AndroidHealthClinic

Massaverlies tijdens cut

jaimy79

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
86kg
Vetpercentage
17%
Ik train nu 2 jaar en zat op 91 kg en 19% bf dus ben ik gaan cutten. Maar had toen veel massieve massa, het lijkt nu ik heel veel massa kwijt ben geraakt vooral bij me borst . Dit is mijn cutschema ;
kcal -Kh -Eiwit -Vet7:00
60 gr Brinta 200 39 7 1
40 gr Proteine 154 2 32 2

9:30
1x Bruin brood 85 16 3 0
1x pindakaas ( light )

12:00
50 gr Rijst + Groenten 200 44 4 1
100 gr kipfilet 106 0 22 2

15:00
1x Bruin brood + pindakaas 182 18 6 8
1x Appel 60 14 1 0

17:30
Eet ik gewoon avondeten (verschillend) meestal rijst en kip.
Geen fastfood etc.

Voor trainen & na trainen BCAA & na trainen 40 gr proteine shake met water.

21:00
125 Gr kipfilet

sinds ik ben gaan cutten merk ik dat ik veel massa ben kwijt geraakt vooral borst massa. Ik heb al veel trainings ervaring maar weet echt niet wat ik fout doe train minimaal 1x per dag soms 2. Moet me wel meer gaan focussen op me benen want die zijn niet in verhouding met de rest en wil voor de zomer rond de 10% zitten..

Mijn trainingsschema ;

Maandag ; Borst/Bicep/Buik - 3/4 setjes van 15-12-10-8
Dinsdag ; Rug/Tricep/Buik - 3/4 setjes van 15-12-10-8
Woensdag ; Buik/Schouders/Benen - 3/4 setjes 15-12-10-8
Donderdag ; Borst/Bicep/Buik - 3/4 setjes van 15-12-10-8
Vrijdag ; Rug/Tricep/Buik - 3/4 setjes van 15-12-10-8
Zaterdag ; Buik/Schouders/Benen - 3/4 setjes 15-12-10-8
Zondag ; Cardio/Buik

Ik train wel meerdere keren tussendoor schouders maar is verschillend wel volledige setjes.
Alvast bedankt voor u geduld en hulp. Btw .. Heeft blowen impact hierop?

Laatst bewerkt:
HAHAHA training ervaring... Je traint elke dag gek en soms 2x, dan zou je verdomd veeel moeten eten wat je ook niet doet. Snap wel dat je veel massa bent verloren. Dikke starvation. Ga gezond cutten, lees de stickies door. Op onderhoud eten en dan -500 kcals. Later als je rond de 12-14% zit ga je het weer opvoeren.

En van die stats klopt dus geen zak van. Je voedingsschema is ook niet duidelijk stop het in een excel sheet, maar ik kan al zien dat het niks is.

PS: OPDONDEREN MET AL DAT BUIK GETRAIN JE KAN GEEN PLAATSELIJK VET VERLIEZEN EN ZEKER GEEN SIX-PACK KRIJGEN DAARMEE.

Dit doe je allemaal met de juiste voeding. Succes nog een lange weg te gaan!

blowen hahahaha

wat is je onderhoud en wat krijg je elke dag binnen? volgens mij eet je veel te weinig

• Topic Starter Topic Starter
Heb 1900 nodig per dag normaal gesproken

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 20:41 ----------

s5byau.jpg

2rxgx8x.jpg

30vhl04.jpg

post eens goeie foto's ipv foto's die gemaakt zijn met een aardappel

met of zonder sporttoeslag? en hoeveel kcal is dat schema?

zijn gemaakt met iphone 5 maar op pc zijn ze slechter omdat een pc de kwaliteit niet ken hendelen en zonder @panzer

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 20:46 ----------

1600

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 20:50 ----------

2cmpzy0.jpg

vorig jaar juni (2012)

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 20:51 ----------

mei 2012
2yyxo9v.jpg

ik vind het raar dat je met zo'n voedings- en trainingsschema toch een 'degelijke' massa hebt kunnen opbouwen. Als ik dat zou doen ben ik gelijk 10kg lichter :')

Dit was voor de cut ik cut pas sinds december.. daarvoor at ik juist veel en werdik zo groot at 2x avondeten en af en toe ook junkfood

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 21:01 ----------

morgen zal ik een foto maken en posten dan zul je het verschil zien!

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 21:04 ----------

En wat is er mis met me trainings schema....

Kunnen jullie hier even na kijken heb t zelf gemaakt in 4 uurtjes tijd en ik kom aan me onderhoud duss...

Bijlagen

Massa verlies je altijd wel, zowieso met een dergelijk hoog bf dat je had, zie je al gauw voller uit. Ik kan op mn tel je schema niet lezen maar houd gewoon 2.5 gram eiwit per kg en 1 gram vet per kg aan. In theorie zou je spierverlies minimaal moeten zijn als je calorieen tevens niet extreem laag zijn

kunt u waaneer u tijd heeft nog even op de pc kijken alvast bedankt

Ik heb net even gekeken opzich niet heel verkeerd als je je hier aan houdt. Tenzij dit voor je werkt, zou je je vetten wat omhoog kunnen schroeven en je koolhydraten wat kunnen verlagen, gezien het feit dat je vetten erg laag zijn. Mijn advies is je vetten ongeveer naar 20% van je macronutrienten te verhogen. De hoeveelheid eiwit is 45% van je inname als ik goed gerekend heb dus dat is gewoon goed.

vriend van me doet ook t*ring veel buikspieren, hij heeft nu echt gewoon extreme buikspieren, dat hij gewoon dik lijkt. ziet er niet uit

ben vandaag weer begonnen voelde me al beter door me voeding zat namelijk op 1600 vanaf 14 dec tot gister en maakte gelijk verschil 110 kg bankdrukken dus gaat lekker!

Verkeerde post

Heb zelf alle formules en dergelijke en zelf me schema gemaakt koste me 4-5 uurtjes om alles uit te rekenen en vind hem wel goed zo . Hebben jullie nog een tip voor me trainingschema of is het goed zo.

Tips heb ik je gegeven in mijn vorige post. Of misschien nog een: ga niet te diep in calorieën zakken in een keer, lijkt me ook niet erg bevordelijk voor je spiermassa.

Ik zak met 5% per week deze week eet ik gwn mijn onderhoud en vanaf volgende week 5% zakken tot week 7 en dan cardio en aan me onderhoud houden van week 7

Terug
Naar boven