Fitness Seller

Mass Perfection B&F en Whey Perfection B&F

denbere

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
76kg
Dag iedereen,

Zou graag advies willen vragen in verband met 2 dingen

Heb Whey Perfection al maand in gebruik,nu wil ik ook beetje bij beetje massa bij krijgen dus heb Mass Perfection gekocht,,,ik neem momenteel 's morgens Whey ook na elke training en 's avonds voor slapen nam ik Micellar Casein Perfection

Wie kan mij vertellen welke(Whey en Mass) ik "wanneer", moet nemen /per dag?

Op een training-dag & rustdag

Mvg bart

Je moet niks, ligt helemaal aan de rest van je voeding.
Eerst dat op orde hebben voordat je kijkt naar aanvullingen zoals Mass- en Whey Perfection.

Met Caseine voor het slapen, 2 whey en één mass perfection zit je dus al op 4 shakes per dag.
Te veel naar mijn mening, neem dan 's morgens Mass Perfection ipv Whey bijv.

• Topic Starter Topic Starter
4 nee mijn max is altijd 3 geweest, probleem licht da ik niet echt een groot eter ben,,, ik dacht met mass alleen 's morgens te nemen , na training whey en eindig met Caseine => op training dagen

Op rust dagen ma 2 shakes,,

Lijkt me prima dan.
Meer eten kun je wel leren, stap voor stap :)

Mass Perfection
massperfectioningredienten2.jpg

Whey Perfection
Kcal 113
Eiwit 22,0 gr
Koolhydraten 2,5 gr
Vet 1,4 gr

Micellar Casein Perfection
kcal 93
Eiwit 20,5 gram
Vet 0,5 gram
Koolhydraten 1,6 gram

Code:
[B]Totaal dus qua voeding:[/B]
Kcal: 442
Eiwit: 61,7 
Vet:  6,7
Koolhydraten: 33,5

Exclusief eventueel de melk voor de shakes, maar op basis van bovenstaande GA JE ECHT NIET VAN GROEIEN ALS JE VOEDING NIET IN ORDE IS! Eén knappe maaltijd is al superieur aan deze voedingswaarde. Zonde dat je die 'gainer' hebt gehaald, je had beter oats kunnen halen en dat combineren met de whey die je al hebt. Daar had je veel meer aan gehad.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Oats heb ik toevallig ook gekocht zal eerst pot Whey verbruiken en combineren met oats derna zal ik wel zien wat doen met Mass

;)

Je zou natuurlijk ook meerdere mass perfection shakes per dag kunnen nemen (op de pot staat volgens mij 1-3 shakes), maar dat is uiteindelijk niet echt fijn voor je portemonnee vrees ik. Neem je ze trouwens met water of melk? Als je een shake maakt met whey+oats kan je eventueel ook lijnzaadolie (omega-3) of fruit toevoegen zodat je een shake krijgt met hoog aantal kcal en goede voedingswaarde. Maar goed, boodschap is nog steeds om te proberen een voedingsschema te maken, en daar dan eventueel shakes in te verwerken als je ergens nog wat tekort komt.

Lees onderstaand topic ff door, onderaan staat een Excel document waar je alles kan invullen en laten berekenen:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/begint-maken-goed-voedingsschema-68557/

2, soms 3 van mijn maaltijden in de bulk bestaan uit een hele lading oats, zeg 150 gram en tussen de 80 en 100 gram whey. Topvoer en ik gain prima, vult ook niet voor zolang dus kunt uurtje erna gewoon weer eten.

Mass P gewoon als extra eetmoment gebruiken 1x per dag :)

Terug
Naar boven