prosteenstoter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 479
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga toch weg joh, ik was zowat de enige aan wie je kon zien dat ie überhaupt lift, het gemiddeld been was smaller dan mijn bicepsEr worden ook alleen maar echte mannen aangenomen hé.

Zie foto...
Ga toch weg joh, ik was zowat de enige aan wie je kon zien dat ie überhaupt lift, het gemiddeld been was smaller dan mijn biceps
Zie foto...
.Het is maar een kretske maar zit op een erg vervelende plaats, telkens ik m'n hand beweeg gaat het weer open, als het zaterdag al problemen gaat geven zal het waarschijnlijk alleen op de farmers zijn.

Oef..dat is inderdaad tricky! Nou hopelijk heelt alles voorspoedig!Het is maar een kretske maar zit op een erg vervelende plaats, telkens ik m'n hand beweeg gaat het weer open, als het zaterdag al problemen gaat geven zal het waarschijnlijk alleen op de farmers zijn.
Het kutte is dat ik wondjes moet proper houden, er mag een vuil in dus en ik heb gisteren gemerkt dat als ik het inpak, ik geen grip heb
De reden waarom ik voorzichtig moet zijn met wondjes: Infectieuze endocarditis - Hartziekte.be
De reden waarom ik voorzichtig moet zijn met wondjes: Infectieuze endocarditis - Hartziekte.be
Gelukkig heb ik daar geen last van
maar sinds de nieuwe hartklep in november 2015 moet ik dus voorzichtig zijn dat wonden niet infecteren.Thanks ! Had je beter een paar dagen eerder gezegdHoge dosis vit. C heelt wondjes het teveel plas je wel uit
gewoon proberen....

Wow das niet niks !
En je ondervind verder geen beperkingen meer ?
Single malt whiskey

Whut ? Schaam op jou !! Talisker, Ardbeg, Bowmore, Benriach, Glennmorange, Macallan, etc. een gat in je cultuur én in je gainsNooit van gehoord....je gaat alleen maar meer schreeuwen van dat spul..(als Pre-Workout)