MuscleMeat

Marokkanen ergeren zich aan NL-vlag: NL-vlag verboden

overdrijven is ook een vak:D
maar ik denk dat als je een logo op je tas gaat naaien je wel degelijk reacties uitlok, als het logo er al in verwerkt is krijg je dat gezeik niet, omdat hier anders tegen aan gekeken wordt.
ach ik zie t probleem niet, het is verdorie onze driekleur, en al wil ik mn kop latyen verven in die kleuren dan laat ik dat doen, die schoolleiding geeft denk ik met hun reactie maar 1 ding weer;
het klimaat wat op de betreffende school heerst. als daar een normale sfeer hangt dan zouden ze niks zeggen, maar op het moment dat er aggresieve groepen zijn krijg je dit soort kansarme reacties.

Op zich boeit me die vlag niks.
Maar vraag me wel af hoe dit met koninginnedag moet? Of voetbalwedstrijden.

Ik heb niet veel met koninginnedag, maar ben wel bang dat we het dadelijk volgens sommige mensen "maar moeten afschaffen om niemand tegen de kop te stoten" :eek:

Je eigen normen, waarden en trots opgeven voor een stelletje criminelen die zich geprovoceerd voelen, goed bezig. Dat ze zich aangevallen voelen door een vlag van het land waar ze notabene in wonen, zegt meer over hun dan over degene met de vlag ???
Als ze dit in de VS horen dan geloven ze je niet.

Zelda zei:
Ik denk dat de meeste buitenlanders (Nederlanders van buitenlandse afkomst) ook geen bezwaar maken tegen de Nederlandse vlag

Ik ben ook Nederlander van buitenlandse afkomst en ik heb helemaal geen bezwaar tegen het dragen van de Nederlandse vlag alleen ligt het er wel aan om welke reden het gedragen wordt. Als iemand het draagt omdat hij trots is op zijn vaderland dan heb ik er zeker geen problemen mee, maar als hij het draagt om te laten zien dat hij buitenlanders haat dan heb ik er wel problemen mee. Daar is die vlag namelijk niet voor bedoeld.

Corazon zei:
Ik ben ook Nederlander van buitenlandse afkomst en ik heb helemaal geen bezwaar tegen het dragen van de Nederlandse vlag alleen ligt het er wel aan om welke reden het gedragen wordt. Als iemand het draagt omdat hij trots is op zijn vaderland dan heb ik er zeker geen problemen mee, maar als hij het draagt om te laten zien dat hij buitenlanders haat dan heb ik er wel problemen mee. Daar is die vlag namelijk niet voor bedoeld.

Wanneer iemand perse een symbool zou willen dragen om buitenlanders te provoceren ligt een swastika iets meer voor de hand.

Vindt een Ned. vlag nu niet echt een rascistisch toonbeeld, ik snap ook niet wie die onzin ooit bedacht heeft.

Corazon zei:

Ja, maar nogmaals, daar doe je niks aan. Zelf heb ik overigens ook liever dat mensen het eerlijk zeggen of laten zien dan dat verhulde gedoe.

Leviathan zei:
Wanneer iemand perse een symbool zou willen dragen om buitenlanders te provoceren ligt een swastika iets meer voor de hand.

Vindt een Ned. vlag nu niet echt een rascistisch toonbeeld, ik snap ook niet wie die onzin ooit bedacht heeft.

Swastika is echter verboden.

Achja het wordt idd vaak gedragen om te provoceren maar goed de turken en marokanen laten ook erg blijken dat ze van hun vaderland houden, duss who cares.

Zuid Afrika, hoe kom je daar bij? Dat lijkt mee een heel mooi land, maar meer om op vakantie te gaan.

Ik ga naar Marokko en klagen dat hun vlaggen mij niet aan staan. :D
Kijken hoe lang ik het uithoud daar voor ik aan een brug hang...

Wat een onzin weer. 99% van de marokkanen heeft een Nederlands paspoort en is dus nederlander. Ieder land heeft een vlag, niets geks aan.

Als ze zo lopen te zeiken fl*kkeren ze lekker op naar marokko gaan ze de hele dag over een Nederlandse vlag lopen masturberen en kunnen ze overal marokkaanse vlaggen bewonderen.

Top 3:
Oostenrijk
Oostenrijk
Oostenrijk

Ik vertrek over een paar maandjes naar de US of A. Huisje met 2.5 hectare land. :banana:

Juriaan zei:
Wat een onzin weer. 99% van de marokkanen heeft een Nederlands paspoort en is dus nederlander. Ieder land heeft een vlag, niets geks aan.

Als ze zo lopen te zeiken fl*kkeren ze lekker op naar marokko gaan ze de hele dag over een Nederlandse vlag lopen masturberen en kunnen ze overal marokkaanse vlaggen bewonderen.

Helemaal mee eens. Dit is echt te gek voor woorden! :mad:

Als ik ga emigreren ga ik lekker naar Canada of Oostenrijk.

Maar op mijn oude middelbare school is het al jaren verboden, de beweegreden voor de meeste mensen die de NL vlag droegen was namelijk niet trots op eigen vaderland maar een hekel aan buitenlanders.

Maar ja hoe bewijs je dit, niet imo dus moet je het maar gewoon accepteren.
NL vlag hoort bij Nederland en moet je gewoon kunnen tonen om wat voor reden dan ook. :)

Terug
Naar boven