Fitness Seller

Marokkanen

Peiling Peiling Meer, minder, of evenveel Marokkanen in Nederland?

• Totaal stemmers
    205
Heb je dan echte allochtonen rondlopen bij jou in dat achtergebleven Zeeuwse dorpje Of kijk je gewoon teveel TV.

Jep

Woon 2 maanden nu in Zeeland, heb hiervoor in Rdam gewoond op kamers;)
:D.

Wat ik heb ervaart op school, zelf hebt meegemaakt. Zijn het 9/10 keer Marrokaanse tuig.
Nogmaals vind ik Wilders zijn uitspraak niet handig. Als Wilders gewoon het bij Tuig had gelaten, dan was dat beter geweest.

Trouwens gister de wereld draait door.
Was het wel een interessante discussie.
Wilders leeft nou ruim 7 jaar in "gevangenschap", 7 jaar lang elke dag beveiliging om zich heen. Dit is natuurlijk niet echt bevorderlijk voor een objectieve denkwijze. Vooral als er veel bereidingen komen uit de Marrokaanse hoek. Dan zal Wilders zijn haat alleen maar toenemen.

niet zo janken jullie

Als jullie eens wisten wat de meeste marokkanen over nederlanders zeggen.

Is wilders nog niks bij vergeleken :roflol:

neuk jullie allemaal de moeders en zusters

In bepaalde grote steden zijn er nu eenmaal vaak problemen met buitenlandse personen omdat daar de meerderheid van de bevolking van buitenlandse afkomst is. Of dat alleen Marokkanen zijn? Ben wel van mening dat criminaliteit harder aangepakt moet worden en als je te gast bent en geen Nederlandse nationaliteit hebt dat je dan er uit gedonderd kan worden, dat doe ik ook met mijn gasten in huis als ze zich niet aan mijn regels houden. Echter het grootste deel van de jongeren die problemen maken in de grote steden zijn hier geboren en dus nederlanders. Dus niet minder Marokkanen maar minder tuig van wat voor nationaliteit dan ook in Nederland... Daar ben ik het mee eens ja maar is niet uitvoerbaar.

In bepaalde grote steden zijn er nu eenmaal vaak problemen met buitenlandse personen omdat daar de meerderheid van de bevolking van buitenlandse afkomst is. Of dat alleen Marokkanen zijn? Ben wel van mening dat criminaliteit harder aangepakt moet worden en als je te gast bent en geen Nederlandse nationaliteit hebt dat je dan er uit gedonderd kan worden, dat doe ik ook met mijn gasten in huis als ze zich niet aan mijn regels houden. Echter het grootste deel van de jongeren die problemen maken in de grote steden zijn hier geboren en dus nederlanders. Dus niet minder Marokkanen maar minder tuig van wat voor nationaliteit dan ook in Nederland... Daar ben ik het mee eens ja maar is niet uitvoerbaar.

Voordat hitler begon met joden hadden ze een uitermate efficiënt systeem voor het uitroeien van mensen die geen toevoeging waren voor de maatschappij.

En dan te bedenken dat hitler maar op de 3e plek staat met grootste massa moordenaars, op 4 stond trouwens een belg vlak achter hitler :roflol:

Alles is mogelijk alleen helaas niet sociaal acceptabel. Mensen blijven criminelen die contant weer de fout in gaan zien als mensen terwijl het in mijn ogen gewoon beesten zijn. Het enige dat een mens van een dier onderscheid is dat mensen gevoel hebben en empathie hebben naar andere levende wezens. Wanneer dat afwezig is, zoals bij veel van die overvallertjes, mogen ze van mij gewoon een spuitje krijgen.

Voordat hitler begon met joden hadden ze een uitermate efficiënt systeem voor het uitroeien van mensen die geen toevoeging waren voor de maatschappij.

En dan te bedenken dat hitler maar op de 3e plek staat met grootste massa moordenaars, op 4 stond trouwens een belg vlak achter hitler :roflol:

Alles is mogelijk alleen helaas niet sociaal acceptabel. Mensen blijven criminelen die contant weer de fout in gaan zien als mensen terwijl het in mijn ogen gewoon beesten zijn. Het enige dat een mens van een dier onderscheid is dat mensen gevoel hebben en empathie hebben naar andere levende wezens. Wanneer dat afwezig is, zoals bij veel van die overvallertjes, mogen ze van mij gewoon een spuitje krijgen.

Jij moet nodig eens een spuitje hebben ;)

test e op 500 mg

Dat jullie allemaal mogen stemmen is een schande :roflol::roflol::roflol::roflol:

Wilders wordt zelf uitgezet ...:

Als Geert Wilders veroordeeld wordt op basis van zijn uitspraken over Marokkanen, dan moet hij worden uitgezet naar Indonesië. Dat vindt de Tweede Kamerfractie van de PVV. Wilders’ moeder is geboren in de West-Javaanse stad Soekaboemi.
Vicefractievoorzitter Fleur Agema van de PVV stelt dat er in Nederland geen plaats is voor allochtone criminelen: “Dan maakt het voor mij niet uit of je eerste, tweede of derde generatie bent. Allochtoon is allochtoon en crimineel is crimineel. Als Geert door de strafrechter veroordeeld wordt, dan heeft hij een strafblad. Dan moet hij dus terug naar Indonesië.”
Agema geeft toe dat het voor de PVV een pijnlijke stellingname is: “Geert heeft altijd met hart en ziel geprobeerd een bijdrage te leveren aan onze samenleving. Allochtonen die dat doen, zijn wat ons betreft welkom. Het zou vreselijk zijn als we toch afscheid moeten nemen. Maar laten we niet op de zaken vooruitlopen. Met die softe multicultirechters in dit land, heb je dikke kans dat hij wordt vrijgesproken.”
Wilders maakt zich geen zorgen: “Indonesië heette toen mijn moeder geboren werd nog gewoon Ons Indië. Als ik een allochtoon ben, dan is Wibi Soerjadi dat ook. Dit is heel goedkoop scoren voor mevrouw Agema.”

http://www.speld.nl/2014/03/21/pvv-wilders-bij-veroordeling-terug-naar-indonesie/

....

Laatst bewerkt:
Wanneer ben jij 42 geworden ?!

Yesterday,

all my troubles seemed so far away
Now it looks as though they're here to stay
Oh, I believe in yesterday

Suddenly, I'm not half the man I used to be
There's a shadow hanging over me
Oh, yesterday came suddenly

Why she had to go I don't know, she wouldn't say
I said something wrong, now I long for yesterday

Yesterday, love was such an easy game to play
Now I need a place to hide away
Oh, I believe in yesterday

Why she had to go I don't know, she wouldn't say
I said something wrong, now I long for yesterday

Yesterday, love was such an easy game to play
Now I need a place to hide away
Oh, I believe in yesterday, mm

• Like
Waarderingen: mat
Heftig nu op het nieuws, Wilders toespraak.

vond die toespraak heel sterk en ik vind ook wel dat de man een geldig punt heeft. enkel komt alle publiciteit en 90% van de stemmen wel voort uit dat populistisch geschreeuw en niet uit dergelijke redelijke betogen.

Terug
Naar boven