XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.885
Bewaar het spammen voor in Marvin's, dank.

Al die vervuiling en onzin....

Wij willen kg zien ..heeey Sanca? :wl:

Straks in zijn nieuwe "cave" ziet het er top uit...ff geduld ;)

• #21.893
Vraag me af waar het blijft vandaag..hoe kom ik deze vrijdag anders door?

Ik heb de aanzet gegeven dikke.

Zijn plekjes waar hij traint zijn dat allesbehalve. Maar zijn log dan wel weer...

Om te compenseren, jwz.

Straks in zijn nieuwe "cave" ziet het er top uit...ff geduld ;)

Dit, zij zoekt een mooie keuken, badkamer en woonkamer, ik zoek naar een mooie plaats voor mijn homegym, picture perfect zou zijn dat ik een huis vind met een mooie ruimte waar ik mijn backyard gym en de gym op zolder kan laten versmelten tot 1 kickass homegym.

Dit, zij zoekt een mooie keuken, badkamer en woonkamer, ik zoek naar een mooie plaats voor mijn homegym, picture perfect zou zijn dat ik een huis vind met een mooie ruimte waar ik mijn backyard gym en de gym op zolder kan laten versmelten tot 1 kickass homegym.

Ik wist niet dat jij zomaar 500k kon lenen :p

• #21.895
Ik wist niet dat jij zomaar 500k kon lenen :p
Ghehehe, als ik de lotto win kan ik 500k overwegen, nu zoek ik tussen de 150-200k, liever wat dichter bij de 150 zodat ik naast het afbetalen van de lening ook nog lekker biefstuk kan blijven eten ipv droog brood ;)

Ghehehe, als ik de lotto win kan ik 500k overwegen, nu zoek ik tussen de 150-200k, liever wat dichter bij de 150 zodat ik naast het afbetalen van de lening ook nog lekker biefstuk kan blijven eten ipv droog brood ;)
Anders wordt het op dieet dikke

edit: Ah shit nu vervuil ik je log weer, ik dacht dat we bij Robke zaten :p

• #21.899
Anders wordt het op dieet dikke
Ik mag nog wel een paar kilo'tjes dikker worden tegen de wedstrijd volgende week (en die de week erna)...

Dan nog trainen tot 25 juli, dan ga ik m'n viking sleeve laten afwerken en dan een tijdje pauze tot de sleeve genezen is om alle risico's op infecties te proberen vermijden want als ik daar een infectie op ga krijgen ben ik fucked.

Ja, hoor. Sterker nog, ik had zo een perfect huis gevonden in Riemst voor 160k en we stonden op het punt om het te gaan bezichtigen en dan te kopen maar even daarna ging ik onverwachts het ziekenhuis in.
Langs alle kanten werd me toen verteld dat ik zolang ik op de ziekenkas sta geen lening kon krijgen dus niet meer mee verder gegaan tot ik van de week mijn stoute schoenen aantrok en alsnog ben gaan informeren en toen zeiden ze dat ik zeker en vast een lening kan krijgen.
Helaas is dat huis ondertussen verkocht en zijn we terug bezig met de zoektocht.

Terug
Naar boven