XXL Nutrition

Nieuws Marokkaanse jongeren op de vuist met pieten

De kans ligt hoger he. Al komen er bij allochtonen natuurlijk nog zaken bij als gebrek aan kennis van de taal.

Of het nu een autochtoon is die een 'domme opvoeding' geeft of een allochtoon zou dan niet mogen uitmaken, tenzij je beweerd dat het in de aard van deze mensen zit.

Ik denk niet dat het zo simpel is te stellen als in je opmerking hiervoor. Het zal vast een combinatie van meerdere effecten zijn, zoals altijd.

Ach dit doet niet terzake als je bedenkt wat een gigantische bijdrage de gastarbeiders (die terug zouden gaan) destijds hebben geleverd aan de maatschappij! Daarom mag je nu helemaal geen man en paard meer noemen! Dit hadden NET ZO GOED Nederlandse jongeren kunnen zijn, bovendien gaat het om een uiterst kleine minderheid. En dat komt natuurlijk omdat ze zijn getraumatiseerd door discriminatie dus eigenlijk is het de schuld van Nederlanders. Eerst hun voorouders uitbuiten en nu dit! Vreselijk. :(

Je hebt gelijk. Die mensen zijn de kluts helemaal kwijt en kunnen maar niet wennen aan ons raar landje. Hier praten we Nederlands en moeten we werken. Dit kennen ze niet. Gelukkig zijn we zo vrij om ze allemaal een uitkering te geven. Dat verzacht hun pijn toch aanzienlijk. Ook de kinderen opvoeden is natuurlijk moeilijk in een vreemd land.
Kinderen moeten naar school en aardig zijn tegen meneer op straat. Ze moeten beschaaft Nederlands praten. Maar dit kunnen we ze niet kwalijk nemen. Want de schoffies hangen op straat waarover de ouders geen controle hebben. En thuis liegen ze van alles aan elkaar. Dus ook dat moeten wij Nederlanders dan maar voor ze oplossen.

Heb dus medelijden met de allochtoontjes!

vulles dood die luie

wilders

Trouwens even een serieuze vraag.

Hoe komt het dat een Allochtoon van niet westerse afkomst, die in Nederland geboren is, en op een Nederlandse school zit, zo raar praat?

Zoals; Hey man kijk die huis.

Je moet spulletjes op die plank zet.

Iemand die hier net komt kijken ok! Maar als je hier geboren bent, en het op school leert hoe het zit ???

Hoe komt het dat een Allochtoon van niet westerse afkomst, die in Nederland geboren is, en op een Nederlandse school zit, zo raar praat?

Iemand die hier net komt kijken ok! Maar als je hier geboren bent, en het op school leert hoe het zit ???

Opvoeding van ouders.

Als je in NL geboren bent val je nog onder het woord "allochtoon"?

Volgens mij praat de hele jeugd zonder toekomst plannen zo. Dat is namelijk erg stoer, JWZ.

Als je in NL geboren bent val je nog onder het woord "allochtoon"?

Volgens mij praat de hele jeugd zonder toekomst plannen zo. Dat is namelijk erg stoer, JWZ.

Als een van je ouders Allochtoon is, dan ben jij het zelf ook volgens mij.

En inderdaad zelfs onze kaaskoppen jeugd praat opeens zo. Ze weten zelf :P

:roflol:

:orly:

:yarly:
Persoon die in Nederland woonachtig is en van wie ten minste één ouder in het buitenland is geboren. Wie zelf in het buitenland is geboren, hoort tot de eerste generatie, wie in Nederland is geboren, hoort tot de tweede generatie.

Een eerstegeneratieallochtoon is zelf in het buitenland geboren, een tweedegeneratieallochtoon is in Nederland geboren en heeft ten minste één in het buitenland geboren ouder. Iemand die zelf in het buitenland is geboren, maar twee in Nederland geboren ouders heeft, wordt tot de autochtonen gerekend. Het 'land van herkomst' wordt voor de eerste generatie bepaald aan de hand van het eigen geboorteland, voor de tweede generatie aan de hand van het geboorteland van de moeder (en indien dit Nederland is, het geboorteland van de vader).

Of het nu een autochtoon is die een 'domme opvoeding' geeft of een allochtoon zou dan niet mogen uitmaken, tenzij je beweerd dat het in de aard van deze mensen zit.
Dat is het juist, autochtonen geven minder vaak die foute opvoeding, maar als het gebeurd zie je dat wel degelijk terug in het gedrag van hun kinderen. Maar waar je wel rekening mee moet houden is dat de opvoeding van allochtonen sowieso al lastiger is, omdat de ouders ook de taak hebben een deel integratie mee te geven. Allochtonen die geadopteerd werden door een autochtoon gezin doen het vaak dan ook veel beter.

Ik denk niet dat het zo simpel is te stellen als in je opmerking hiervoor. Het zal vast een combinatie van meerdere effecten zijn, zoals altijd.
Meerdere effecten maar allen terug te brengen tot een verkeerde opvoeding.

Waarschijnlijk zijn aanwijzende voornaamwoorden het lastigst om juist te gebruiken in deze taal en wordt de gebruikswijze ook weer verkeerd aangeleerd aan hun kinderen, maar ik heb soms ook het idee dat sommige het express verkeerd zeggen:rolleyes:

Als een van je ouders Allochtoon is, dan ben jij het zelf ook volgens mij.

En inderdaad zelfs onze kaaskoppen jeugd praat opeens zo. Ze weten zelf :P

true, Centraal Bureau voor Statistiek ziet dat zo..
maar als je oma dan allochtoon zou zijn, is je pa/ma het ook, dus jij of ik
automatisch ook? ???
dat snap ik ff niet..

Dat is het juist, autochtonen geven minder vaak die foute opvoeding, maar als het gebeurd zie je dat wel degelijk terug in het gedrag van hun kinderen. Maar waar je wel rekening mee moet houden is dat de opvoeding van allochtonen sowieso al lastiger is, omdat de ouders ook de taak hebben een deel integratie mee te geven. Allochtonen die geadopteerd werden door een autochtoon gezin doen het vaak dan ook veel beter.

Meerdere effecten maar allen terug te brengen tot een verkeerde opvoeding.

Geef ik je gelijk in. Maar helaas hebben we hier ook veel Tokkie Volk. Kwam eens een jochie van 5 of 6 tegen. Deze riep tegen me "Hey kklijer, moet ik je in elkaar rossen."
Ik kon natuurlijk alleen maar lachen over dat kleine jochie. Maar het baat toch echt wel zorgen hoe sommige mensen hun kinderen opvoeden.

Sinterklaas is de grote racist in dit verhaal. Hij is hier de blanke die n*gers en maroks tegen elkaar opzet, wacht tot ze elkaar afgemaakt hebben, en er vervolgens met de pakjes vandoor gaat :D

automatisch ook? ???
dat snap ik ff niet..

Misschien ben je dan 5e generatie Allochtoon :P
Of omdat dan allebei in Nederland geboren zijn ben je automatisch geen Allochtoon meer. Inderdaad verwarrend ???

Dan is uiteindelijk alleen de blonde Nederlander een echte Autochtoon :P

---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

Sinterklaas is de grote racist in dit verhaal. Hij is hier de blanke die n*gers en maroks tegen elkaar opzet, wacht tot ze elkaar afgemaakt hebben, en er vervolgens met de pakjes vandoor gaat :D

:roflol:

automatisch ook? ???
dat snap ik ff niet..

lees nog één keer de uitleg van artworm en bedenk of je de vraag nog een keer stelt

Terug
Naar boven