MuscleMeat

"mass fx" new maximum strengt"

spaans edje

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
72kg
Vetpercentage
23%
Wie o wie kan mijn zijn ervaring vertellen over "MASS FX" NEW MAXIMUM STRENGT" Het schijnt "het" product te zijn geweest van 2009.
Heb het hele i-net afgezocht maar ben eigenlijk niet veel wijzer geworden. In de omschrijving hebben ze het er over dat dit product meteen werkt.
Heb je hier ervaring mee? Laat het me alsjeblieft weten!

1,75m 72kg 23% vet?

• Topic Starter Topic Starter
Yep, veel vet. Komt omdat ik 10 jaar niks maar dan ook helemaal niks heb gedaan.
Ben afgelopen maandag weer begonnen.

ben benieuwd

Benieuwd waar na?

de ervaringen van anderen met Mass FX max strenght want daar gaat topic over

Haha, ja klopt. :)

heb je geen zak aan als je pas na zoveel tijd net weer begint met trainen.
Twijfel sowieso aan de werkzaamheid van dit soort producten... hou het gewoon lekker bij whey, aminos en creatine

Dat is een duidelijk antwoord. Dank je.

Zoals ik al eerder vertelde, ben afgelopen maandag weer begonnen met trainen en met het innemen van mass fx maximum strengt. Ik moet zeggen... ik merk het wel! Ik voel het en ik zie het. En ben pas 5 dagen bezig. Mijn herstel is meer dan ok. Buikje al stukken minder! Borst en rug kun je al het verschil met vorige week al zien. Moet er ook eerlijk erbij vertellen dat ik niet bepaald op mijn voeding let. Eind volgende week zal ik opnieuw posten.

In een week al duidelijk zichtbaar verschil? Zit volgens mij tussen je oren maat :)

Zonde van je geld

Wie o wie kan mijn zijn ervaring vertellen over "MASS FX" NEW MAXIMUM STRENGT" Het schijnt "het" product te zijn geweest van 2009.
Heb het hele i-net afgezocht maar ben eigenlijk niet veel wijzer geworden. In de omschrijving hebben ze het er over dat dit product meteen werkt.
Heb je hier ervaring mee? Laat het me alsjeblieft weten!

Ik moet je teleurstellen over dit product.Echt zonde van je geld (product is duur).Ik heb geen gains gezien tijdens de cycle.Je eet wel meer maja.Niets aan libido gemerkt (primal male-onzin product).Hij wordt vaak met hyperdro* genomen in een cycle maar dat hoort bij een andere 'categorie'.

'Spaanse edje' is duidelijk iemand die commerciel belangen heeft bij dit product.

Wanneer iemand lid wordt van een forum, meteen en enkel over een supplement heeft, dan weet je al genoeg. Helemaal al hij het dan ook nog de wereld in prijst (na 5 dagen :rolleyes:).

Ik walg van dit soort praktijken, dus puur om het even af te straffen wil ik benadrukken dat een product van Mass FX recentelijk uit de handel is genomen, nadat mensen erachter gekomen waren dat er een illegale drug in zat. Daarnaast heeft Anabolic Extreme in het verleden vaker problemen gehad met de kwaliteitscontrole van producten, waarna labanalyse bleek dat er niet de hoeveelheden of uberhaupt de ingredienten in zaten die op het label stonden.

Dus er is een dikke kans dat je niet krijgt wat je denkt, en je loopt zelfs het risico gevaarlijke drugs binnen te krijgen. Ik raad aan om dit soort shady praktijken niet te belonen en dit bedrijf totaal te vermijden.

Vreemd, het is in Nederland nog gewoon te verkrijgen in alle winkels/shops.
Wat is je bron DR P? Je was er namelijk eerder (in onze PM conversatie) wel over te spreken.

Ik heb totaal geen enkel comercieel belang hierbij. Mijn vetpercentage is afgenomen en mijn spiermassa toegenomen. Als het tussen de oren zit.... alleen maar goed!! Hoop dat het is!!

Terug
Naar boven