XXL Nutrition

Marokkanen

Peiling Peiling Meer, minder, of evenveel Marokkanen in Nederland?

• Totaal stemmers
    205
Al die negatieve eigenschappen hebben veel meer verband met de sociale klasse dan met de afkomst. Het verband daar tussen is weer dat er veel Turken en Marokkanen in een lagere sociale klasse zitten doordat zij hier 30-40 jaar geleden heen zijn gehaald om het lagere werk te doen, schoonmaken ed. Daardoor heeft hun generatie tot op heden een algemeen lagere kans van slagen gehad. De (klein) kinderen van deze 'oude' Marokanen zijn deels gaan studeren en in ee hogere sociale klasse geëindigd. De blanke mensen uit de lage sociale klasse zijn ook vaker asociaal. Beter onderwijs en de lagere sociale klasse verbeteren is naar mijn mening een betere oplossing dan dom wat roepen zoals Geert Wilders doet. Daarbij ben ik ook erg voorstander van het eiland plan met een 3-strike regel, zoiets als in de VS maar dan met een gevangenis eiland.

Al die negatieve eigenschappen hebben veel meer verband met de sociale klasse dan met de afkomst. Het verband daar tussen is weer dat er veel Turken en Marokkanen in een lagere sociale klasse zitten doordat zij hier 30-40 jaar geleden heen zijn gehaald om het lagere werk te doen, schoonmaken ed. Daardoor heeft hun generatie tot op heden een algemeen lagere kans van slagen gehad. De (klein) kinderen van deze 'oude' Marokanen zijn deels gaan studeren en in ee hogere sociale klasse geëindigd. De blanke mensen uit de lage sociale klasse zijn ook vaker asociaal. Beter onderwijs en de lagere sociale klasse verbeteren is naar mijn mening een betere oplossing dan dom wat roepen zoals Geert Wilders doet. Daarbij ben ik ook erg voorstander van het eiland plan met een 3-strike regel, zoiets als in de VS maar dan met een gevangenis eiland.

spreek je van 20+ jaar vooraleer je een beetje effect begint te zien, huidige generatie k*tmocro's negeren gaat niet zomaar :o

Ik denk dat hij het heel Nederland heel moeilijk gaat maken als ie de leiding krijgt. Maar vooral zichzelf, ik gok dat als blijkt dat ie toch hoog gaat eindigen hij voor het einde van de verkiezingen tussen 6 plankjes 6 feet under ligt. En misschien dat dat nog niet erg zou zijn ook.

Achja, het maakt mij qua politiek vlak niet veel meer uit. Ze doen toch wat ze zelf willen.

---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:40 ----------

Aah jullie zijn allemaal vieze zemmels man! K*t racisten... ga naar stormfront of zo!
Nederlands zijn net zo erg als onze getinte medemens. Alles jatten en vies ww trekken. Al die vieze k*t homo's die niet werken afmaken. Belasting ontduiken is favoriet tijdverdrijf nummer 1 van de hooggeleide Nederlander.
Ze moeten gewoon alles afmaken waar je niks aan hebt of het nou bruin, zwart of wit is. Sjinezen moet je niet afmaken want die werken.

Ik heb een vraagje he, wat ging er in jouzelf om toen je dit stukje schreef. ?
Beschrijf je gevoelens eens

In.
Gewoon allemaal op Texel droppen, toch een k*teiland:roflol:

Beter onderwijs? ...
Ons onderwijssysteem is prima, daar ligt het echt niet aan. En hoe wil jij de lagere sociale klasse verbeteren? Nog meer uitkeringen rondstrooien? Over mijn lijk. Iedereen in Nederland kan onderwijs volgen, of je nou uit een arm gezin komt of uit een rijk gezin. Ik denk dat het meer ligt aan het feit dat veel Marokkaanse jongeren (voornamelijk in achterstandswijken) niet opgevoed worden door hun ouders en daardoor al van kinds af aan verdoet zijn. Je ziet het al op de basisschool in groep 2: de juf schoppen en elke dag wel weer een gevecht. Een kind die met zijn judoband om zijn nek naar de meester toeloopt en zegt, "meester, ik wil dood". Als je al die kinderen op dezelfde school laat zitten worden de problemen alleen maar erger. Ze vernken elkaar nog meer, en voilà, Mohammed is crimineel. DAT moet aangepakt worden, maar nee, links Nederland wil er niets van weten.

Minder! Minder! Minder! Minder! Minder!

Alle mocro's naar het oosten van Nederland. Daar wonen toch alleen maar paupers!

Alle mocro's terug naar Marokko!

Nouhja, dat niet zozeer.. Jij bent onze forum crimineel, ik lees alleen maar "ik kwam, ik ging, ik was - naar/bij" de advocaat/politie/rechter zeg maar :D

En ik ben nog nooit veroordeeld :roflol:

Tevens is last van een stel psychopathische paupers hebben die samen met de politie kloten niet gelijk aan crimineel zijn. Ik ben 24 en buiten die families om heb ik nog 0 keer zulke problemen gehad

Terug
Naar boven