- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Dude, kan je je niet wat zorg dragen voor je spullen en die netjes neerleggen?
Gewichten netjes neerleggen is voor mietjes

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dude, kan je je niet wat zorg dragen voor je spullen en die netjes neerleggen?

Ik heb laminaat
f**gotDude, kan je je niet wat zorg dragen voor je spullen en die netjes neerleggen?
Niks. Laminaat zeg ik.
Hier moet alles netjes en clean blijven?True natty.
Vanavond weerAl die vervuiling en onzin....
Wij willen kg zien ..heeey Sanca?![]()

Vraag me af waar het blijft vandaag..hoe kom ik deze vrijdag anders door?
Vraag me af waar het blijft vandaag..hoe kom ik deze vrijdag anders door?
Zijn plekjes waar hij traint zijn dat allesbehalve. Maar zijn log dan wel weer...
Straks in zijn nieuwe "cave" ziet het er top uit...ff geduld![]()
Dit, zij zoekt een mooie keuken, badkamer en woonkamer, ik zoek naar een mooie plaats voor mijn homegym, picture perfect zou zijn dat ik een huis vind met een mooie ruimte waar ik mijn backyard gym en de gym op zolder kan laten versmelten tot 1 kickass homegym.

Ghehehe, als ik de lotto win kan ik 500k overwegen, nu zoek ik tussen de 150-200k, liever wat dichter bij de 150 zodat ik naast het afbetalen van de lening ook nog lekker biefstuk kan blijven eten ipv droog brood

Anders wordt het op dieet dikkeGhehehe, als ik de lotto win kan ik 500k overwegen, nu zoek ik tussen de 150-200k, liever wat dichter bij de 150 zodat ik naast het afbetalen van de lening ook nog lekker biefstuk kan blijven eten ipv droog brood![]()

nu zoek ik tussen de 150-200k, liever wat dichter bij de 150

Dat lijkt me toch heel optimistisch...
Ik mag nog wel een paar kilo'tjes dikker worden tegen de wedstrijd volgende week (en die de week erna)...
Helaas is dat huis ondertussen verkocht en zijn we terug bezig met de zoektocht.