Hoe is het gegaan vandaag?
Veel last gehad van handblessure?
Geen last gehad !!
Sterkste man van de Kempen
Sandbag loading 2x100 en 2x110, 12.5m runs op 1.20m
Zoals verwacht: drama, de 1ste 2 gingen er vlot op, de 3de, van 110kg dus, opgepakt maar lopen lukte niet meer, als ik een excuus mag gebruiken, dit was in de regen en ik moest als voorlaatste en de zakken waren dus doornat, maar dat was voor iedereen zo

conclusie, vaker trainen hierop.
ATX Fat dumbbell medley 50/60/70/80/90kg
50kg en 60kg good lift, 70kg paar keer geprobeerd maar lukte niet, toch behoorlijk wat punten kunnen pakken hier omdat ik ze vrij snel had gedaan
en meerderen de 70kg faalden.
Conan's Wheel - The Wheel of Pain 400kg zei de speaker (?)
Voelde überzwaar bij het uittillen en ik moest droppen op 3/4de rondje of zo, bijna out gegaan door de druk.
Deadlift max met pakje
220/240/260/270kg, tik in de rug bij de 260kg en blij dat de 270kg nog lukte, er had nog niemand de 270kg getrokken en er stonden nog 4 man voor mij die normaal allemaal goed waren voor minstens 300kg dus 280kg zou geen extra punten opleveren, beslist om te stoppen en dit bleek achteraf ook een goede beslissing.
Farmer's Walk for distance
120kg/hand, op training wou de turn maar niet lukken, vandaag de turn kunnen maken maar even na de drop raakte ik ze kwijt, 22,65m
Atlas Stones - WSM style
Drama, de 90kg ging vlot op 1.70m met 4m run, 110kg niet op 1.60m gekregen met 3m run.
Eindresultaat: gedeelde 9de van de 13 (met 1 uitvaller erbij na de zakken), gelijke plaats met de 3de sterkste man van Zwitserland

Op naar de sterkste man van Brabantse wal volgende week zondag, ik heb er zin in !!