AndroidHealthClinic

Massale vechtpartij blanke en gekleurde jongeren

Sport2000 zei:
begint hier weer een topic tegen marokkanen te worden :no:

Ligt eraan hoe je het bekijkt. Ik ken ook wel goeie Marokkanen, gasten die naar school gaan, werken, en daarnaast lekker willen trainen in de gym.

Ik persoonlijk doel ik hier toch echt op het zootje tuig dat gewoon een anarchie wil ontketenen. Ja en helaas wordt daar de gehele Marokkaanse bevolkingsgroep op aangekeken.

Waarschijnlijk verandert er wel het eea zodra ze ergens in de 20 zijn, en inzien dat rotzooi trappen ze niks oplevert.

Leviathan zei:
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Ik ken ook wel goeie Marokkanen, gasten die naar school gaan, werken, en daarnaast lekker willen trainen in de gym.

Ik persoonlijk doel ik hier toch echt op het zootje tuig dat gewoon een anarchie wil ontketenen. Ja en helaas wordt daar de gehele Marokkaanse bevolkingsgroep op aangekeken.

Waarschijnlijk verandert er wel het eea zodra ze ergens in de 20 zijn, en inzien dat rotzooi trappen ze niks oplevert.
ghehehe ik ken ook genoeg goede marokkanen hoor, dat is t punt niet:) kheb zin om moslim te worden

---misschien sloeg die kromme h**r die n*ger wel... en sloeg die n*ger gewoon terug? hij had haar het beste met haar lul kunnen slaan, dan zou het wat beter overkomen.---

justice for all inderdaad bur :D

domme mensen slaan elkaar de hersenen in, nou opgeruimd staat netjes toch? allochtoon of niet allochtoon! bweleated!!!!

Terug
Naar boven