AndroidHealthClinic

massa stack alri

Die 12 weken van Anabolic Xtreme is hun ultimate cycle.
Had ik het geweten dat die laaste 4 weken niet zoveel verschil meer gingen maken had ik ook maar 1 potje gedaan van JW.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ripaf
nam jij ook
eerst 2 weken jungle ware fare en dan pas bam
Of nam je alles in 1 keer

ey den_bb kan je van je bench is een filmpje maken?
wil die 140 wel is zien

Laatst bewerkt:
ripaf
nam jij ook
eerst 2 weken jungle ware fare en dan pas bam
Of nam je alles in 1 keer

Ik dacht dat ik hem ook vanaf week 2 beginnen neem ben (die BAM). Heb 2 potjes JW gebruikt en 1 potje BAM. T'is ondertussen al een tijdje geleden.

gister een rust dag gehad
vandaag merkt ik veel kracht en dat ik weer snel op nieuw de herhalingen kon maken.
ik eet zo als ik altijd eet alleen stond van dag stiekem op de weeg schaal 80.6dus ben nieuwd wat ik stond gemiddeld 79 kg ik weet niet of die zooi ook vocht vast houd

ow okee dan is het mooi de weegschaal tikt wel al wat meer aan kweetniet of dat een moment op namen zou zijn geweest

Nog geen milde hoofdpijn gehad?

Ja heeft die al wel gehad zei die..

Gewoon eten dan, vooral KH innemen. Dan gaat het weg.

Ja dat had die al door..vooral niet met lege maag innemen zei die haha

Ik heb één dezer dagen mijn mass fx'je binnen!! Woohoow!!!!

ik ben ook van plan dit gaan te bestellen!

even wat vraagjes:

- hoeveel potjes JW en BAM zal ik dan bestellen? en op welke tijdstip van de dag de pillen innemen?
- wat is die restore? (moet je dat erbij bestellen of waarvoor is dat?)

bedankt voor de antwoorden alvast, karma verzekerd ;)

- hoeveel potjes JW en BAM zal ik dan bestellen? en op welke tijdstip van de dag de pillen innemen?
- wat is die restore? (moet je dat erbij bestellen of waarvoor is dat?)

bedankt voor de antwoorden alvast, karma verzekerd ;)

T'is te zien wat je er van wil maken. Ga je voor 8 weken of 4 weken ?
Ik heb 8 weken JW gedaan met 4 weken BAM erin (2 potjes JW en 1 potje BAM), maar het meeste resultaat had ik pas de eerste 4 weken. Heb JW eigenlijk maar 7 weken gedaan om dat ik dosis verdubbeld heb de laatste week.
Restore er bijbestellen zal zeker geen kwaad doen, moet je zelf maar weten. Restore is een anti-oestrogeen.

tijdstip van inname: s' ochtends , s'middags, s'avonds voor het trainen.

Alles met een maaltijd in nemen anders hoofdpijn tot gevolg.

in iedergeval zo doen den_bb en ik het..
weet nie hoe andere het deden.

mazzl

T'is te zien wat je er van wil maken. Ga je voor 8 weken of 4 weken ?
Ik heb 8 weken JW gedaan met 4 weken BAM erin (2 potjes JW en 1 potje BAM), maar het meeste resultaat had ik pas de eerste 4 weken. Heb JW eigenlijk maar 7 weken gedaan om dat ik dosis verdubbeld heb de laatste week.
Restore er bijbestellen zal zeker geen kwaad doen, moet je zelf maar weten. Restore is een anti-oestrogeen.

is die restore dan een soort van "nakuur-nolvadex" achtig iets dan want dus verstand is om er bij te gebruiken? ik ga denk ik dan ook voor 2 potjes JW en 1 potje BAM.

Terug
Naar boven