Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

RichardV zei:I kden kdat i ker ook maar 1 ga dragen en ga hopen dat ik je tegenkom![]()

Zelda zei:Ik denk dat de meeste buitenlanders (Nederlanders van buitenlandse afkomst) ook geen bezwaar maken tegen de Nederlandse vlag
Corazon zei:Ik ben ook Nederlander van buitenlandse afkomst en ik heb helemaal geen bezwaar tegen het dragen van de Nederlandse vlag alleen ligt het er wel aan om welke reden het gedragen wordt. Als iemand het draagt omdat hij trots is op zijn vaderland dan heb ik er zeker geen problemen mee, maar als hij het draagt om te laten zien dat hij buitenlanders haat dan heb ik er wel problemen mee. Daar is die vlag namelijk niet voor bedoeld.
Corazon zei:Ik ben ook Nederlander van buitenlandse afkomst en ik heb helemaal geen bezwaar tegen het dragen van de Nederlandse vlag alleen ligt het er wel aan om welke reden het gedragen wordt. Als iemand het draagt omdat hij trots is op zijn vaderland dan heb ik er zeker geen problemen mee, maar als hij het draagt om te laten zien dat hij buitenlanders haat dan heb ik er wel problemen mee. Daar is die vlag namelijk niet voor bedoeld.
Leviathan zei:Wanneer iemand perse een symbool zou willen dragen om buitenlanders te provoceren ligt een swastika iets meer voor de hand.
Vindt een Ned. vlag nu niet echt een rascistisch toonbeeld, ik snap ook niet wie die onzin ooit bedacht heeft.
Big_T zei:

Zelda zei:Totaal gestoord dat we onze eigen vlag in ons eigen land niet meer mogen voeren! Ik ga nu echt serieus nadenken over emigratie.
wazzup zei:
wazzup zei:
Juriaan zei:Wat een onzin weer. 99% van de marokkanen heeft een Nederlands paspoort en is dus nederlander. Ieder land heeft een vlag, niets geks aan.
Als ze zo lopen te zeiken fl*kkeren ze lekker op naar marokko gaan ze de hele dag over een Nederlandse vlag lopen masturberen en kunnen ze overal marokkaanse vlaggen bewonderen.