De meest achterlijke mensen zijn degenen die niet doorhadden dat het een trollpost was

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb je dan echte allochtonen rondlopen bij jou in dat achtergebleven Zeeuwse dorpje Of kijk je gewoon teveel TV.

.
jawel sahbi
In bepaalde grote steden zijn er nu eenmaal vaak problemen met buitenlandse personen omdat daar de meerderheid van de bevolking van buitenlandse afkomst is. Of dat alleen Marokkanen zijn? Ben wel van mening dat criminaliteit harder aangepakt moet worden en als je te gast bent en geen Nederlandse nationaliteit hebt dat je dan er uit gedonderd kan worden, dat doe ik ook met mijn gasten in huis als ze zich niet aan mijn regels houden. Echter het grootste deel van de jongeren die problemen maken in de grote steden zijn hier geboren en dus nederlanders. Dus niet minder Marokkanen maar minder tuig van wat voor nationaliteit dan ook in Nederland... Daar ben ik het mee eens ja maar is niet uitvoerbaar.

Voordat hitler begon met joden hadden ze een uitermate efficiënt systeem voor het uitroeien van mensen die geen toevoeging waren voor de maatschappij.
En dan te bedenken dat hitler maar op de 3e plek staat met grootste massa moordenaars, op 4 stond trouwens een belg vlak achter hitler
Alles is mogelijk alleen helaas niet sociaal acceptabel. Mensen blijven criminelen die contant weer de fout in gaan zien als mensen terwijl het in mijn ogen gewoon beesten zijn. Het enige dat een mens van een dier onderscheid is dat mensen gevoel hebben en empathie hebben naar andere levende wezens. Wanneer dat afwezig is, zoals bij veel van die overvallertjes, mogen ze van mij gewoon een spuitje krijgen.

Jij moet nodig eens een spuitje hebben
test e op 500 mg