Fitness Seller

marky, slim of dom?

Status
Niet open voor verdere reacties.
:roflol:

Aahh :(

Merkwaardige lid maar vaak wel amusant. Wat 'moeilijke' woordkeuze betreft vind ik het wel meevallen, is mij niet specifiek opgevallen. Hij valt mij meer op door zijn eigenaardige gedachtensprongen waarvan het niet altijd duidelijk is of hij maar een beetje zit te narren. Nogal abstracte opvattingen en waarnemingen waarvan ik me regelmatig af vraag of het nu aan mij of aan hem ligt dat ik het niet helemaal kan volgen..wat Eric zeg is soms wel het geval vermoed ik..Zijn bizarre schommelingen wat betreft politieke kleur van de afgelopen tijd hebben er wel voor gezorgd dat ik hem minder serieus ben gaan nemen maar ik denk zo dat hem dat geen reet boeit :D

Een relaap eerste klas hier op dbb, maar easy going gast in het echt. Niks mis mee.

The Great Pretender. Grof gezegd het meeste slaat als een tang op een varken.

+1. Soms probeer ik me voor de geest te halen wat voor persoon hij is. Dan kom ik altijd uit bij een Charlie Chaplin-achtig figuur dewelke zijn leven vult met aandoenlijke danspasjes op klassieke melodieën in een zwart-wit decor. Voor de rest is er weinig activiteit muv van wat minimalistische, inconsequente en slecht gecommuniceerde hersenspinsels in een foute context. Zijn zin om een uitgebreide woordenschat te etaleren vindt wss zijn oorsprong in de behoefte om een autistische stoornis te camouffleren. Compleet los van elke vorm van realiteitszin.

Marokkanen bashen vind ik nog wel cool.. maar Marky bashen gaat mij te ver. :(

Marky en moeilijke woordjes? Waar dan? Dat 'ie de meest lijpe shit verzint, waar jij geen weet van hebt, betekent niet dat hij woordkeuze heeft die menig neerlandicus doet kwijlen.

Raar topic trouwens. Sinds wanneer lichten we de persoonlijkheden van de verschillende opvallende members uit?

Iemand kende hier Marky in persoon dacht ik. Aan hem de woord!

Ik mag Marky wel.

Elke post van hem is amusant, soms raakt het kant noch wal maar who cares, het is ronduit geniaal om keer op keer en met het grootste gemak zulke grammatica te gebruiken. Vermoedelijk leidt Marky aan de ziekte van Alphabetus Complexus, ik heb namelijk nog nooit een normale post van hem gezien.

Daarnaast geniet Marky volgas van het leven, hij is intelligent, hij traint maar daarnaast is hij ervaringsdeskundige in het gebruik van geestverruimende drugs.
Marky heeft z'n zaakjes eigenlijk wel voor elkaar.
Ik heb echter m'n twijfels of Marky wel met grote regelmaat coïtus heeft, hij heeft wel vaak topics in dat genre maar zelf hoor je hem er weinig over.

Achja Marky, je kan niet alles hebben jongen. En het gras is altijd groener aan de overkant.

Ik kan me niet voorstellen dat hij in het echt ook zo praat :roflol:

Ik heb hem verleden week zaterdag in levende lijve mogen ontmoeten.
Ik dacht eerst dat ik vet aan het trippen was maar...ohhh wacht....dat was ik ook.
Ik herriner me dat hij als een dief in de nacht verscheen, en ook als een sluwe vos weer verdween in de menigte.
Moeilijke jongen om te ontmoeten, ik heb er 20 smsjes aan moeten wijden.

Goede fysiek voor z'n lengte, dat kan ik me nog herrineren.

Ik heb echter m'n twijfels of Marky wel met grote regelmaat coïtus heeft, hij heeft wel vaak topics in dat genre maar zelf hoor je hem er weinig over.

Marky is nog student en heeft dus geen budget om met enige regelmaat de dames van plezier te bezoeken. ;)

Marky is een verrijking voor DBB, komt tenminste met posts waarin de doorsnee henk zich niet in herkent. Hij geniet van het leven, en kan dit mooi onder woorden brengen.

Beter prettig gestoord, dan goed gek.

hij was ook gewoon op de bowl... daar zat ik geloof ik zelfs naast m en kale aan de andere kant. ik had het me alleen niet echt gerealiseerd dat hij het was.

Ik heb hem verleden week zaterdag in levende lijve mogen ontmoeten.
Ik dacht eerst dat ik vet aan het trippen was maar...ohhh wacht....dat was ik ook.
Ik herriner me dat hij als een dief in de nacht verscheen, en ook als een sluwe vos weer verdween in de menigte.
Moeilijke jongen om te ontmoeten, ik heb er 20 smsjes aan moeten wijden.

Goede fysiek voor z'n lengte, dat kan ik me nog herrineren.
zit jij ook in amsterdam dan?

Voor iemand die niet tot nauwelijks doet komt er wel veel grootspraak uit over chickies nken hier en anale coïtus daar. Wat betreft het moeilijke woorden gebruiken ben ik het wel eens met Bouwens, veel shit klopt gewoon totaal niet. Maar het zijn vaak leuke pogingen en het is weer eens wat anders dan het meeste wat je hier leest, dus die credits moet ik hem geven.

• Topic Starter Topic Starter
ja, ik vind hem ook wel een chille kerel hoor...was allemaal niet negatief bedoeld.....

:roflol: monster afsluiting. Leuke posts kost me soms moeite om te volgen maar dat is meer luiheid dan gebrek aan kennis. Alhoewel van dale wel handig uitkomt:D

Meestal zegt hij wel etwa goeds, Maar aan de andere kant geeft hij smoorders praat alla van de tabak in een joint wordt je loom niet door de weed.
Weed werd verboden omdat het het concurrentie was voor plastiek.
Die niet kloppen.
En gebruikt hij moeilijkere woorden die soms totaal niet nodig zijn (mijn mening)

Haha toevallig hadden ik en Loo het vorige week over Marky zijn woordkeuze's:D

OT: Marky is :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven