Fitness Seller

Mass FX + Primale male

jeroen9

Novice
Waardering
0
Hallo ik wil over 1 week gaan beginnen met Mass FX + Primale male
zijn er mensen die daar ervaring mee hebben dan hoor ik het graag!
of die tips voor mij hebben.

gr jeroen

ik weet er niks van, maar ben wel erg benieuwd wat het bij jou doet. zit er zelf namelijk ook al een tijdje naar te kijken

MassFx + HDX2 wel, vond het wel aardig, maar verwacht alleen geen wonderen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben ok benieuwd wat het doet ik hou jullie op de hoogte!

Ik ben er vandaag aan begonne vanavond met trainen is kijken of je er nou echt zo snel wat van voelt!

zwaaaaaare geld verspilling, Ik heb het een half jaar geleden ook gekocht, het werkt totaal niet beter haal je gewooon emmers met eiwitten. :)

ik ben nu ongeveer 1week bezig merk wel kracht toename maar zo explosief valt nog wel mee!
ben ongeveer wel rond de 2,5 kilo aangekomen deze week, ik eet ok wel meer maar het gaat normaal niet zo snel volgens! en nu merk ik wel sneller resultaat!
ben benieuwd wat de andere weken doen!

houd ons op de hoogte zou ik zo zeggen ;)

Ik moet zegge het werkt niet echt monsterlijk maar dat is ok niet te verwachten natuurlijk!
had er zelf wat meer van verwacht voor zover ik nu al ben!
ik raad het zelf niet aan!

Ik moet zegge het werkt niet echt monsterlijk maar dat is ok niet te verwachten natuurlijk!
had er zelf wat meer van verwacht voor zover ik nu al ben!
ik raad het zelf niet aan!

Bedankt voor de tip ;)

Hou je met de weegschaal ook bij of je wat aankomt in spiermassa?

ik heb voor dat ik begon wel gewoogen en BF gemeten was toen rond 73/74 kilo BF 9%
moet het nu nog een keer meten weeg nu rond 76/77 en zelf denk ik ok nog steets BF 9%! maar eet ok veel meer dan daar voor dus komt niet echt door mass FX! het zal ok wel een klein beetje geholpen hebbe maar niet zoals je er eigenlijk van zou moeten verwachten zoals ze zegge!

ik heb voor dat ik begon wel gewoogen en BF gemeten was toen rond 73/74 kilo BF 9%
moet het nu nog een keer meten weeg nu rond 76/77 en zelf denk ik ok nog steets BF 9%! maar eet ok veel meer dan daar voor dus komt niet echt door mass FX! het zal ok wel een klein beetje geholpen hebbe maar niet zoals je er eigenlijk van zou moeten verwachten zoals ze zegge!

Nou dat is toch wel 3 kilo en je hebt geen vet opgeslagen. Heeft wel gewerkt dus. Of is die 3 kilo alleen maar stront :D

Ik had ook op Amerikaanse forum gelezen dat primal male pas na 4 weken wat gaat doen, dus je moet het minimaal 2 potjes nemen. Ga ik dus niet doen.

ja het is wel 3 kilo maar ik denk zelf dat het komt omdat ik ok veel meer eet maar Mass FX + Primale male zullen ok wel een beetje geholpen hebbe maar ik heb niet echt het gevoel gehad dat het heel veel heeft gedaan!

ik zal het in iedergeval geen 2e x kopen!

probeer ik liever iets nieuws ik weet niet ofdat je ergens goeie ervaringen mee heb?

ja het is wel 3 kilo maar ik denk zelf dat het komt omdat ik ok veel meer eet maar Mass FX + Primale male zullen ok wel een beetje geholpen hebbe maar ik heb niet echt het gevoel gehad dat het heel veel heeft gedaan!

ik zal het in iedergeval geen 2e x kopen!

probeer ik liever iets nieuws ik weet niet ofdat je ergens goeie ervaringen mee heb?

Nou, ik heb een keer samples voor een week van alpha-x genomen van applied nutriceuticals. Was er erg redelijk tevreden over. Je kan ze bestellen op [Link niet meer beschikbaar].

Is wel erg duur maar mocht je ze ook proberen, hou me op de hoogte ;)

was het een test verpakking dan omdat je het maar 1 week heb gebruikt en het is ok pas net nieuw toch?
maar wat merkte je precies dan?

is wel aardig aan de prijs ja 1 potje voor 80euro

was het een test verpakking dan omdat je het maar 1 week heb gebruikt en het is ok pas net nieuw toch?
maar wat merkte je precies dan?

is wel aardig aan de prijs ja 1 potje voor 80euro

ja, een zakje met sluitstrip met iets van 42 capsules. Samples zijn niet duur.

Ik ben 31 en ik voelde me tien jaar jonger (bij wijze van spreken). Goeie zin en een flinke pomp tijdens trainen. Ik had daarvoor ook een week IGF-2 genomen. Misschien was het de combo.

Of het bijgedragen heeft aan spieropbouw weet ik niet, was het te kort voor. Maar ik voelde me wel geweldig :D

Terug
Naar boven