MikoB
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 339
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 13%
Accountmanager bij Samsung.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Accountmanager bij Samsung.

Idd vertegenwoordigerAccountmanager is toch gewoon de 2.0 naam voor vertegenwoordiger? Of verkoper?

Afdeling Samsung, mediamarkt?

Accountmanager is toch gewoon de 2.0 naam voor vertegenwoordiger? Of verkoper?
?Daarbij ben ik ook erg voorstander van het eiland plan met een 3-strike regel, zoiets als in de VS maar dan met een gevangenis eiland.

Al die negatieve eigenschappen hebben veel meer verband met de sociale klasse dan met de afkomst. Het verband daar tussen is weer dat er veel Turken en Marokkanen in een lagere sociale klasse zitten doordat zij hier 30-40 jaar geleden heen zijn gehaald om het lagere werk te doen, schoonmaken ed. Daardoor heeft hun generatie tot op heden een algemeen lagere kans van slagen gehad. De (klein) kinderen van deze 'oude' Marokanen zijn deels gaan studeren en in ee hogere sociale klasse geëindigd. De blanke mensen uit de lage sociale klasse zijn ook vaker asociaal. Beter onderwijs en de lagere sociale klasse verbeteren is naar mijn mening een betere oplossing dan dom wat roepen zoals Geert Wilders doet. Daarbij ben ik ook erg voorstander van het eiland plan met een 3-strike regel, zoiets als in de VS maar dan met een gevangenis eiland.

Ik denk dat hij het heel Nederland heel moeilijk gaat maken als ie de leiding krijgt. Maar vooral zichzelf, ik gok dat als blijkt dat ie toch hoog gaat eindigen hij voor het einde van de verkiezingen tussen 6 plankjes 6 feet under ligt. En misschien dat dat nog niet erg zou zijn ook.
Aah jullie zijn allemaal vieze zemmels man! K*t racisten... ga naar stormfront of zo!
Nederlands zijn net zo erg als onze getinte medemens. Alles jatten en vies ww trekken. Al die vieze k*t homo's die niet werken afmaken. Belasting ontduiken is favoriet tijdverdrijf nummer 1 van de hooggeleide Nederlander.
Ze moeten gewoon alles afmaken waar je niks aan hebt of het nou bruin, zwart of wit is. Sjinezen moet je niet afmaken want die werken.
Ik voelde mij WildersIk heb een vraagje he, wat ging er in jouzelf om toen je dit stukje schreef. ?
Beschrijf je gevoelens eens

Al die negatieve eigenschappen hebben veel meer verband met de sociale klasse dan met de afkomst. Het verband daar tussen is weer dat er veel Turken en Marokkanen in een lagere sociale klasse zitten doordat zij hier 30-40 jaar geleden heen zijn gehaald om het lagere werk te doen, schoonmaken ed. Daardoor heeft hun generatie tot op heden een algemeen lagere kans van slagen gehad. De (klein) kinderen van deze 'oude' Marokanen zijn deels gaan studeren en in ee hogere sociale klasse geëindigd. De blanke mensen uit de lage sociale klasse zijn ook vaker asociaal. Beter onderwijs en de lagere sociale klasse verbeteren is naar mijn mening een betere oplossing dan dom wat roepen zoals Geert Wilders doet. Daarbij ben ik ook erg voorstander van het eiland plan met een 3-strike regel, zoiets als in de VS maar dan met een gevangenis eiland.

Beter onderwijs? ...Al die negatieve eigenschappen hebben veel meer verband met de sociale klasse dan met de afkomst. Het verband daar tussen is weer dat er veel Turken en Marokkanen in een lagere sociale klasse zitten doordat zij hier 30-40 jaar geleden heen zijn gehaald om het lagere werk te doen, schoonmaken ed. Daardoor heeft hun generatie tot op heden een algemeen lagere kans van slagen gehad. De (klein) kinderen van deze 'oude' Marokanen zijn deels gaan studeren en in ee hogere sociale klasse geëindigd. De blanke mensen uit de lage sociale klasse zijn ook vaker asociaal. Beter onderwijs en de lagere sociale klasse verbeteren is naar mijn mening een betere oplossing dan dom wat roepen zoals Geert Wilders doet. Daarbij ben ik ook erg voorstander van het eiland plan met een 3-strike regel, zoiets als in de VS maar dan met een gevangenis eiland.
Moraal van het verhaal, iedereen loopt te schreeuwen en te roepen dat ze een mening hebben en uiteindelijk wordt de lokale juwelier nog steeds overvallen door Ali en Mohammed de Marokkaan.

In.
Gewoon allemaal op Texel droppen, toch een k*teiland![]()
Alle mocro's naar het oosten van Nederland. Daar wonen toch alleen maar paupers!

Nouhja, dat niet zozeer.. Jij bent onze forum crimineel, ik lees alleen maar "ik kwam, ik ging, ik was - naar/bij" de advocaat/politie/rechter zeg maar![]()