AndroidHealthClinic

Massa 5x5???

Jefsel

Novice
Waardering
0
hallo allemaal,

Ik heb een vraagje ivm met mijn massaschema. We zijn hier met een groep in het buitenland met een fitness ter onze beschikking. Nu zijn we hier al een goei 3 maand aant trainen en we willen graag wa massa bijkomen de laatste maand voor we naar huis terug vertrekken (voor het vrouwke ;)) Maar we zijn ni echt fan van het schema 5X5. We trainen elke dag een andere spiergroep, dus echt elke spier appart elke dag met 5X5 reps.
Kan er iemand helpen???? Is het wel goed om elke dag een andere spiergroep te nemen??? Gaat de groei wel vooruitgaan dan??? Moeten we de reps aanpassen????
Iemand????

Thx in iedere geval al...

Ik deed altijd zo zwaar mogelijk. en dan tussen de 6-8 reps.. Heeft wel geholpen :)

Re

als je elke dag een spiergroep apart doet, zorg dan dat ze slim verdeeld zijn zodat je niet 2 dagen na elkaar spieren traint die je op andere dag ook deels nodig hebt.

bv:

maandag : borst
dinsdag: rug
woensdag: triceps
donderdag: benen
vrijdag: biceps
zaterdag: schouders
zondag: buik

zoiets.

niet bv:

maandag: borst
dinsdag: triceps
woensdag: rug
donderdag: biceps
...

een setje of 3-4 lijkt me ok met een 4-tal oefeningen per spiergroep.

in een maandje even massa bijkomen.. Ga dan maar flink eten wil het verschil zichtbaar zijn.
En dan is het nog voornamelijk vet wat je pakt.

• Topic Starter Topic Starter
in een maandje even massa bijkomen.. Ga dan maar flink eten wil het verschil zichtbaar zijn.
En dan is het nog voornamelijk vet wat je pakt.
het is ook ni de bedoeling om mega veel massa bij te komen maar een kilo'ke of 2 is welkom. Klinkt raar maar wij zijn geen bodybuilders hé.

het is ook ni de bedoeling om mega veel massa bij te komen maar een kilo'ke of 2 is welkom. Klinkt raar maar wij zijn geen bodybuilders hé.
2 kilo in 1 maand aan schone massa? ik wens je veel suc6 met je onmogelijke taak :rolleyes: wat voor anabolen heeft ge tot uw beschikking

als je elke dag een spiergroep apart doet, zorg dan dat ze slim verdeeld zijn zodat je niet 2 dagen na elkaar spieren traint die je op andere dag ook deels nodig hebt.

bv:

zoiets.

niet bv:

...

na mijn idee te hoge intensiteit, maar dat is verschillend voor iedereen ik heb zelf een schema dat zo in elkaar zit:

ma: rug
di: borst
wo: rustdag
do: schouders/trapezius
vrij: benen/buik
zat: armen ( biceps/triceps)

Meer hoeft niet altijd beter te zijn ;)

bv:

zoiets.

niet bv:

...

sorry hoor ,maar dit kan je echt geen deftig schema noemen.

Je begrijpt het hele principe van 5x5 niet blijkbaar. Het gaat vooral om compounds....
En NEE dan kan je niet elke dag trainen...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven