XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Voor mij geen alcohol....tja :klink: :D

Macallan ken ik enkel van de serie Suits... alcohol is bad for zie mossels

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.944
De grootste beperking is vooral de struggle om van verstokte bouwvakker (dat mag niet meer doen ivm bovenstaand infectie gevaar en ik mag niet meer op hoogtes werken) naar een andere job te gaan, in bv. een magazijn of fabriek ga ik niet kunnen aarden... Maar maandag ga ik naar een info sessie ivm werken in de social profit sector, eens kijken of dat iets voor me is...

Hmmmh dan ga je waarschijnlijk weer naar school moeten, of je hebt je papieren al ?

• #21.946
  • Like
Waarderingen: Inb4
  • #21.948
Thanks !

Laatste deload training voor Kempen overmorgen

Strict press

50-5
60-5
70-5

Pendlay row

3 x 5 x 70

Squat

3 x 5 x 100

Fat gripz Zercher holds

2 sets 140kg

Speed deadlift

5 x 2 x 120

Kneeling abs

1 x 50 x super mini

Pec deck

1 x 35

@prosteenstoter ready to rumble :piraat2:

• #21.950
Thinking omdat je het niet snapt omdat of je overweegt om het ook eens te doen ? Mijn axle ligt buiten dus daarom maar fat gripz over m'n barbell gedaan, ging prima ;)

Alleen fucked up dat ineens aan 1 kant van mijn barbell de sleeve niet meer draait, erg irritant :(

Beiden! Dus de stang ligt met de fat gripz in je armholte, dan snap ik 'm. Ook eens proberen inderdaad!

Beetje olie in de sleeve ofzo?

Hé ik heb hatebreed lekker live gezien vorig jaar :hedbang:.

Misschien kom ik wel Sancaaaaaaaaaaah ! roepen, Herentals is echt niet ver voor mij

• #21.956
Die ene kerel bij smtk oude locatie herentals die maar 100 kg deadlifte, en je had een veel bredere bodybuilder verwacht :o

• #21.958
Die ene kerel bij smtk oude locatie herentals die maar 100 kg deadlifte, en je had een veel bredere bodybuilder verwacht :o
Ik denk dat ik morgen deadlift met 230-240kg ga openen (pakje aan), hangt van de opwarming af (en hoe de rest van de events hebben ingekickt) :P

BEAST ! :) Veel succes kerel

Terug
Naar boven