Fitness Seller

Marokkanen ergeren zich aan NL-vlag: NL-vlag verboden

Als die shit met die die k*t Marokaantjes hebben we aan onze eigen politiek te danken!
Eerst waarschuwde Bolkestein ons,dat we niet goed bezig waren,en toen Pimmetje,en nu Geert..allemaal werden ze voor racist uitgemaakt ....alleen heeft Fortuyn en Wilders wel 30% vande stemmen als er nu verkiezingen zouden zijn.
Ik discrimineer niet ik pik alleen het gedrag van deze geiten neukers niet in mijn eigen Nederland.
IPV geld over te maken op 555(99 % in deze landen (was)is Moslim,heb ik 50euro overgemaakt naar de partij kas van Groep Wilders.
Op deze manier doe ik tenminste iets nuttigs voor deze samenleving,en kan mijn evt kind gewoon een Nederlandse vlag hebben op zijn legerpukkel!!!

Tja....je geeft ze een vinger en al gauw willen ze de hele hand. En iedereen die dat niet ziet heeft zn ogen dicht.

als statement laat ik me morgen de vlaamse leeuw tattoo enb hangik men vlag buiten metdie zeik allemaal noemen ze mij maar een racist

vlaamse leeuw tattoeren exuseer

Ik ben er ook geweest en ik vond het te gek daar, maar om er te wonen is wat anders.

Iguana zei:
Ik ga naar Marokko en klagen dat hun vlaggen mij niet aan staan. :D
Kijken hoe lang ik het uithoud daar voor ik aan een brug hang...

kwestie van uren of minuten,wanneer gaan die"mensen"eens beseffen dat hun bek veel te groot is :mad: :mad: :mad: ik zat hier net te kijken naar recht van antwoord(programma)waar het ging over sociale woningen in antwerpen waar het ocmw vraagt wie erin komt een basispakket nederlands moet kennen om te kunnen comuniceren met de buren,dit WILLEN ze weer niet want taal mag niet gekoppeld worden aan wonen :mad: :mad: :mad:
want dit is weer discriminatie
DEZE MANNEKES HEBBEN EEN BOTTE AGRESSIEVE EN STAALHARDE AANPAK NODIG

• Topic Starter Topic Starter
Kijk es, de brief die hier staat is de brief die de ouders van de leerlingen van die school kregen.

Dit is weer een anti-marrokanen thread geworden, maar eerlijk gezegd heeft alleen de schoolleiding een fout gemaakt door aan angst toe te geven. Als de schoolleiding niks over de vlaggetjes had gezegd was er helemaal geen probleem geweest en was dit ook niet in de media gekomen.

Als die jongens begreigd zouden zijn door marrokanen, omdat ze de Nederlandse vlag dragen zou de schoolleiding toch beter maatregelen kunnen nemen tegen die leerlingen ??? in mijn ogen beter dan van tevoren al toegeven aan angst.

Ik vind dus dat de schoolleiding wat meer kritiek van jullie mag krijgen in plaats van steeds marrokanen te bashen, maarja dat is mijn mening :)

Ik vind dat elke nederlander een vlag moet dragen op zijn kleding. Mogen de allochtonen kiezen. Of met ons of tegen ons. Kijken of ze zich al nederlander voelen!

Zoals ik het heb begrepen is er een behoorlijke groep jongeren die de korte rokjes van de knappe nederlandse dames provocerend vindt.

Dat kan nog interessant worden wanneer de dames van de zomer in een gordijn op de terrasjes zitten.

Terecht natuurlijk. Ik kan er ook niet al te lang naar kijken. Viespeukerij. :p

Big'r zei:
Zoals ik het heb begrepen is er een behoorlijke groep jongeren die de korte rokjes van de knappe nederlandse dames provocerend vindt.

Dat kan nog interessant worden wanneer de dames van de zomer in een gordijn op de terrasjes zitten.

Terecht natuurlijk. Ik kan er ook niet al te lang naar kijken. Viespeukerij. :p

Hehe Nijmegenaren denken hetzelfde. :)

• Topic Starter Topic Starter
Nijmegenaren zijn gayyyy :cool:

Ik ben helemaal niet vies van een beetje nationalisme. Ik vind dat de gemiddelde Nederlander te weinig trots is op zijn land.
De Nationale Driekleur zou moeten wapperen op iedere rotonde,
en op koninginnedag zou HEEL nederland zijn vlag buiten moeten hangen, maar dat aantal valt vies tegen in de grote steden.:(

2hard2die zei:
Ik ben helemaal niet vies van een beetje nationalisme. Ik vind dat de gemiddelde Nederlander te weinig trots is op zijn land.
en op koninginnedag zou HEEL nederland zijn vlag buiten moeten hangen, maar dat aantal valt vies tegen in de grote steden.:(

:roflol:

2hard2die zei:

Na het nuttigen van een aantal biertjes hang ik dan doorgaans wel vaak mijn vlaggestok uit. :cool: :D

2hard2die zei:
De Nationale Driekleur zou moeten wapperen op iedere rotonde, en op koninginnedag zou HEEL nederland zijn vlag buiten moeten hangen, maar dat aantal valt vies tegen in de grote steden.:(

Oh ik ben ook niet vies van nationalisme, maar ben republikein. Ik stel voor om Nederland onafhankelijk te verklaren, en uit het koninkrijk der Oranjes te stappen. Zijn we gelijk van die Antillianen af. :D

Terug
Naar boven