MuscleMeat

Marokkanen

Peiling Peiling Meer, minder, of evenveel Marokkanen in Nederland?

• Totaal stemmers
    205
Ook al die mensen die Wilders een populist noemen, maar zelf keihard meedoen aan het scanderen dat er minder Wilders moet komen, die petities tekenen en weet ik veel waar allemaal onzinposts neerzetten..
Dat is precies hetzelfde populisme, maar dan de andere kant op

:roflol:

Moraal van het verhaal, iedereen loopt te schreeuwen en te roepen dat ze een mening hebben en uiteindelijk wordt de lokale juwelier nog steeds overvallen door Ali en Mohammed de Marokkaan.

Hoe kan je mensen die hier zijn opgegroeid en geboren "terug" sturen als ze daar nooit hebben geleefd?

Laten we niet doen alsof de Marokkanen (tuig-afdeling) eigenlijk als Nederlanders beschouwd moeten worden, dat willen ze zelf helemaal niet. Je zou ze nog zelfs beledigen hier mee.

Ze hebben een Marokkaans paspoort.
Ze spreken de taal.
Hebben er familie wonen.
Voelen zich meer verbonden met Marokko dan Nederland.

Het zijn geen West-Afrikaantjes die je op de boot terug gaat sturen zonder dat ze ook maar iets van hun land afweten.

Dubbel paspoort kan wel de enige achterdeur zijn om dat soort lui daadwerkelijk nog te kunnen lozen.

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:20 ----------

Laten we niet doen alsof de Marokkanen (tuig-afdeling) eigenlijk als Nederlanders beschouwd moeten worden, dat willen ze zelf helemaal niet. Je zou ze nog zelfs beledigen hier mee.

Ze spreken de taal.
Hebben er familie wonen.

Het zijn geen West-Afrikaantjes die je op de boot terug gaat sturen zonder dat ze ook maar iets van hun land afweten.

Precies. Helemaal mee eens.

Mag van mij ook wel minder. klote tuig

ben ik trouwens de enige die het grappig vind dat moslims mohammed niet mogen uitbeelden maar dan wel al hun nakomelingengespuis mohammed gaan noemen en zo die naam compleet door het slijk halen?:roflol:

Ze spreken de taal.
Hebben er familie wonen.

Dan nog is het niet terugsturen maar wegsturen

Meer Marokkanen zodat de moslims in de meerderheid zijn, dan kunnen we zo snel mogelijk de sharia invoeren on ons land van de ondergang redden.

Ja inderdaad, totaal onlogisch van me dat ik aan justitiële vervoersbusjes denk bij vervoer van criminele marokkanen :roflol:

Nouhja, dat niet zozeer.. Jij bent onze forum crimineel, ik lees alleen maar "ik kwam, ik ging, ik was - naar/bij" de advocaat/politie/rechter zeg maar :D

Whaha :roflol: nice episode. Sommige afleveringen zijn legendarisch :D

Aah jullie zijn allemaal vieze zemmels man! K*t racisten... ga naar stormfront of zo!
Nederlands zijn net zo erg als onze getinte medemens. Alles jatten en vies ww trekken. Al die vieze k*t homo's die niet werken afmaken. Belasting ontduiken is favoriet tijdverdrijf nummer 1 van de hooggeleide Nederlander.
Ze moeten gewoon alles afmaken waar je niks aan hebt of het nou bruin, zwart of wit is. Sjinezen moet je niet afmaken want die werken.

Aah jullie zijn allemaal vieze zemmels man! K*t racisten... ga naar stormfront of zo!
Nederlands zijn net zo erg als onze getinte medemens. Alles jatten en vies ww trekken. Al die vieze k*t homo's die niet werken afmaken. Belasting ontduiken is favoriet tijdverdrijf nummer 1 van de hooggeleide Nederlander.
Ze moeten gewoon alles afmaken waar je niks aan hebt of het nou bruin, zwart of wit is. Sjinezen moet je niet afmaken want die werken.

wat voor baan heb jij?

Terug
Naar boven