MuscleMeat

Massale vechtpartij blanke en gekleurde jongeren

Zelda zei:
Mooi he, die multiculturele samenleving. :rolleyes:

Kan mooi zijn maar graag zonder Marokkanen. :D

In veel Europese landen schijnt men toch telkens weer tegen die, inmiddels beruchte, bevolkingsgroep aan te lopen.

Kan me niet herinneren dat er bv een Antilliaan of Turk bij de aanslagen in Madrid en NY betrokken was.

Leviathan zei:

In veel Europese landen schijnt men toch telkens weer tegen die, inmiddels beruchte, bevolkingsgroep aan te lopen.

Kan me niet herinneren dat er bv een Antilliaan of Turk bij de aanslagen in Madrid en NY betrokken was.
kan me wel herinneren dat die lui respectievelijk bolletjes slikken. lekker is dat zeg, mensen over 1 kam scheren :cool:

Mn nichtje van 14 gaat veel met een Marokkaans meisje om....dat kind wil nu ineens ook Moslima worden

Ze wil gewoon aandacht en bij een groep horen, da is toch gewoon op die leeftijd. De zeepbel kletst zo wel uit elkaar waarschijnlijk.

Sport2000 zei:
kan me wel herinneren dat die lui respectievelijk bolletjes slikken. lekker is dat zeg, mensen over 1 kam scheren :cool:

Dope smokkelen of bomaanslagen plegen zit gelukkig ook maar een klein verschil tussen :rolleyes:

@De Leeuw: Dat denk ik ook, zo gauw ze tijdelijk met Nederlandse meisjes omgaat denkt ze er weer heel anders over.

Ik vind het ook grappig hoe mensen hier reageren... niemand weet wat er gebeurd is precies en iedereen staat al klaar om hun theorietjes los te laten en weer eens een keer een "anti-Marrok" topic van te maken..dat jullie er zelf niet moe van worden.... alle vooroordelen zie ik weer passeren...

Leviathan zei:
Dope smokkelen of bomaanslagen plegen zit gelukkig ook maar een klein verschil tussen :rolleyes:
gelukkig wel, bij een bomaanslag sterven ongeveer 100 mensen per keer, en aan de drugs sterven duizenden dan niet miljoenen mensen per dag, die vaak ook nog anderen besmetten met hun ziekten en verslaving.

Sport2000 zei:
gelukkig wel, bij een bomaanslag sterven ongeveer 100 mensen per keer, en aan de drugs sterven duizenden dan niet miljoenen mensen per dag, die vaak ook nog anderen besmetten met hun ziekten en verslaving.

Ja maar die kiezen er wel zelf voor.

Socrates zei:
Ik vind het ook grappig hoe mensen hier reageren... niemand weet wat er gebeurd is precies en iedereen staat al klaar om hun theorietjes los te laten en weer eens een keer een "anti-Marrok" topic van te maken..dat jullie er zelf niet moe van worden.... alle vooroordelen zie ik weer passeren...

Waar geen aanleiding wordt gegeven tot frustratie zal men ook niet klagen.

Dat bedoel ik... je moet niet toelaten dat je frustraties lijden tot onnozel en onzinnige gesprekken...

Als je op vrijwillige basis drugs spuit kies je ook voor de risicio's die er mee verbonden zijn.

Je kan en mag niet een compleet volk over 1 kam scheren. Dat hebben de Duitsers 60 jaar geleden al eens gedaan en dat had niet erg fraaie gevolgen.

Maar we hebben wel een probleem in Nederland met (voornamelijk) de Marokkaanse jeugd. En dat probleem los je niet op door te zeggen dat het gaat om uitzonderingen, een kleine groep raddraaiers, etc. Die excuses hebben we de afgelopen 10 jaar gebruikt en het heeft het probleem niet bepaald opgelost.

Ik zou niet weten wat de oplossing is. En helaas zie ik de doorgestudeerde dames en heren in Den Haag ook nog niet met redelijke oplossingen komen.

Lauw zei:
Je kan en mag niet een compleet volk over 1 kam scheren. Dat hebben de Duitsers 60 jaar geleden al eens gedaan en dat had niet erg fraaie gevolgen
Ja idd, het waren ook alleen maar duitsers die dat deden, rest van de wereld verzette zich er tegen en deed er niet aan mee

please....

Leviathan zei:

in belgie heb je last met zowel turken als marrokanen ze zijn beiden irritant
en uitdagers

Gorilla-Man zei:
Ja idd, het waren ook alleen maar duitsers die dat deden, rest van de wereld verzette zich er tegen en deed er niet aan mee

please....
Dat heb je mij ook niet horen zeggen. In die tijd leefde er in heel Europa in meer of mindere mate een vorm van antisemitisme. Als ik wat bejaarde familieleden mag geloven dan had heel Nederland vlak na de oorlog boter op zijn hoofd, want in Nederland had zo’n beetje iedereen ook een hekel aan de joden.
Maar het waren de Duitsers die deze haatgevoelens omzette in (gruwel)daden.

Maargoed, dat is allemaal wel een beetje off-topic.
Waar het om gaat is dat je niet een compleet volk bepaalde eigenschappen mag toedichten.

Sport2000 zei:
owja? sinds wanneer kiezen mensen ervoor met ziektes besmet te worden???

Vrijwel iedereen leert van kinds af aan dat drugsgebruik slecht is. En elke randdebiel die wel eens tv heeft gekeken weet ook dat je van naalden delen besmet kunt raken met aids en hepatitis A t/m Z.

Wanneer mensen er dan toch voor kiezen om drugs te gaan gebruiken, met het risico om verslaafd te raken, kiezen ze er toch echt zelf voor.

Jaaaa, zelfs het delen van snuifbuisjes kan hepatitis overdragen.

Dus vergelijk dit nu alsjeblieft niet met een aanslag waar honderden danwel duizenden onschuldige mensen bij omkomen. Zal je oma of je moeder maar zijn die ertussen zit......

begint hier weer een topic tegen marokkanen te worden :no:

Zolang het maar een open discussie blijft zonder racistische uitlatingen is er niets aan de hand.
Mensen posten hier o.a. hun persoonlijke ervaringen met Marokkanen, en die zijn helaas niet altijd even positief. Verder geven ze hun mening over hoe het probleem het beste aangepakt kan worden. En daar kan je natuurlijk prima over discuzeuren, in dit topic bijvoorbeeld.

Als je het maar een ongenuanceerde racistische bende vindt dan moet je effe specifiek aangeven wat je stoort, dan kunnen we er over praten (eugh, wat klinkt dat klef), en als we het eens worden dan vallen we elkaar opgelucht in de armen. :D

Terug
Naar boven