XXL Nutrition

Nieuws Marokkaanse jongeren op de vuist met pieten

Van de gevangenissen van nederland weet ik niets, heb het alleen zelf gezien in de gevangenis van antwerpen (en daar zit iedereen van half de provincie antwerpen, niet alleen van de stad want dat is een voorarresthuis).

De vraag is alleen hoe lossen we dit op, in ieder geval niet met halve garen zoals wilders en fillip de winter.
nee zeker niet met wilders word het er ook niet beter op (ff tussendoor leuk dat turkye hem niet binnenliet :P)

dam wat ****ed up als kindjet dat zien pieten in elkaar geslagen :S

omg gast ik zei het land uit niet vermoorden. Ga anders even op het forum van pvda hyperventileren ofzo
nope ik vind het gewoon zielig hoe je erover praat zo makkelijk alsof jij beter bent ?

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

Bo De Bouwer is zelf toevallig niet een marokaan?:rolleyes:
nee of lijk ik erop op me foto ? :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alle Turken terug naar Marokko!!!

Die Marokkaantjes toch elke keer, zo aandoenlijk, het zijn net zelf ondeugende zwarte pietjes. Ze flikken alles wat net niet mag.:D

Ach dit doet niet terzake als je bedenkt wat een gigantische bijdrage de gastarbeiders (die terug zouden gaan) destijds hebben geleverd aan de maatschappij! Daarom mag je nu helemaal geen man en paard meer noemen! Dit hadden NET ZO GOED Nederlandse jongeren kunnen zijn, bovendien gaat het om een uiterst kleine minderheid. En dat komt natuurlijk omdat ze zijn getraumatiseerd door discriminatie dus eigenlijk is het de schuld van Nederlanders. Eerst hun voorouders uitbuiten en nu dit! Vreselijk. :(

Ach dit doet niet terzake als je bedenkt wat een gigantische bijdrage de gastarbeiders (die terug zouden gaan) destijds hebben geleverd aan de maatschappij! Daarom mag je nu helemaal geen man en paard meer noemen! Dit hadden NET ZO GOED Nederlandse jongeren kunnen zijn, bovendien gaat het om een uiterst kleine minderheid. En dat komt natuurlijk omdat ze zijn getraumatiseerd door discriminatie dus eigenlijk is het de schuld van Nederlanders. Eerst hun voorouders uitbuiten en nu dit! Vreselijk. :(

Ja want door alle marokkanen het land uit te zetten verhelpen we criminaliteit.

en ik denk dat het zelfs net zoveel nederlanders zijn die wat flikken alleen daar hoor je nooit wat over

Daar gaan we weer :rolleyes: zijn al talloze topics over geweest. Daarnaast is het een feit dat etnische minderheden/allochtonen/of hoe je ze ook wilt noemen oververtegenwoordigd zijn in de statistieken op het gebied van criminaliteit.

Het valt allemaal kort en bondig samen te vatten: als je domme werkkrachten binnenhaalt dan gaan die hun kinderen dom opvoeden, met alle gevolgen van dien. Al de rest is flauwekul.

Het valt allemaal kort en bondig samen te vatten: als je domme werkkrachten binnenhaalt dan gaan die hun kinderen dom opvoeden, met alle gevolgen van dien. Al de rest is flauwekul.

Er zijn ook genoeg 'domme krachten' binnen de autochtonen, hiervan kunnen we dus ook concluderen dat die een 'domme' opvoeding geven en de gevolgen van dien zijn?

Er zijn ook genoeg 'domme krachten' binnen de autochtonen, hiervan kunnen we dus ook concluderen dat die een 'domme' opvoeding geven en de gevolgen van dien zijn?
De kans ligt hoger he. Al komen er bij allochtonen natuurlijk nog zaken bij als gebrek aan kennis van de taal.

Jullie snappen het echt niet heh, pepernoten gooien is net als stenigen. Dat is de grootste belediging ooit, vandaar dat het pakslaag terecht was.:cool:

Terug
Naar boven