MuscleMeat

Marokkanen

Peiling Peiling Meer, minder, of evenveel Marokkanen in Nederland?

• Totaal stemmers
    205
En ik ben nog nooit veroordeeld :roflol:

Tevens is last van een stel psychopathische paupers hebben die samen met de politie kloten niet gelijk aan crimineel zijn. Ik ben 24 en buiten die families om heb ik nog 0 keer zulke problemen gehad

Behalve met je zusje?

:trollface:

pics van zusjes?

Tevens is last van een stel psychopathische paupers hebben die samen met de politie kloten niet gelijk aan crimineel zijn. Ik ben 24 en buiten die families om heb ik nog 0 keer zulke problemen gehad

Dat excuus hebben Marokkanen ook. Verdacht van, gebeurt niet zomaar meestal natuurlijk.

Zou toch graag ook het verhaal van die 'psychopatische paupers' een keer willen horen om een compleet beeld te vormen. Misschien ben jij de psyochopaat wel in het verhaal.

Dat excuus hebben Marokkanen ook. Verdacht van, gebeurt niet zomaar meestal natuurlijk.

Zou toch graag ook het verhaal van die 'psychopatische paupers' een keer willen horen om een compleet beeld te vormen. Misschien ben jij de psyochopaat wel in het verhaal.

Misschien kun je die aangiftes wel WOBBEN ;)

---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:00 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aah jullie zijn allemaal vieze zemmels man! K*t racisten... ga naar stormfront of zo!
Nederlands zijn net zo erg als onze getinte medemens. Alles jatten en vies ww trekken. Al die vieze k*t homo's die niet werken afmaken. Belasting ontduiken is favoriet tijdverdrijf nummer 1 van de hooggeleide Nederlander.
Ze moeten gewoon alles afmaken waar je niks aan hebt of het nou bruin, zwart of wit is. Sjinezen moet je niet afmaken want die werken.

zijn je hersencellen nog in ontwikkeling?

Please ze loopt te zeggen dat ze een snee in haar nek had met haar ma terwijl vriendinnetjes verklaren dat ze geen snee had, ze na die zogenoemde bedreiging nog gewoon met mij sprak en 2 dagen later precies dat verhaal met die snee vertelde tegen mij alleen dat was toen omdat ze van een paard gevallen was en betrof het een schaafwond op de neus.

Om nog maar niet te beginnen dat 3/4 van haar verklaring bij de politie 100% te ontkrachten is met de smsjes die wij gestuurd hebben (waardoor de politie ook geen enkel smsje/mailtje tussen mij en haar in het dossier gezet heeft om het te onderbouwen wat ze zegt, omdat dat niet kan :roflol:)

En toen die andere t**f ontvoerd werd was ik bij vrienden aan het bbq-en, smsjes, getuigen en telefoon data konden dat bewijzen alleen de politie weigerde ze te horen als getuigen.

En uiteindelijk bij die laatste zaak komen ze tot de conclusie dat er geen enkel bewijs op mijn computer is van het sturen van een dreigmailtje maar dat ik het wel gedaan had en dat ik alles verwijderd had, uiteraard wederom zonder enige onderbouwing hoe dat dan verwijderd moest zijn.

Ik zal na de rechtszaak met alle liefde het volledige dossier hier neer zetten dan kun je zelf een oordeel vellen er over.

---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:13 ----------

Misschien kun je die aangiftes wel WOBBEN ;)

Zoals ik al zei die aangiftes zijn gewoon gelogen, ben zelf ook bezig om alle documenten naar boven te krijgen maar tot nu toe weigeren ze steeds alles te geven.

Toch mooi hoe een enkele zin jou weer een heel verhaal laat typen :roflol:

Toch mooi hoe een enkele zin jou weer een heel verhaal laat typen :roflol:

:o Heb t al zo vaak aan autisten bij de politie uit moeten leggen zit gewoon ingebakken

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:17 ----------

Kan je me enkel het nummer van dat wijf geven? Ik heb ook nood aan aandacht. :(

Lana Walda heet ze :roflol:
Zus heet Kim Walda

En die autist die ontvoerd zou zijn geweest heet Vera van Dijk

Nummer moet je zelf maar zoeken

In t dossier zat ook nog een foto dat ze allemaal kots aan dr muil had, bijzonder ranzig, als ik hoge resolutie foto heb plaats ik m ook wel.

:roflol:

Slaundering names on the interwebz :dunno:

*printscreentjes maakt*

Ben je ook zo ontmaagd?
Ik las dat de Brazilianen het met ezels doen bij gebrek aan vrouwen in de dorpen.
En de ali baba's doen het met de schaapjes omdat is leuk zo vlak voor slachten..

Ben je ook zo ontmaagd?
Ik las dat de Brazilianen het met ezels doen bij gebrek aan vrouwen in de dorpen.
En de ali baba's doen het met de schaapjes omdat is leuk zo vlak voor slachten..

:roflol: Paarden zijn vrij hoog he, vraag me af of dat überhaupt lukt

enfant terrible voor de familie dus.

Terug
Naar boven