bakvis
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 74kg
Ja want door alle marokkanen het land uit te zetten verhelpen we criminaliteit.
Goede post.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja want door alle marokkanen het land uit te zetten verhelpen we criminaliteit.
De kans ligt hoger he. Al komen er bij allochtonen natuurlijk nog zaken bij als gebrek aan kennis van de taal.
Ach dit doet niet terzake als je bedenkt wat een gigantische bijdrage de gastarbeiders (die terug zouden gaan) destijds hebben geleverd aan de maatschappij! Daarom mag je nu helemaal geen man en paard meer noemen! Dit hadden NET ZO GOED Nederlandse jongeren kunnen zijn, bovendien gaat het om een uiterst kleine minderheid. En dat komt natuurlijk omdat ze zijn getraumatiseerd door discriminatie dus eigenlijk is het de schuld van Nederlanders. Eerst hun voorouders uitbuiten en nu dit! Vreselijk.![]()

Trouwens even een serieuze vraag.
Hoe komt het dat een Allochtoon van niet westerse afkomst, die in Nederland geboren is, en op een Nederlandse school zit, zo raar praat?
Zoals; Hey man kijk die huis.
Je moet spulletjes op die plank zet.
Iemand die hier net komt kijken ok! Maar als je hier geboren bent, en het op school leert hoe het zit![]()
Hoe komt het dat een Allochtoon van niet westerse afkomst, die in Nederland geboren is, en op een Nederlandse school zit, zo raar praat?
Iemand die hier net komt kijken ok! Maar als je hier geboren bent, en het op school leert hoe het zit![]()
Als je in NL geboren bent val je nog onder het woord "allochtoon"?
Volgens mij praat de hele jeugd zonder toekomst plannen zo. Dat is namelijk erg stoer, JWZ.

Als een van je ouders Allochtoon is, dan ben jij het zelf ook volgens mij.
Dat is het juist, autochtonen geven minder vaak die foute opvoeding, maar als het gebeurd zie je dat wel degelijk terug in het gedrag van hun kinderen. Maar waar je wel rekening mee moet houden is dat de opvoeding van allochtonen sowieso al lastiger is, omdat de ouders ook de taak hebben een deel integratie mee te geven. Allochtonen die geadopteerd werden door een autochtoon gezin doen het vaak dan ook veel beter.Of het nu een autochtoon is die een 'domme opvoeding' geeft of een allochtoon zou dan niet mogen uitmaken, tenzij je beweerd dat het in de aard van deze mensen zit.
Meerdere effecten maar allen terug te brengen tot een verkeerde opvoeding.Ik denk niet dat het zo simpel is te stellen als in je opmerking hiervoor. Het zal vast een combinatie van meerdere effecten zijn, zoals altijd.
Oooooh ok, thnx. En ik maar denken dat op dit board alleen maar r**ards posten.
heheAls een van je ouders Allochtoon is, dan ben jij het zelf ook volgens mij.
En inderdaad zelfs onze kaaskoppen jeugd praat opeens zo. Ze weten zelf![]()

Dat is het juist, autochtonen geven minder vaak die foute opvoeding, maar als het gebeurd zie je dat wel degelijk terug in het gedrag van hun kinderen. Maar waar je wel rekening mee moet houden is dat de opvoeding van allochtonen sowieso al lastiger is, omdat de ouders ook de taak hebben een deel integratie mee te geven. Allochtonen die geadopteerd werden door een autochtoon gezin doen het vaak dan ook veel beter.
Meerdere effecten maar allen terug te brengen tot een verkeerde opvoeding.
true, Centraal Bureau voor Statistiek ziet dat zo..
maar als je oma dan allochtoon zou zijn, is je pa/ma het ook, dus jij of ik
automatisch ook?
dat snap ik ff niet..
automatisch ook?
dat snap ik ff niet..

Sinterklaas is de grote racist in dit verhaal. Hij is hier de blanke die n*gers en maroks tegen elkaar opzet, wacht tot ze elkaar afgemaakt hebben, en er vervolgens met de pakjes vandoor gaat![]()

automatisch ook?
dat snap ik ff niet..