DBC01 zei:
Alleen homo's herkennen andere homo's!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBC01 zei:

Leviathan zei:Na het nuttigen van een aantal biertjes hang ik dan doorgaans wel vaak mijn vlaggestok uit.![]()
![]()
mag ik wel even opmerken dat er genoeg murken zijn die met nederlandse meiden lopen te rotzooien, terwijl je het als nederlander niet moet proberen een moslim-meisje te benaderenBig'r zei:Zoals ik het heb begrepen is er een behoorlijke groep jongeren die de korte rokjes van de knappe nederlandse dames provocerend vindt.
Dat kan nog interessant worden wanneer de dames van de zomer in een gordijn op de terrasjes zitten.
Terecht natuurlijk. Ik kan er ook niet al te lang naar kijken. Viespeukerij.![]()
en geloof me, zulke situaties kunnen zelfs gevaarlijk worden 
RichardV zei:

Leviathan zei:Na het nuttigen van een aantal biertjes hang ik dan doorgaans wel vaak mijn vlaggestok uit.![]()
![]()
MrJ zei:

Volgens mij wil een groot gedeelte van de Ned Antillen al geruime tijd onafhankelijk zijn. Maar niemand in de politiek durft dit natuurlijk op de agenda te zetten.Marc W zei:Oh ik ben ook niet vies van nationalisme, maar ben republikein. Ik stel voor om Nederland onafhankelijk te verklaren, en uit het koninkrijk der Oranjes te stappen. Zijn we gelijk van die Antillianen af.![]()

kurgan zei:had er gister toevallig nog over met mn ma, is te gek voor woorden. als je in meeste landen rondloopt met een vlag ben je gewoon trots op je land en zwaait iedereen met zn vlaggen (na voetbalwedstrijd bv)
als je hier met een nederlandse vlag loopt daag je de marrokaanse medemens uit.....
echt te gek voor woorden![]()

Suat zei:omdat het dragen van de vlag hier een andere betekenis heeft slimpie.![]()
Santoz zei:ik vind het inderdaad al ver gekomen als de nederlandse of belgische(vlaamse) vlag als een symbool van racisme wordt aanschouwd, want of je het nu in zulke grove woorden vertaald of niet, dat is de realiteit.
mààr dat is niet volledig de schuld van allochtonen, maar vooral ook van binnenlandse politici!!

Goed idee! Wanneer heb je tijd?Leviathan zei:Ik erger me aan veel Marokkanen! Zullen we die ook maar gaan verbieden?![]()

bartp zei:

.RichardV zei:
Suat zei:.
mss dat het ooit een ander betekenis had maar tegenwoordig en al langere tijd wordt het gedragen met de betekenis die we allemaal wel weten. dus laten we hier maar niet te lang over discussieren.
mee eens, de pot verwijt de ketel. . . .Leviathan zei:En Marokkanen en Turken die met hun nationaal symbool rondlopen/rijden zijn zeker niet nationalistisch?
Als ze een succesvolle, multiculturele samenleving wilen opbouwen, moeten dingen als geloof, afkomst, en nationale symbolen buiten beschouwing worden gehouden.
Anders gaat het telkens weer ff goed, voor het weer uit de hand loopt en belandt je in een vicieuze cirkel.