MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Damn! Die pushpress & pendlays! Wat een PR's! :woot:

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.842
Damn! Die pushpress & pendlays! Wat een PR's! :woot:
Thanks Marv', zo zie je maar hoe het kan lopen, in het begin van de week eerst een paar fails op 110, gisteren een easy double en een nieuwe 1RM :superman:

Vandaag is het D-day, ik had een tijdje terug mijn cv ingedaan bij Easyfit, inclusief een linkje naar m'n youtube kanaal, en vandaag mag ik op sollicitatie gaan, het zou echt top zijn als ik daar zou mogen beginnen maar ik durf niet te hard te hopen, als ik ga zeggen, alles gaat de goede kant op zegt het leven, hold on mo'fucker :o

Good luck!

Thanks Marv', zo zie je maar hoe het kan lopen, in het begin van de week eerst een paar fails op 110, gisteren een easy double en een nieuwe 1RM :superman:

Vandaag is het D-day, ik had een tijdje terug mijn cv ingedaan bij Easyfit, inclusief een linkje naar m'n youtube kanaal, en vandaag mag ik op sollicitatie gaan, het zou echt top zijn als ik daar zou mogen beginnen maar ik durf niet te hard te hopen, als ik ga zeggen, alles gaat de goede kant op zegt het leven, hold on mo'fucker :o
Ik ga voor je duimen!! Zou toch geweldig zijn:thumbs:

• #21.845
Thanks, guys, ik ga mijn geluksbrenger in mijn broekzak houden, may the Gods be on my side

78.jpg

keep-calm-and-fingers-crossed-18.png

Hoeveel reps:trollface:

Laat je even weten hoe het ging! Succes vandaag hé ;).

• #21.848
Ze gaan nog iets laten weten in de loop van volgende week maar ik vrees dat het negatief gaat zijn.
We waren met 12 man voor 2 vacatures en ik was de enige zonder de nodige opleidingen of diploma's.
We werden beoordeeld door een jongen en een meisje en de jongen was super positief over mij maar het meisje zei, njah, ik weet het niet hoor met die haarsnit, piercings en tattoo's... Jammer dat de maatschappij hier tegenwoordig blijkbaar toch nog op afrekent en niet verder dan het uiterlijk zien..
Erg grote teleurstelling dit maar ja, dingen die te mooi lijken om waar te zijn...

Het was trouwens geen doorsnee gym maar een gym die enkel met machines werkt in een vastgelegd circuit en de vacatures zijn niet voor in Diepenbeek, zoals ik dacht, maar voor in Lommel en Schaffen. Ach ja, even afwachten nog en dan eventueel opnieuw bezinnen en kijken voor een andere uitdaging.
De uren vallen eerlijk gezegd ook wat tegen, van 08u30 tot 13u00 en dan van 16u00 tot 21u30, allemaal goed en wel als het in de buurt is maar met zo een uren in Lommel is rip.

Aii, dat is wel een beetje jammer dat er zoveel man zijn die wel de nodige opleidingen hadden. Maar je weet het maar nooit :).
Zulk soort mensen blijven er tegenwoordig helaas tussen zitten inderdaad.

Een gym met alleen machines :eek:. Aan de ene kant ook wel weer blij, hier in Friesland vind je zelfs geen commerciële gyms die zo zijn en een smith machine vind je hier ook niet snel.

Reken er niet op dan valt de uitslag altijd mee :o

Lol, een shitload aan plates op die pushpress met Meth op de achtergrond. That's it! Mooi PR!

• #21.852
Strict viking press

80-8
100-3 über, überdik PR

ATX fat dumbbells na elke rep naar de grond

50-1
50-1 easy
60-0 hmm 2x net geen lockout, misschien toch maar beter eerst wat meer reps op 50 doen voor ik naar de 60 ga
50-1 + 60-0 + 60-1
60-2 3de net niet, zou PR geweest zijn

Sandbag loading 10m run over 1.20m yoke

100 + 110 + nog eentje van 110 gelapped maar lopen lukte niet meer

Ach ja, lukken de zakken niet op de 1ste; so be it, lukken ze wel, zoveel te beter :rolleyes:

Farmers turn @20m

70-60m
120-5m, zwart voor de ogen en op de knietjes
120-20m beter maar turn zat er niet meer in

Sandbag carry

110-20m
110-20m
110-20m :cool:

• #21.854
Hometrainer

30 minuten

Nog 12 dagen tot Kempen, met op mijn lui gat te zitten ga ik mijn conditie niet verbeteren dus heb ik mijn lui gat maar weer op de hometrainer gesleept.
Het 'plan' is om volgende week te proberen dit elke dag te gaan doen nog (ik ben benieuwd)...
Volgende week ook nog een paar zware trainingen en dan de week erna 5 dagen deload tot de 1ste.
Ik kan dan wel stoer praten met die 'so be it' maar stiekem wil ik natuurlijk gewoon ook presteren en niet alleen zeggen, ik stond er tenminste ;)

Waarom doe jij eigenlijk niet gewoon een conditie circuit? Is dat niet meer gepast voor strongman?

Zoals sled push (als het zo heet?), sled pull, box jumps enzovoort.

edit: Of gewoon af en toe conditie training zoals je nu doet met af en toe een soort piek programma tussendoor zoals een circuit.

• #21.856
Waarom doe jij eigenlijk niet gewoon een conditie circuit? Is dat niet meer gepast voor strongman?

Zoals sled push (als het zo heet?), sled pull, box jumps enzovoort.

edit: Of gewoon af en toe conditie training zoals je nu doet met af en toe een soort piek programma tussendoor zoals een circuit.
Omdat ik daar thuis de mogelijkheid niet voor heb, ik zei wel nog tegen de vriendin dat we eens terug oldschool auto moeten gaan duwen ergens op een veldbaan zoals ik vroeger wel al eens gedaan heb ;)

Omdat ik daar thuis de mogelijkheid niet voor heb, ik zei wel nog tegen de vriendin dat we eens terug oldschool auto moeten gaan duwen ergens op een veldbaan zoals ik vroeger wel al eens gedaan heb ;)
Iedere gek kan thuis burpees, rope jumps, tuck jumps en dat soort shizzle doen! :D

• #21.860
Iedere gek kan thuis burpees, rope jumps, tuck jumps en dat soort shizzle doen! :D
Ik ben toch geen crossfitter :roflol: en ik moet nog altijd voorzichtig zijn met mijn versleten knieën...

Op de wedstrijd zal ik proberen optimaal gebruik te maken van de adrenaline :baard:

Terug
Naar boven