MuscleMeat

Mass perfection

Ben ik het nu of is die Mass perfection heel laag in kcals per serving? De gainers die ik gebruik overschrijden de 1000kcals moeiteloos... en dat verwacht ik ook van een gainers: veel extra kcals en goede macro ratio's (liefst zo dicht mogelijk bij 50/30/20).

Zijn dat niet van die uber suker gainers ?, had ook een keer iets van monster mass ofzo, eiwit, ton suiker, en beetje creatine, dikke troep dus.

Inderdaad die calorie bommen zitten bomvol met suikers daar komt dan 80% van de cal's vandaan. Dan kan je beter voor mass perfection kieze ;)

Met Mass Perfection heb je altijd de beste keuze. Absoluut een aanrader. Geen onnodige suikers en heerlijk van smaak. Mass Perfection!

Ralf

Hey Body & Fit-shop,

Hoeveel is één maatschep ? Is dit gewoon tot de rand gevuld van zo een schepje ?

Ik ben nog steeds in de war, Is de dosering per shake nu 60g? Of 2 maatscheppen a 100g totaal?

1 dosering Mass Perfection van 60 gram= 2 afgestreken scoops (30 gram per scoop) :) (lijkt veel volume maar klopt gewogen)

Daarmee pak je zo'n 30 gram van de beste complexe koolhydraten uit Oats, Brown Rice en Rice Bran. en 20 gram van de allerbeste eiwitten uit whey en Micellar. Superfood voor je spieren:)

1 dosering Mass Perfection van 60 gram= 2 afgestreken scoops (30 gram per scoop) :) (lijkt veel volume maar klopt gewogen)

Daarmee pak je zo'n 30 gram van de beste complexe koolhydraten uit Oats, Brown Rice en Rice Bran. en 20 gram van de allerbeste eiwitten uit whey en Micellar. Superfood voor je spieren:)

Dan heb ik het al die tijd toch goed gedaan! Op dit moment na 2 potten al 4kg aangekomen! Twijfel nu tussen vanille of naturel omdat ik er fruit bij wil gaan mixxen.

Dan heb ik het al die tijd toch goed gedaan! Op dit moment na 2 potten al 4kg aangekomen! Twijfel nu tussen vanille of naturel omdat ik er fruit bij wil gaan mixxen.

Dat zijn hele goeie resultaten! Beide zal denk ik wel lekker zijn met fruit, persoonlijk zou ik misschien een lichte voorkeur voor de vanille hebben:)

Enig idee wanneer de 2200g potten in de andere smaken beschikbaar komen? Wil nog niet een grote pot bestellen zonder de smaak te kennen ;)

Eerst waren alle 4.4KG potten uitverkocht, nu de 2.2kg in alle smaken:D De vraag naar Mass Perfection is als ik eerlijk ben momenteel zo groot dan we eigenlijk simpel de vraag niet aankunnen. We hopen dit binnen 2 weken helemaal te hebben opgelost. Dan hebben we ook de 2.2kg weer volop binnen:)

We hebben trouwens nu wel de variety sachets, zo kun je makkelijk en voordelig je favoriete Mass Perfection smaken bepalen.:)

Ik was benieuwd naar hoeveel mensen de mass perfection gaan bestellen of willen, in mijn ogen lijkt het een erg ideale weight gainer en helemaal nu voor deze prijs !

Als je eens een berekening maakt kom je er snel achter dat mass perfection helemaal niet goedkoop is.

-Een verpakking mass perfection 4400 gr kost 35 euro en bevat 73,8 shakes.
-Een verpakking whey perfection 2200gr kost 35 euro en bevat 81 shakes.

Daarbij komt nog eens dat whey nog eens voordeliger wordt als je een verpakking van 4400gr koopt.

En enplus dat er in mass perfectiom zeker maar de helft eiwitten aanwezig zijn t.a.v. Whey perfection

Het vreemde van de zaak is dat eiwitten duurder zijn als rijst.

Conclusie: je betaald teveel geld voor een zakje rijst :D

Als je eens een berekening maakt kom je er snel achter dat mass perfection helemaal niet goedkoop is.

Daarbij komt nog eens dat whey nog eens voordeliger wordt als je een verpakking van 4400gr koopt.

En enplus dat er in mass perfectiom zeker maar de helft eiwitten aanwezig zijn t.a.v. Whey perfection

Je pakt koolhydraten EN eiwitten:D

Voor die prijs pak je dus per dosering 20 gram van de beste eiwitten uit Whey en Micellar en 30 gram pure complexe koolhydraten uit oats, brown rice en rice bran. Niet alleen koolhydraten dus - ook de eiwitten:)

Ugh ik heb het idee dat me ontlasting lichtbruin wordt van Mass perfection en die stukjes erin die niet mengen (de carbs ofzo?) vind ik rechtstreeks terug in me ontlasting.
Daarnaast vind ik hem minder makkelijk wegdrinken dan whey en lean gain (smaak aardbei heb ik). Dus nu zit ik met 4kg van dat spul :(

Ugh ik heb het idee dat me ontlasting lichtbruin wordt van Mass perfection en die stukjes erin die niet mengen (de carbs ofzo?) vind ik rechtstreeks terug in me ontlasting.
Daarnaast vind ik hem minder makkelijk wegdrinken dan whey en lean gain (smaak aardbei heb ik). Dus nu zit ik met 4kg van dat spul :(

Kan de Oats zijn, bevat veel vezels dus dat is helemaal prima. No worries:) Het drinkt iets minder makkelijk weg omdat het geen dextrose of malto bevat maar alleen pure complexe koolhydraten. Daarnaast pak je met Mass Perfection ook de beste eiwitten (Whey en Micellar). Deze samenstelling heb je in geen enkele andere Gainer. Superfood voor je spieren. In je voeding is dat een enorm voordeel. Kwalitatief heb je met de Mass Perfection in ieder geval echt een top product:)

Ok gewoon neus dicht, keel openzetten en niet piepen dus :D

Ok gewoon neus dicht, keel openzetten en niet piepen dus :D

Nou ja:D Je pakt met Mass Perfection in ieder geval wel echt kwaliteit. Misschien even een andere smaak pakken. We hebben ook de Variety Sachets, daarmee kun je makkelijk en voordelig je favoriete smaak bepalen.

De helft? Scheelt per shake maar 2,5gr eiwit ofzo he.., je vergeet ff dat je van mass meer pakt per shake (daarom heb je minder mass shake's terwijl de pot 2x zwaarder is) ;)

Dus eiwit aandeel per shake is dus ongeveer evenveel + goede carbs erbij!
Vind het geen slechte deal..

Is een mooie prijs. En in ieder geval niet zo'n suiker bom als de meeste andere.

Zoek maar eens andere maaltijdvervanger met zo goede ingredienten en dan voor die prijs, vind je niet;). En dat je t dan alsnog duur vind, tja, dan maak jij toch gewoon voortaan je rijst met kip. Voor sommige mensen is dit gewoon een hele goede oplossing icm werk of school, niet iedereen heeft de tijd om iedere keer een hele maaltijd te eten.

Terug
Naar boven