de leeuw Advanced Bodybuilder Lid sinds 11 mrt 2004 Berichten 1.442 Waardering 0 20 mrt 2005 #81 ik ga denk ik nederlandse vlag op me ****in voorhoofd laten tattoeren! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... bluf
ik ga denk ik nederlandse vlag op me ****in voorhoofd laten tattoeren! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... bluf
T Tiran86 Competitive Bodybuilder Elite Member Lid sinds 19 apr 2004 Berichten 2.881 Waardering 2 Lengte 1m82 Massa 102kg Vetpercentage 13% 20 mrt 2005 #82 axestream zei: Swastika is echter verboden. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Tja in de hindoe gemeenschap wordt de swastika nog wel vaak gebruikt. Maar dat is een symbool van hun religie (net zoals het christelijke kruis)
axestream zei: Swastika is echter verboden. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Tja in de hindoe gemeenschap wordt de swastika nog wel vaak gebruikt. Maar dat is een symbool van hun religie (net zoals het christelijke kruis)
de leeuw Advanced Bodybuilder Lid sinds 11 mrt 2004 Berichten 1.442 Waardering 0 20 mrt 2005 #83 Maar dat is een symbool van hun religie Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Van vooruitgang en voorspoed volgens mij. Iets in die richting.
Maar dat is een symbool van hun religie Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Van vooruitgang en voorspoed volgens mij. Iets in die richting.
dream warrior Ripped Bodybuilder Lid sinds 18 sep 2003 Berichten 3.495 Waardering 0 21 mrt 2005 #84 benchMarc zei: Zien ze het daar dan niet? Dit volk botert gewoon niet met NL'ers... Het is gewoon water en vuur bij elkaar.... Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... dat volk botert gewoon met niemand niet met nederlanders,belgen,duitsers, fransen of waar ze nog meer zitten
benchMarc zei: Zien ze het daar dan niet? Dit volk botert gewoon niet met NL'ers... Het is gewoon water en vuur bij elkaar.... Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... dat volk botert gewoon met niemand niet met nederlanders,belgen,duitsers, fransen of waar ze nog meer zitten
Leviathan aka Jordi Elite Member R.I.P. 10 media-items Lid sinds 7 jan 2004 Berichten 9.350 Waardering 2 21 mrt 2005 #85 dream warrior zei: dat volk botert gewoon met niemand niet met nederlanders,belgen,duitsers, fransen of waar ze nog meer zitten Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Toen ik in Salou was, werd ik op de doorsnee avonden ook bijna besprongen door Marokkanen die me coke en andere shizzle aanboden. Geen Spanjool die het me daar aanbood.
dream warrior zei: dat volk botert gewoon met niemand niet met nederlanders,belgen,duitsers, fransen of waar ze nog meer zitten Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Toen ik in Salou was, werd ik op de doorsnee avonden ook bijna besprongen door Marokkanen die me coke en andere shizzle aanboden. Geen Spanjool die het me daar aanbood.