AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Plan of attack?

Opwerken naar een wedstrijd? Aandachtspunten verbeteren? Being even more badass than before?

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.882
Plan of attack?

Opwerken naar een wedstrijd? Aandachtspunten verbeteren? Being even more badass than before?
Mijn aandachtspunten verbeteren terwijl ik opwerk naar de Kempen om dan even more badass than before te worden.

• #22.883
Power clean + Strict press

2 x 3 x 50
2 x 4 x 60
1 x 5 x 70
6 x 1 x 85

Pendlay row

4 x 8 x 85

Speed deadlift

8 x 1 x 135

Standing Russian barbell twist

3 x 20 x 20

Facepull

3 x 15 x super mini

Shoulder dislocation

3 x 12 x super mini

• #22.884
Hyper extensions

2 x 20 x bw

Squat

50-3
70-3
90-3
110-3
130-3 belt
150-3
160-3

BTN strict press

4 x 8 x 50

Snatch grip shrugs

70-5
100-5
120-5
140-5
3 x 5 x 160 straps

Static holds

2 sets 160kg, dubbel overhands

Straight arms pushdown

2 x 30 x super mini

Standing abs

5 x 20 x super mini

Weekendje gerust omdat ik vandaag medische testen moest doen voor werk.
Goed nieuws, ik ben goedgekeurd, slecht nieuws, ik heb alweer een heftige opstoot gehad van lupus en zodoende zit ik niet zo lekker in mijn vel, beetje slap en lusteloos ook, ik moet mezelf dwingen om te eten want de eetlust is 0,0, the wonderful joys of lupus.
De ontsteking(en) blijft aanhouden, hopelijk gaat deze ook weg als ik eindelijk medicatie krijg voor lupus, woensdag weet ik misschien meer, anders wachten tot 16 mei bij de dermatoloog, 29 mei heb ik een afspraak bij de reumatoloog.

Die lupus, da's geen lachertje precies. :(

Weekendje gerust omdat ik vandaag medische testen moest doen voor werk.
Goed nieuws, ik ben goedgekeurd, slecht nieuws, ik heb alweer een heftige opstoot gehad van lupus en zodoende zit ik niet zo lekker in mijn vel, beetje slap en lusteloos ook, ik moet mezelf dwingen om te eten want de eetlust is 0,0, the wonderful joys of lupus.
De ontsteking(en) blijft aanhouden, hopelijk gaat deze ook weg als ik eindelijk medicatie krijg voor lupus, woensdag weet ik misschien meer, anders wachten tot 16 mei bij de dermatoloog, 29 mei heb ik een afspraak bij de reumatoloog.
Arrr, Hou je taai ouwe piraat!:piraat:

• #22.887
Thanks, guys, ik sla me hier ook wel weer door ;)

Hyper extensions

4 x 12 x bw

Deadlift

70-3
120-3
150-3
180-3 belt
200-3

Speed deadlift

8 x 1 x 150

Power clean + Strict press

8 x 2 x 70

Chins

3 x 3 x bw+15
3 x 3 x bw+10
3 x 4 x bw+5

Je blijft in ieder geval lekker doorliften!:lifter:

• #22.890
Oooh echt..wat ga je voor werk doen?

• #22.892
Oooh echt..wat ga je voor werk doen?
Terug bij mijn laatste werkgever maar ipv op de werven te bouwvakken zal ik nu de logistiek gaan besturen, gaande van spullen klaar zetten, vrachtwagen laden met heftruck, bouwmateriaal sorteren en de stock bijhouden tot kleine dingen naar de werven rijden én een beetje computerwerk.
Ik ben vandaag op gesprek geweest en hij wil me zsm laten opstarten maar ik mag part-time beginnen als ik wil zodat ik kan wennen aan opnieuw werken na 2.5 jaar eruit te zijn geweest, hij heeft alle begrip voor mijn situatie :)

Magazijnwerk voor een bouwbedrijf (bij mijn laatste werkgever).
:roflol: net te laat.. wilde juist zeggen dat het wel te merken is dat @Skatermarvin minder on-line is. :p :D

Maar onderstaande toelichting klinkt nog stukken beter! :) Echt top! :thumb:
Terug bij mijn laatste werkgever maar ipv op de werven te bouwvakken zal ik nu de logistiek gaan besturen, gaande van spullen klaar zetten, sorteren en de stock bijhouden tot kleine dingen naar de werven rijden én een beetje computerwerk.
Ik ben vandaag op gesprek geweest en hij wil me zsm laten opstarten maar ik mag part-time beginnen als ik wil zodat ik kan wennen aan opnieuw werken na 2.5 jaar eruit te zijn geweest, hij heeft alle begrip voor mijn situatie :)

lekker voor je man, dat je weer kan gaan werken.
het is net als trainen, geleidelijk weer opbouwen
succes met je job

Fijn dat je weer aan het werk kan! :)

Blijf je dat voor eeuwig houden?

Terug bij mijn laatste werkgever maar ipv op de werven te bouwvakken zal ik nu de logistiek gaan besturen, gaande van spullen klaar zetten, vrachtwagen laden met heftruck, bouwmateriaal sorteren en de stock bijhouden tot kleine dingen naar de werven rijden én een beetje computerwerk.
Goud man! Weer lekker aan de slag en onder de mensen!:thumbs:

Oprecht blij voor je kerel!

:roflol: net te laat.. wilde juist zeggen dat het wel te merken is dat @Skatermarvin minder on-line is. :p :D
:thumb:
Niet minder online hoor..weet alleen in @Sanca zijn log niet altijd wat ik moet zeggen..:o

wsaelz.jpg

• #22.899
Tot nu toe is het nog niet te genezen, er is wel medicatie om het onder controle te houden (cortisone en malariapillen) maar die krijg ik nu dus nog niet, na de opstoten van de laatste tijd misschien wel binnenkort (afspraak op 16 mei), ik hoop het iig.

• #22.900
@ SMTK

Overhead medley

70kg log + 60kg axle + 20kg fat dumbbell
70kg log + 70kg axle + 30kg fat dumbbell + 90kg IFSA log
70kg log + 80kg axle + 50kg fat dumbbell + 90kg IFSA log

Yoke

180-20m belt, rather be safe than sorry :o
180-20m
220-20m
220-20m
250-20m

Atlas stones

80-3 @1.50m
90-3 @1.50m
80-90-100 @1.50m-1.40m-1.30m

Hoog gooien

5 x 2 x 20kg keg

Harness car pull

2 runs

Strict press

40-12
40-12
40-12 laatste setje BTN

Heerlijk om terug events te trainen, weer rustig opbouwen nu en proberen zo min mogelijk kapot te gaan.

Terug
Naar boven