Fitness Seller

Mass gainer opwarmen?

Sammy302

Cool Novice
Waardering
0
Hey, nadat ik iets had gelezen van dat je whey niet opwarmt vroeg ik mij het volgende af :

of het wel slim is om een schepje "mass gainer" bij men havermout met rozijnen en melk s'morgens te doen en dit dan optewarmen?

Is het beter de mass gainer gewoon apart optelossen in water en erbij te drinken?

Neen, gewoon je melk enz opwarmen en dan pas de Mass gainer erbij.

idd daarna er pas bijgooien.

boeit niet volgens mij ik gooi het allemaal gewoon in de magnetron works for me

• Topic Starter Topic Starter
Ok bedankt

:rolleyes:

moet niet gekker worden. Je mag het gerust opwarmen, net als whey ;)

later erbij gooien idd, kan geen kwaad verder

ik warm ook altijd eerst mn havermout op,en meng dan mn poeierkes erdoor
denk niet dat dit kwaad kan
:cool:

Gewoon nadat havermout en melk is opgewarmd erbij kappen en eventueel wat melk nog toevoegen dus

waarom niet de whey apart nemen met water..??? heb je er teminste wat te drinken bij de droge havermout..

whey is een goeie smaakgever in je havermout :)

aha dus als je havermout uit de magnetron komt, wordt er geen warmte meer afgegeven aan de whey die je er dan in doet? :D

Ok, het best is dus gewoon oplossen in water en erbij drinken :D , maar ik gebruik voorlopig nog mass gainer en geen whey.

Btw ik lees hier en daar dat sommige eerst shake drinken als ze opstaan en dan iets later pas ontbijt nemen?

ik doe het al tijden.. is onzin dat dat niet zou mogen.. op genoeg verpakkingen van whey producten staat dat je het rustig door je pannekoeken/wafels/muffinmix heen mag knallen en dan gaat het ook de oven of koekenpan in.. als je een beetje goed spul hebt maakt het volgens mij geen reet uit.. maar mits goed beargumenteerd mag je mijn standpunt natuurlijk altijd onderuit halen ;)

Neen je mag whey etc niet opwarmen, genoeg topics over...

En nu graag een wetenschappelijk onderzoek bewijs en geen praatjes van iedereen die denkt een expert of leraar te zijn op internet tegenwoordig.

Niet persoonlijk tegen Santino bedoeld, maar soms zie ik mensen die misschien net voor het eerst een verhaaltje over whey en creatine hebben gelezen en dan denken dat ze leraar voedselkunde zijn ???

Maar ontopic: whey mag je zeker wel verwarmen. ja oke, laten we het niet verbanden of de 600 graden eens proberen :rolleyes:

Ik doe zelf trouwens mijn chocolade massgainer paar schepjes door mijn Brinta, als ontbijt. Heerlijk :D

Vandaag havermout zonder mass gainer geprobeerd , niet slecht maar morgen doe ik hem er toch maar lekker terug bij als het toch niet uitmaakt:D

Terug
Naar boven