XXL Nutrition

Massa krijgen, vet erbij maakt niet uit

Leg mij dat eens uit dan. ik stel gewoon een normale vraag, ik zei al dat ik een voedingsschemaheb nu maar dat die niet echt werkt. Nu vraag ik dus of iemand een schema heeft die wel goed is en of hij die als die zou willen kan opsturen. Dan kan ik vergelijken ect. Wat is daar lui aan? Ik kan idd zelf zoeken op internet, maar volgens mij is dit internet en een forum waarbij je vragen mag stellen aan mensen om jezelf te verbeteren. Dat is nu ook precies wat ik doe, ik val niemand aan of wat dan ook. Ik stel gewoon een normale vraag. Ik denkt dat er weinig mensen hier groot zijn geworden zonder advies van mensen met meer ervaring.

niet werkt? dat klinkt alsof je het over een apparaat hebt. Blijkbaar eet je niet genoeg om aan te komen, voeg dan gewoon 500 kcal toe aan je schema en kijk of je aankomt. Zo niet, doe je het nog een keer etc... what s your problem?

Je eet al aardig wat, maar idd blijkt het niet genoeg te zijn. Dus: meer eten. Als het je niet lukt om meer normaal voedsel te eten kan je proberen een paar liter volle melk per dag extra te nemen ofzo. Zorg iig dat je meer kcals binnen krijgt, liever uit 'schone' voeding maar als dat niet lukt mag het ook uit minder schone shit zijn.

Hier dan mijn schema:

9 uur: kom bambix met rozijnen + whey shake

11 uur: 6 boterhammen met ei

1 uur: bord rijst met een kipfilet en een banaan

3 uur: whey shake en een bord rijst.

5 uur: Gehakt met aardappelen en broccoli

rond 7 trainen. ( na trainen gelijk dextrose, amino , banaan , whey )

9 uur: 4 broodjes gehakt + banaan

half 11: blik tonijn

hoop dat het zo beter is,

Groetjes en alvast bedankt.

ik zie geen pindakaas
ik zie geen melk
ik zie geen kwark? :eek:
ik zie geen fruit (die banaan is niks oke)
ik zie weinig vetten (olie/noten)
ik zie weinig groenten

ik zie WEL een aardig ontbijt:D
ik zie WEL 2x per dag warm:D

nog veel te veranderen baas..

wat dacht je om je whey met melk te mixen (half vol), daarbij kan dus ook kwark, bambix
alles je wat je drinkt, kan/moet melk zijn.

wedden dat je zo op 4000kcal zit

Laatst bewerkt:
Ik zie zelfs 3 x warm eten:p. Eet een bak kwark voor het slapen gaan. Of een heel blik tonijn. Veel noten eten.

100ml olijfolie, 800 cal.

100 gram noten, 600 cal.

Liter melk, 500 cal.

easy

Mijn schema valt nog reuze mee kwa hoeveelheden wat ik moet eten maar zit zonder problemen op de 4000+ kcal.

100gr. pinda's in een glas gooien en steeds een 'slok' pinda's nemen, kauwen, slikken, repeat. Gaat makkelijk en zoals al gepost levert dit je zo 600kcal + goede vetten op.

500gr. kwark met fruit (appel, manderijntjes uit blik, annanas etc.) en honing voor het slapen gaan, ook al snel 400+ kcals extra terwijl je het zo weglepelt.

400ml melk + 1 appel + 1 peer + 2 scheppen whey in de blender geeft je een smoothie van een liter die je zonder moeite wegdrinkt.

Kleine simpele dingen zodat je toch een hoop binnenkrijgt zonder dat je je er lang vol van voelt (op de kwark na maar daarna ga je toch slapen :D )

Oja, eens per week snacken, geen gekookte aardappelen (= veel vocht) maar zelf patat maken in schoon vet zorgt er ook voor dat je meer kcals binnenkrijgt hoewel het laatste 'omstreden' is :p

Als je veel aan cardio doet, misschien tijdelijk iets minder totdat je zichtbaar meer massa hebt?

2 liter chocomel en 200 gram noten toevoegen... :)

• Topic Starter Topic Starter
Nou heb er veel aan toegevoegd, also de 2 liter melk, nootjes ect. Kijken hoe het nu gaat dan, ben ook een sheet aan het maken die alles berekend dus ik hoop dat het nu beter zal gaan, thanks voor de reacties.

Greetz

Terug
Naar boven