XXL Nutrition

Marokkanen ergeren zich aan NL-vlag: NL-vlag verboden

Big'r zei:
Zoals ik het heb begrepen is er een behoorlijke groep jongeren die de korte rokjes van de knappe nederlandse dames provocerend vindt.

Dat kan nog interessant worden wanneer de dames van de zomer in een gordijn op de terrasjes zitten.

Terecht natuurlijk. Ik kan er ook niet al te lang naar kijken. Viespeukerij. :p
mag ik wel even opmerken dat er genoeg murken zijn die met nederlandse meiden lopen te rotzooien, terwijl je het als nederlander niet moet proberen een moslim-meisje te benaderen :cool: en geloof me, zulke situaties kunnen zelfs gevaarlijk worden :cool:

Marc W zei:
Oh ik ben ook niet vies van nationalisme, maar ben republikein. Ik stel voor om Nederland onafhankelijk te verklaren, en uit het koninkrijk der Oranjes te stappen. Zijn we gelijk van die Antillianen af. :D
Volgens mij wil een groot gedeelte van de Ned Antillen al geruime tijd onafhankelijk zijn. Maar niemand in de politiek durft dit natuurlijk op de agenda te zetten.
Dit zou een groot probleem in met name Rotterdam oplossen, want dan kun je deze criminele "Nederlanders" gewoon terugsturen naar de Antillen en verbieden ooit nog een voet op Nederlands grondgebied te zetten.

Zucht...
Ach ja, wat een mooie dromen...

zal best zo zijn dat ze t op de antillen graag willen, maar momenteel zit er wel een grote groep van de KMar daar om de problemen op te lossen. op verzoek van de antillen!!! en dat is het probleem ook, hun genieten mooi mee van de voordelen van nederland, en wij hebben bijna alleen maar de nadelen:(

pfff, te gek voor woorden gewoon! ik heb niet de hele topic gelezen.. vond het na 2 pagina's al wel genoeg.

bij deze:
aZiCut9Dt5ZI6H7GsqGo4N-l01H7XR0d.jpeg

en daar ben ik trots op!

Laatst bewerkt door een moderator:
kurgan zei:
had er gister toevallig nog over met mn ma, is te gek voor woorden. als je in meeste landen rondloopt met een vlag ben je gewoon trots op je land en zwaait iedereen met zn vlaggen (na voetbalwedstrijd bv)

als je hier met een nederlandse vlag loopt daag je de marrokaanse medemens uit.....

echt te gek voor woorden :mad:

omdat het dragen van de vlag hier een andere betekenis heeft slimpie. ;)

ik vind het inderdaad al ver gekomen als de nederlandse of belgische(vlaamse) vlag als een symbool van racisme wordt aanschouwd, want of je het nu in zulke grove woorden vertaald of niet, dat is de realiteit.
mààr dat is niet volledig de schuld van allochtonen, maar vooral ook van binnenlandse politici!!

Ik erger me aan veel Marokkanen! Zullen we die ook maar gaan verbieden? :cool:

Santoz zei:
ik vind het inderdaad al ver gekomen als de nederlandse of belgische(vlaamse) vlag als een symbool van racisme wordt aanschouwd, want of je het nu in zulke grove woorden vertaald of niet, dat is de realiteit.
mààr dat is niet volledig de schuld van allochtonen, maar vooral ook van binnenlandse politici!!

IDD Patriotisme staat bij ons direct gelijk aan nazisme/fascisme. In tegenstelling tot Amerika bijvoorbeeld. Je zag hoe snel de emblemen, vlaggen en shirts verkochten toen Amerika "onder vuur" lag.

Je moet je er verdomme onderhand voor gaan schamen dat je een Nederlander bent. (Dit geldt ook voor onze zuiderburen) :grumble:

RichardV zei:
Omdat sommige dat denken slimpie....
.
mss dat het ooit een ander betekenis had maar tegenwoordig en al langere tijd wordt het gedragen met de betekenis die we allemaal wel weten. dus laten we hier maar niet te lang over discussieren.

Suat zei:
.
mss dat het ooit een ander betekenis had maar tegenwoordig en al langere tijd wordt het gedragen met de betekenis die we allemaal wel weten. dus laten we hier maar niet te lang over discussieren.

En Marokkanen en Turken die met hun nationaal symbool rondlopen/rijden zijn zeker niet nationalistisch?

Als ze een succesvolle, multiculturele samenleving wilen opbouwen, moeten dingen als geloof, afkomst, en nationale symbolen buiten beschouwing worden gehouden.

Anders gaat het telkens weer ff goed, voor het weer uit de hand loopt en belandt je in een vicieuze cirkel.

Laatst bewerkt:
Leviathan zei:
En Marokkanen en Turken die met hun nationaal symbool rondlopen/rijden zijn zeker niet nationalistisch?

Als ze een succesvolle, multiculturele samenleving wilen opbouwen, moeten dingen als geloof, afkomst, en nationale symbolen buiten beschouwing worden gehouden.

Anders gaat het telkens weer ff goed, voor het weer uit de hand loopt en belandt je in een vicieuze cirkel.
mee eens, de pot verwijt de ketel. . . . :cool:

Zien ze het daar dan niet? Dit volk botert gewoon niet met NL'ers... Het is gewoon water en vuur bij elkaar....

ik ga denk ik nederlandse vlag op me ****in voorhoofd laten tattoeren!

Terug
Naar boven