Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Almost ready old man? ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.922
Ga toch weg joh, ik was zowat de enige aan wie je kon zien dat ie überhaupt lift, het gemiddeld been was smaller dan mijn biceps :rolleyes:

Zie foto...

Ik bedoelde het meer sarcastisch tegenover het feit van piercings, haar, baard en tattoo's. In mijn ogen is dat juist een echte man :D.

echte mannen nemen ze niet aan. :D
Beter vind je wat waar ze je wel waarderen... op alle fronten!

Ach ja... ik word ook wel aangekeken omdat ik alleen losse gewichten pak... Machines zijn er in overvloed..... maar dat laat ik wel aan de cardiomiepjes/husvrouwtjes over (zei de "huisvrouw" :roflol: )

• #21.925
Deload

Strict press

3 x 10 x 40

Squat

40-10
50-10
60-10

Shrugs

3 x 10 x 60

Bentover barbell row

3 x 10 x 40

Hyper extensions

3 x 10 x bw

Strict one armed plate press plate met handvat, handvat onderaan, maakt het ook een soort van stability press zoals bottom up kb

3 x 10*10 x 10

Pec deck

3 x 10

Standing abs

3 x 10 x super mini

Hometrainer

10 minuten

Hoe gaat het nu met je hand?

• #21.927
Hoe gaat het nu met je hand?
Het is maar een kretske maar zit op een erg vervelende plaats, telkens ik m'n hand beweeg gaat het weer open, als het zaterdag al problemen gaat geven zal het waarschijnlijk alleen op de farmers zijn.
Het kutte is dat ik wondjes moet proper houden, er mag een vuil in dus en ik heb gisteren gemerkt dat als ik het inpak, ik geen grip heb :P

De reden waarom ik voorzichtig moet zijn met wondjes: Infectieuze endocarditis - Hartziekte.be

Het is maar een kretske maar zit op een erg vervelende plaats, telkens ik m'n hand beweeg gaat het weer open, als het zaterdag al problemen gaat geven zal het waarschijnlijk alleen op de farmers zijn.
Het kutte is dat ik wondjes moet proper houden, er mag een vuil in dus en ik heb gisteren gemerkt dat als ik het inpak, ik geen grip heb :P

De reden waarom ik voorzichtig moet zijn met wondjes: Infectieuze endocarditis - Hartziekte.be
Oef..dat is inderdaad tricky! Nou hopelijk heelt alles voorspoedig!

• #21.930
  • Like
Waarderingen: Inb4
Hoge dosis vit. C heelt wondjes het teveel plas je wel uit
gewoon proberen....

• #21.932
je vraagt ook niks....haha

Lees je het supplementenboek wel?

Wow das niet niks !

En je ondervind verder geen beperkingen meer ?

• #21.936
Lees je het supplementenboek wel?

Ik moet met schaamrood op de wangen toegeven dat ik er nog maar enkel in gebladerd heb :o
Ik heb onlangs een fles Serafijntje likeur gekocht en daar zit extra vitamine c in, dan maar aan de drank :D

Wow das niet niks !

En je ondervind verder geen beperkingen meer ?

De grootste beperking is vooral de struggle om van verstokte bouwvakker (dat mag niet meer doen ivm bovenstaand infectie gevaar en ik mag niet meer op hoogtes werken) naar een andere job te gaan, in bv. een magazijn of fabriek ga ik niet kunnen aarden... Maar maandag ga ik naar een info sessie ivm werken in de social profit sector, eens kijken of dat iets voor me is...

Wat hebben die "sterke" mannen toch met drank? :p

• #21.940
Terug
Naar boven