- Waardering
- 791
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 44%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn aandachtspunten verbeteren terwijl ik opwerk naar de Kempen om dan even more badass than before te worden.Plan of attack?
Opwerken naar een wedstrijd? Aandachtspunten verbeteren? Being even more badass than before?
Arrr, Hou je taai ouwe piraat!Weekendje gerust omdat ik vandaag medische testen moest doen voor werk.
Goed nieuws, ik ben goedgekeurd, slecht nieuws, ik heb alweer een heftige opstoot gehad van lupus en zodoende zit ik niet zo lekker in mijn vel, beetje slap en lusteloos ook, ik moet mezelf dwingen om te eten want de eetlust is 0,0, the wonderful joys of lupus.
De ontsteking(en) blijft aanhouden, hopelijk gaat deze ook weg als ik eindelijk medicatie krijg voor lupus, woensdag weet ik misschien meer, anders wachten tot 16 mei bij de dermatoloog, 29 mei heb ik een afspraak bij de reumatoloog.

En binnenkort ook weer terug arbeiten

Terug bij mijn laatste werkgever maar ipv op de werven te bouwvakken zal ik nu de logistiek gaan besturen, gaande van spullen klaar zetten, vrachtwagen laden met heftruck, bouwmateriaal sorteren en de stock bijhouden tot kleine dingen naar de werven rijden én een beetje computerwerk.

Magazijnwerk voor een bouwbedrijf (bij mijn laatste werkgever).
net te laat.. wilde juist zeggen dat het wel te merken is dat @Skatermarvin minder on-line is.

Echt top! Terug bij mijn laatste werkgever maar ipv op de werven te bouwvakken zal ik nu de logistiek gaan besturen, gaande van spullen klaar zetten, sorteren en de stock bijhouden tot kleine dingen naar de werven rijden én een beetje computerwerk.
Ik ben vandaag op gesprek geweest en hij wil me zsm laten opstarten maar ik mag part-time beginnen als ik wil zodat ik kan wennen aan opnieuw werken na 2.5 jaar eruit te zijn geweest, hij heeft alle begrip voor mijn situatie![]()
Goud man! Weer lekker aan de slag en onder de mensen!Terug bij mijn laatste werkgever maar ipv op de werven te bouwvakken zal ik nu de logistiek gaan besturen, gaande van spullen klaar zetten, vrachtwagen laden met heftruck, bouwmateriaal sorteren en de stock bijhouden tot kleine dingen naar de werven rijden én een beetje computerwerk.
Ik ben vandaag op gesprek geweest en hij wil me zsm laten opstarten maar ik mag part-time beginnen als ik wil zodat ik kan wennen aan opnieuw werken na 2.5 jaar eruit te zijn geweest, hij heeft alle begrip voor mijn situatie![]()
Niet minder online hoor..weet alleen in @Sanca zijn log niet altijd wat ik moet zeggen..

Tot nu toe is het nog niet te genezen, er is wel medicatie om het onder controle te houden (cortisone en malariapillen) maar die krijg ik nu dus nog niet, na de opstoten van de laatste tijd misschien wel binnenkort (afspraak op 16 mei), ik hoop het iig.