AndroidHealthClinic

marky, slim of dom?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Marky gebruikt vrij moeilijke woorden maar meestal in de verkeerde context. Meestal hangen zijn zinnen dan ook als los zand aan elkaar en gaat het grammaticaal nergens over.

Is dit een slim of dom topic?

ik vind ze goed:thumb:

door topics als deze lijken zelfs de topics van olddutch erg slim ;)

Bouwens zegt 't al... Vaak ook spellingsfouten of inderdaad gewoon de foute woorden in de verkeerde zinnen. Maar hij zal niet dom zijn.

markys vreemde uitspraken zijn het gevolg van jaren lange trips door zijn onder bewustzijn heen

Pff probeer hem op dit moment na te doen maar het lukt voor geen meter:S Duurt me veel te lang:P Ik denk dat je toch redelijk slim moet zijn om elke keer op die manier te reageren, beredeneren en te beargumenteren.
ik denk dat je redelijk :nut: moet zijn

Laat ik het anders stellen, wie bepaald wat dom en slim is ?

Marky heeft vaak de klok horen luiden ;)

als ik zo z'n replys lees denk ik toch dat hij wel degelijk inzicht heeft in vele zaken en hij weet er vaak een hoop van.

imo is marky geniaal ;) alleen hij post nogal cryptisch inderdaad.

Laat ik het anders stellen, wie bepaald wat dom en slim is ?

Het maakt mij geen fl**ker uit of iedereen de juiste spelling gebruikt of niet. Maar als je dan zo onzinnig aan het lullen bent zoals Marky vind ik wel dat het goed moet gebeuren. Anders sla je imo gewoon een dikke flater.

marky vind ik een opvallende member, hij maakt de meest complexe posts (genie?) maar met de meest domme schrijffouten :D

Marky is da bomb! Hij heeft ook een supergeile baard, dus ik denk zomaar, dat hij mijn volgende speeltje wordt, wanneer ik roxxe beu ben.

• Topic Starter Topic Starter
ik denk eigenlijk gewoon dat er helemaal niks speciaals aan is, dat het een manier is om aandacht te trekken en zichzelf te bewijzen.

ik zou zelf ook allemaal leuke interesante woordjes kunnen kiezen, ben er nog geen tegen gekomen die ik niet kende maar ben slim genoeg om ze niet te gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
zo ik heb weer lekker gerelt(voor mijn doen is dit erg veel) vandaag....ik ga sporten.....

The Great Pretender. Grof gezegd het meeste slaat als een tang op een varken.

Leuke sT die Marky hanteert, welke natuurlijk bijzonder in het oog springt tussen al de superdudes op DBB.

Ik vraag me trouwens nog steeds af wat zijn politieke overtuiging is, die lijkt constant te veranderen.

ja en amy whinehouse kan goed zingen :rolleyes:

helaas zijn beide crackwhores :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven