MuscleMeat

Marokkanen

Peiling Peiling Meer, minder, of evenveel Marokkanen in Nederland?

• Totaal stemmers
    205
Ik heb net zo weinig met het tuig dat daar in dat café stond te roepen (en waar er helaas zeer veel van rondlopen hier in NL) als met het Marokkaanse tuig waar het over gaat.

Als we het dan toch over deporteren hebben, mogen die enge nationalisten en fascisten er ook zeker uit. Is nog nooit iets goeds van gekomen.

Mooiste is nog dat het overgrote deel van de wilders stemmers een partij ongeschoolde tokkies is van heb ik jou daar die nog nooit ook maar iets hebben bijgedragen aan deze samenleving, behalve klepzeiken over anderen uit frustratie over hun eigen mislukte k*tleventjes.

Spijker op zijn kop..

Ze kunnen het vooral niet hebben dat de gemiddelde Ali een betere hosselaar is dan zij zelf :D

Probleem is meer dat wij studeren om later de uitkering van die klotemokros te betalen..

doe eerst onderzoek voordat je onzin roept en assumpties maakt

Jij bent vast 1 van die 'hoogbegaafde' stemmers?

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

Probleem is meer dat wij studeren om later de uitkering van die klotemokros te betalen..

Agree maar dat vind ik net zo goed van luie Nederlanders. Zijn er ook zat die liever beetje dealen in whatever en uitkering trekken.

Hoe kan je mensen die hier zijn opgegroeid en geboren "terug" sturen als ze daar nooit hebben geleefd?

Pls, hun vriendengroep bestaat alleen uit Marokkanen, t enige wat ze moeten missen in Marokko is bijstand, goedkope huurwoningen, bontkraagjasjes en winkels om te overvallen.

Je schaamt je niet voor Rutte, of Balkenellende? :roflol:

Liever Geertje die tenminste nog de ballen heeft te zeggen wat hij vind..

Wat heeft het voor zin om dit te zeggen? Enige wat die doet is mensen winnen met iets wat nooit waargemaakt kan worden, want elk wetsvoorstel met een dergelijke strekking is in strijd met zowat alle grondrechten in NL. Daarbij zal zoiets ook nooit door de kamers heen komen, zeker de 1e kamer niet.

Haha het zijn maar voorbeelden, er zijn er legio te bedenken. Terwijl ik me eerlijk gezegd geen enkel ander nadeel kan bedenken behalve dan dat je voor 2 paspoorten moet betalen ipv 1...

Waarom voel jij je als Tunesiër eigenlijk aangesproken in een Marokkanen topic?

Voel me niet aangesproken, probeer alleen te wijzen op de problematiek in de ideeën

Jij bent vast 1 van die 'hoogbegaafde' stemmers?

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

Agree maar dat vind ik net zo goed van luie Nederlanders. Zijn er ook zat die liever beetje dealen in whatever en uitkering trekken.

En weer zo'n assumptie :roflol:

Inderdaad, en zo kun je ook luie polen, russen, amerikanen etc noemen.
Feit blijft dat je niet voor iedereen kan betalen, en dan eerst maar de meest criminele bevolkingsgroep eruit kan mieteren

Ik denk dat Wilders het de marrokanen wel meoilijk kan maken

Ik denk dat Wilders het de marrokanen wel meoilijk kan maken

Ik denk dat hij het heel Nederland heel moeilijk gaat maken als ie de leiding krijgt. Maar vooral zichzelf, ik gok dat als blijkt dat ie toch hoog gaat eindigen hij voor het einde van de verkiezingen tussen 6 plankjes 6 feet under ligt. En misschien dat dat nog niet erg zou zijn ook.

Maar dan is het wegsturen, niet terugsturen.

Ze moeten die ettertjes gewoon verplicht op een internaat zetten, het liefst een internaat in Marokko. Soort van Guantanamo Bay voor de t*fus Marokkaantjes.

Meest bedroevende is wel dat Wilders wat zegt en iedereen hem de schuld geeft van alle haat tegen Marokkanen terwijl t gewoon Marokkanen zelf zijn die het voor de rest verzieken en Wilders grond geven om zulke dingen te zeggen.

Ironisch ook dat door al die aangiftes de politie minder tijd heeft om die paupers op te sporen die deze onzin veroorzaken :roflol:

---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:37 ----------

Ik denk dat hij het heel Nederland heel moeilijk gaat maken als ie de leiding krijgt. Maar vooral zichzelf, ik gok dat als blijkt dat ie toch hoog gaat eindigen hij voor het einde van de verkiezingen tussen 6 plankjes 6 feet under ligt. En misschien dat dat nog niet erg zou zijn ook.

Ik zie liever een paar overvallers tussen 6 plankjes dan Wilders

Wilders wordt groot doordat een stel Marokkanen t voor de rest van de licht getinte personen in Nederland lopen te verzieken.

Wilders met Hitler vergelijken is ook gewoon onzin omdat je dan technisch gezien Joden vergelijkt met Marokkanen :roflol: Anne Frank vergelijken met Mohammed de overvaller.

• Topic Starter Topic Starter
Geertje zegt wat het laagbegaafde deel van Nederland wil horen, dat is wat anders.
Een politici die zegt wat de mensen willen horen. Dat komt inderdaad niet vaak voor.

Mooiste is nog dat het overgrote deel van de wilders stemmers een partij ongeschoolde tokkies is van heb ik jou daar die nog nooit ook maar iets hebben bijgedragen aan deze samenleving, behalve klepzeiken over anderen uit frustratie over hun eigen mislukte k*tleventjes.

Heb je hier ook een bron van, of roep je gewoon maar wat? Net als je grote vriend Geert.

Minder Marokkanen? Nee, dankje.

Minder Marokkaans tuig? Ja, graag.

Blijft ongelofelijk hoe media en allerhande multiculti instanties in staat zijn een hype te maken van 'minder Marokkanen' terwijl dezelfde uitspraak al 3 dagen eerder is gedaan maar niemand er toen van opkeek. Ook lijkt iedereen de redenatie achter deze uitspraken voor het gemak even links te laten leggen. Minder immigratie, meer remigratie en criminele Marokkanen uitzetten.

Is al vaker gezegd door meerdere politici, geschreven door meerdere media en genoteerd door anti-racisme mannetjes als Rabbae.

Pas na de verkiezingen Donderdag toen bleek dat de PVV nog steeds veel aanhang had in D-H en Almere was er verontwaardiging. Lijkt erop dat het meer woede is dat de PVV in Almere en D-H groot zijn dan racisme en weet ik het wat allemaal.

6edbba61-619f-486c-a0b5-36506c620aeb_Mohamed-Rabbae16juli1.jpg

Rabbae.

In 1993 werd Rabbae lid van GroenLinks
Rabbae bekleedt een aantal bestuursfuncties, vooral op het gebied van minderhedenbeleid. Hij zit in het Comité van Aanbeveling van het Nederlands Sociaal Forum. Tevens was hij in maart 2008 mede-organisator van de Nederland Bekent Kleur-demonstratie op de Dam in Amsterdam in het kader van de VN-dag tegen racisme. Hierbij werd onder andere gedemonstreerd tegen de standpunten van de PVV. Rabbae is ook voorzitter van het Landelijk Beraad Marokkanen (LBM), het LBM werd opgericht als reactie op de film Fitna van Geert Wilders.
Rabbae introduceerde de term 'moslimracist' voor o.a. Wilders en Ayaan Hirsi Ali. Rita Verdonk noemt hij een populist.

Deze man pakt slecht Nederlands sprekend alles aan om alles wat niet in zijn linkse straatje past gesubsidieerd (?) aan te pakken, tot groot genoegen van alle Groenlinksjes en pvda'tjes en wat nog niet meer.

Jammer dat dit soort anti-Nederlanders types Nederland binnen zijn kunnen glippen.

Laatst bewerkt:
Ook al die mensen die Wilders een populist noemen, maar zelf keihard meedoen aan het scanderen dat er minder Wilders moet komen, die petities tekenen en weet ik veel waar allemaal onzinposts neerzetten..
Dat is precies hetzelfde populisme, maar dan de andere kant op

Iemand met een NL paspoort is in mijn ogen een AUTOCHTOON. Daar heb ik het niet over. Enkel over ALLOCHTONEN die zich niet kunnen gedragen.

---------- Toegevoegd om 11:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

:roflol:
dan zou ik toch maar eens een woordenboek opzoeken als ik jou was

Terug
Naar boven