Geertje zegt wat het laagbegaafde deel van Nederland wil horen, dat is wat anders.
doe eerst onderzoek voordat je onzin roept en assumpties maakt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geertje zegt wat het laagbegaafde deel van Nederland wil horen, dat is wat anders.
Ik heb net zo weinig met het tuig dat daar in dat café stond te roepen (en waar er helaas zeer veel van rondlopen hier in NL) als met het Marokkaanse tuig waar het over gaat.
Als we het dan toch over deporteren hebben, mogen die enge nationalisten en fascisten er ook zeker uit. Is nog nooit iets goeds van gekomen.
Mooiste is nog dat het overgrote deel van de wilders stemmers een partij ongeschoolde tokkies is van heb ik jou daar die nog nooit ook maar iets hebben bijgedragen aan deze samenleving, behalve klepzeiken over anderen uit frustratie over hun eigen mislukte k*tleventjes.

Spijker op zijn kop..
Ze kunnen het vooral niet hebben dat de gemiddelde Ali een betere hosselaar is dan zij zelf![]()
doe eerst onderzoek voordat je onzin roept en assumpties maakt
Probleem is meer dat wij studeren om later de uitkering van die klotemokros te betalen..
Hoe kan je mensen die hier zijn opgegroeid en geboren "terug" sturen als ze daar nooit hebben geleefd?
Je schaamt je niet voor Rutte, of Balkenellende?
Liever Geertje die tenminste nog de ballen heeft te zeggen wat hij vind..
Haha het zijn maar voorbeelden, er zijn er legio te bedenken. Terwijl ik me eerlijk gezegd geen enkel ander nadeel kan bedenken behalve dan dat je voor 2 paspoorten moet betalen ipv 1...
Waarom voel jij je als Tunesiër eigenlijk aangesproken in een Marokkanen topic?
Jij bent vast 1 van die 'hoogbegaafde' stemmers?
---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------
Agree maar dat vind ik net zo goed van luie Nederlanders. Zijn er ook zat die liever beetje dealen in whatever en uitkering trekken.

Pls, hun vriendengroep bestaat alleen uit Marokkanen, t enige wat ze moeten missen in Marokko is bijstand, goedkope huurwoningen, bontkraagjasjes en winkels om te overvallen.
Ja want die zitten niet in de bijstand wil je zeggen
Daarom het voorvoegsel; BeterIk denk dat Wilders het de marrokanen wel meoilijk kan maken

Ik denk dat hij het heel Nederland heel moeilijk gaat maken als ie de leiding krijgt. Maar vooral zichzelf, ik gok dat als blijkt dat ie toch hoog gaat eindigen hij voor het einde van de verkiezingen tussen 6 plankjes 6 feet under ligt. En misschien dat dat nog niet erg zou zijn ook.
Anne Frank vergelijken met Mohammed de overvaller.Een politici die zegt wat de mensen willen horen. Dat komt inderdaad niet vaak voor.Geertje zegt wat het laagbegaafde deel van Nederland wil horen, dat is wat anders.
Mooiste is nog dat het overgrote deel van de wilders stemmers een partij ongeschoolde tokkies is van heb ik jou daar die nog nooit ook maar iets hebben bijgedragen aan deze samenleving, behalve klepzeiken over anderen uit frustratie over hun eigen mislukte k*tleventjes.
Minder Marokkanen? Nee, dankje.
Minder Marokkaans tuig? Ja, graag.
dan zou ik toch maar eens een woordenboek opzoeken als ik jou wasIemand met een NL paspoort is in mijn ogen een AUTOCHTOON. Daar heb ik het niet over. Enkel over ALLOCHTONEN die zich niet kunnen gedragen.
---------- Toegevoegd om 11:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------
![]()