XXL Nutrition

massa stack alri

Je zal er zeker wat vet door verliezen.

• Topic Starter Topic Starter
ja dat zou wel flex zijn ik heb me vet gemeten op school dat was 10 procent dus ik hoop dat de abs er ff flink door heen knallen

ik zal ff proberen om het hier ff goed bij te houden vandaag ga ik borst en tricps trainen ff cheaken wat het bankdrukken doet vandaag.

succes knul:D

Ja ben eff thuuis, met militair voertuig nogwel, maar leg je nog wel uit..
Moet weer weg, dus geen tijd om te trainen vandaag.

spreek je en knalse

yoo ff updated

vandaag borst triceps

niet echt veel verandering
wel een lkkr pomp veel zweten.
en toch die 3 keer 130 en 1 keer 140 bank kweet niet of dat tussen me oren zit of wat.

maar ja het is pas dag 1 en wat kort om nu al een concreet veranderingen te melden.

zal me donderdag is gaan wegen of vrijdag kijken of dat er verschil is sta momenteel 78/ 79 kilo

Wat doen de supplemente Jungle warfare en BAM eigenlijk?
Ik heb die sites wel gelezen maar zulk engels is aan mij niet besteed..:eek:

nou wat het allemaal doet met je weet ik zelf ook niet er stond bij dat het een oestrogeen blokker was maar misschien dat iemand anders hier een beter toelichting van kan geven

Dat meer zweten had ik ook, en dat verklaard ook dat iedereen er wat drooger van wordt.
Na 2 weken voel je een krachtstoename. Dat is wel leuk.

ik ben benieuwd watn in week 3 komt ook de bam er bij

suc6 m8

ripaf hoeveel kilo had jij gegaint dan en had jij alleen jw of ook bam er bij

en als jij bam er bij ha dgenomen nam je dat dan allemaal gelijk in of pas in week 3 zo als staat vermeld in het schema

Laatst bewerkt:
Ik ben er de eerste 4 weken 1,5 Kilo van bijgekomen en wat vet van verloren.

Heb er BAM bijgenomen. Beiden 8 weken aan 1 stuk genomen. Allé, Jungle Warfare eigenlijk maar 7 weken want ik heb de 7e week de dosis verdubbeld nr 6 pillen per dag.

Dus na die 4 weken 1,5 niet meer voor uit gegaan dan?

of was het 1,5 kilo en wat vet er af na die 8 weken?

verklaar je nader?;)

dus eigelijk heeft bam geen toe gevoegde waarde
je bent gestegen in lichaams gewicht en gezakt in bf door jw

ja die had ik al gelezen
ben nu 3 dagen bezig merk wel dat ik vol zit op geblazen klopt dit

en zeer diepe slaap
me maa moet gewoon aan me schudden om me wakker te krijgen normaal was dat nooit

Jep, zelf niet veel van gemerkt maar wel in redelijk veel logs gezien dat ze er beter van slapen.
T'wordt eigenlijk maar plezant vanaf week 2.

Ik ben van plan om mass fx te gebruiken + hyperdrol + retain. Ik geloof eerlijk gezegd niet in de toegevoegde waarde van mass fx (ongeveer hetzelfde als bam), ik vermoed dat het even goed werkt als tribulus aangezien het weer zo een "plantaardig natuurlijk steroid"-verhaal is. Hyperdrol moet werken, is een AI, en ben wel te spreken over dat soort sups. Heb in het verleden alri ultra hotter in combi met retain gebruikt en was daar zeer over te spreken, vnml de pumps en krachttoename. Massa gewijs valt er niet zo veel over te zeggen behalve dan dat ik droger werd.

Ik ben van plan om mass fx te gebruiken + hyperdrol + retain. Ik geloof eerlijk gezegd niet in de toegevoegde waarde van mass fx (ongeveer hetzelfde als bam), ik vermoed dat het even goed werkt als tribulus aangezien het weer zo een "plantaardig natuurlijk steroid"-verhaal is. Hyperdrol moet werken, is een AI, en ben wel te spreken over dat soort sups. Heb in het verleden alri ultra hotter in combi met retain gebruikt en was daar zeer over te spreken, vnml de pumps en krachttoename. Massa gewijs valt er niet zo veel over te zeggen behalve dan dat ik droger werd.

ja k wilde eerst ook dat hyperdrol nemen maar toen stond er 12 weken d8 nou das lkkr maar toen zag ik het schema en toen was het maar in eens 4 weken anders moest je het pakket 3 keer bestellen.

maar als jij dan ook ff ene log je bij houd zou het leuk zijn

ja k wilde eerst ook dat hyperdrol nemen maar toen stond er 12 weken d8 nou das lkkr maar toen zag ik het schema en toen was het maar in eens 4 weken anders moest je het pakket 3 keer bestellen.

maar als jij dan ook ff ene log je bij houd zou het leuk zijn

Idd, ik was ook van plan om het 12weken schema te doen maar dan berekende ik hoeveel potjes je moest hebben van elk, en das onbetaalbaar!
3 potjes hyper
3 potjes mass
2 potjes retain

Ik denk dus gewoon met een potje retain, hyper en mass ff een cycle te doen. Ik moet nog ff sparen voor de mass fx.

Daarna ga ik mssn eens een stack proberen van de volgende supplementen:
Activate van DS
Alri ultra hotter of PCT van AX (maar denk dat die in originele vorm ni meer verkrijgbaar zijn, dus wordt het novedex xt wat er het dichtst bij ligt).
Alri retain (de nieuwe van AX lijkt me zwaar te sucken als ik de ingredients lees).

En het bijhouden van een specifiek log ga ik niet doen, maar als ik er aan begin zal ik het vermelden in mijn trainingslog.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven