XXL Nutrition

Marokkanen

Peiling Peiling Meer, minder, of evenveel Marokkanen in Nederland?

• Totaal stemmers
    205
Totaal aantal inwoners: 12515
Totaal allochtonen: 480 3.8 %
Westerse allochtonen: 275 2.2 %
Niet-westerse allochtonen: 205 1.6 %

Toen ik nog in Volendam woonde. En zelfs daar hadden we flink last van ze. Sterker nog, ik ben zelf slachtoffer geweest van een (mislukte) roofoverval in ****ing Volendam, door 3 Marokkanen :roflol:

Blijkbaar hebben ze een slecht business plan gemaakt :p

.

Laatst bewerkt:
Totaal aantal inwoners: 7745
Totaal allochtonen: 399 5.1 %
Westerse allochtonen: 315 4.1 %
Niet-westerse allochtonen: 84 1.1 %

:roflol:

jullie hebben niks te klagen :mad:

2v9vle9.jpg

Willen jullie meer of minder Polen? Ik vind het persoonlijk hele harde werkers, al is het wel jammer dat ze zo goedkoop zijn, en dus de banen van Nederlandse mensen inpikken.

Misschien vreemd dat ik hier nu over begin hoor, maar ik hoor er heel veel mensen over en het doet me denken aan dit artikel.

Willen jullie meer of minder Polen? Ik vind het persoonlijk hele harde werkers, al is het wel jammer dat ze zo goedkoop zijn, en dus de banen van Nederlandse mensen inpikken.

Misschien vreemd dat ik hier nu over begin hoor, maar ik hoor er heel veel mensen over en het doet me denken aan dit artikel.

Meen dat ze een minimumloon op Polen willen gooien wat hetzelfde is als dat van Nederlanders, dan is het totaal niet meer interessant voor werkgevers om Polen in dienst te nemen tov Nederlanders. (tenzij ze gewoon zwart betaald worden uiteraard..)

Meen dat ze een minimumloon op Polen willen gooien wat hetzelfde is als dat van Nederlanders, dan is het totaal niet meer interessant voor werkgevers om Polen in dienst te nemen tov Nederlanders. (tenzij ze gewoon zwart betaald worden uiteraard..)

Dat zou een goede oplossing zijn. Hopelijk wordt dit plan doorgevoerd.

Kwam op facebook nog een bericht van een Marokkaan tegen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

marokkanen zijn wel erg humoristisch om eerlijk te zijn.. als je tijd met ze omgaat kom je daar wel achter.
maar het jammere is dat ze altijd die gangsterboy shit moeten spelen voor de buitenwereld...

plus ze hebben hele lekkere vrouwen

Ze steken je allemaal in je rug als ze daar zelf beter van worden

marokkanen zijn wel erg humoristisch om eerlijk te zijn.. als je tijd met ze omgaat kom je daar wel achter.
maar het jammere is dat ze altijd die gangsterboy shit moeten spelen voor de buitenwereld...

True, zit een Marokkaans meisje bij mij in de klas.

Zou er zo hard over heen ploegen als ze die lippen ff harst

Die vrouwen zijn inderdaad super! Alleen het achterlijke is dat die Marokkanen het verschrikkelijk vinden als je met hun vrouwen gaat, maar dat ze zelf wel gewoon met een Nederlands meisje gaan.

Ze kunnen inderdaad behoorlijk humoristisch zijn ja en als ze alleen zijn ook heel aardig! Echter, zodra ze met een groepje zijn lijkt het plots alsof ze heel anders worden... Lijkt wel haantjesgedrag, lekker stoer doen enzo (gangsterboys zoals jij als aangeeft).

---------- Toegevoegd om 14:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:57 ----------

True, zit een Marokkaans meisje bij mij in de klas.

Zou er zo hard over heen ploegen als ze die lippen ff harst

Haha

:roflol: Grappig is die Xyzyx, hé?

en niet alleen de vrouwen... laatst nog een marokaanse tranny gebald. Nauwer dan nauw kan ik je zeggen !!!

Terug
Naar boven