- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Drugs are bad, mmkay

Af en toe een dram is net goed voor de gains johMacallan ken ik enkel van de serie Suits... alcohol is bad for zie mossels

De grootste beperking is vooral de struggle om van verstokte bouwvakker (dat mag niet meer doen ivm bovenstaand infectie gevaar en ik mag niet meer op hoogtes werken) naar een andere job te gaan, in bv. een magazijn of fabriek ga ik niet kunnen aarden... Maar maandag ga ik naar een info sessie ivm werken in de social profit sector, eens kijken of dat iets voor me is...
Dan moet ik sowieso eerst weer gaan studerenHmmmh dan ga je waarschijnlijk weer naar school moeten, of je hebt je papieren al ?

Thinking omdat je het niet snapt omdat of je overweegt om het ook eens te doen ? Mijn axle ligt buiten dus daarom maar fat gripz over m'n barbell gedaan, ging prima

Stel je wel even voor danMisschien kom ik wel Sancaaaaaaaaaaah ! roepen, Herentals is echt niet ver voor mij

Ik denk dat ik morgen deadlift met 230-240kg ga openen (pakje aan), hangt van de opwarming af (en hoe de rest van de events hebben ingekickt)Die ene kerel bij smtk oude locatie herentals die maar 100 kg deadlifte, en je had een veel bredere bodybuilder verwacht![]()

Ik denk dat ik morgen deadlift met 230-240kg ga openen (pakje aan), hangt van de opwarming af (en hoe de rest van de events hebben ingekickt)![]()