MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.843
De pijn is na de training vandaag zo goed als weggebleven en hopelijk blijft het nu ook zo. Weer net terug van de osteopaat en hij heeft ook weer alles wat gefixed en de Mckenzie method toegepast op onderrug en nek, hij bevestigde ook het ontstoken si gewricht en dat moet volgens hem vanzelf weggaan...

Ik vond het in de week al veel te warm :roflol:
^-1 :tanden:
Haha, da's echt het tegenovergestelde van mezelf. Ik zat al maanden op die temperaturen te wachten. :D
^+1 ... en liefst nog wat warmer.. ik heb het altijd koud :o en 16 graden vind ik dan echt nog niet warm genoeg :p
De pijn is na de training vandaag zo goed als weggebleven en hopelijk blijft het nu ook zo. Weer net terug van de osteopaat en hij heeft ook weer alles wat gefixed en de Mckenzie method toegepast op onderrug en nek, hij bevestigde ook het ontstoken si gewricht en dat moet volgens hem vanzelf weggaan...
Fijn dat de pijn zo goed als weg is. Nu wel even voorzichtig blijven doen en ik duim mee dat het weg gaat blijven. :)
Pas wel op met dat SI gewricht... eerst goed over laten gaan... je wil niet dat het terug gaat komen.

• #22.845
Hyper extensions

3 x 20 x bw

Swiss ball

Pelvic tilt, pelvic rotation, leg raise, glute bridge, knee tucks, Mckenzie press up, roll out, stretch over ball

Power clean + Strict press

2 x 3 x 50
2 x 3 x 60
2 x 3 x 70
1 x 1 x 75
1 x 1 x 80
1 x 1 x 85
1 x 1 x 90

Pendlay row

90-3
100-3
110-3
120-3 belt
130-3
140-3

Squat

10 x 2 x 70

.

Laatst bewerkt:
  • #22.847
Altijd wanneer ik dergelijke rows zie snap ik het verschil qua gewicht van mijn rows en de rows welk ik in veel logjes voorbij zie komen..:o

• #22.850
Altijd wanneer ik dergelijke rows zie snap ik het verschil qua gewicht van mijn rows en de rows welk ik in veel logjes voorbij zie komen..:o
Als ik ze lichter doe zijn ze ook wel strikter hoor maar als er 1 oefening is waarbij cheaten een meerwaarde heeft dan is het wel rows :)

• #22.852
Gisteren

Hyper extension

3 x 20 x bw

Hometrainer

20 minuten

• #22.853
Hyper extension

3 x 10 x bw

Strict viking press

3 x 6 x 80

Nature stone press

70-1
75-1
75-1
90-0 10x of zo
90-1 discutabele lock out

Samen gedaan met Tom en die haalde de 90 niet, ondanks hij een sterkere presser is, Alex faalde deze ook wel eens, toont toch aan wat een kut steen die 90 is...

Deadlift

70-1
120-1
150-1 suit
180- 1
210-1 straps, belt

Power clean

10 x 1 x 70

Armworstelen

Prima, bw terug 103,8kg deze ochtend en pakje doet nu weer z'n werk, weekje doorbloeden en aftellen tot push & pull.

Is dat niet erg risicovol, zo'n nature stone press? Die dingen zijn nu niet bepaald gemaakt om een veilige grip op te hebben.

• #22.855
Is dat niet erg risicovol, zo'n nature stone press? Die dingen zijn nu niet bepaald gemaakt om een veilige grip op te hebben.
Ik herinner me vaag dat hier ooit iemand een helmpje opzette ervoor :roflol:

Swiss ball

Pelvic tilt, pelvic rotation. Deze avond nog wat glute bridges en andere ongein

Hyper extension

3 x 15 x bw

Hometrainer

20 minuten

Hyper extension

3 x 10 x bw

De rug voelde vandaag alweer wat beter maar de Mckenzie press ging niet pijnloos... maar kom, elke dag iets beter kan ik zeker mee leven!

• #22.857
Je moet zo'n blok steen van 90kg maar eens op je knikker krijgen.
Ik heb eens enorm veel geluk gehad toen ik samen met mijn atlas stone circle omviel met een 90kg atlasstone boven het hoofd.
Mijn andere stones hadden toen ook nog mijn val gebroken...

• #22.860
Hyper extension

3 x 15 x bw

IFSA log

2 x 2 x 60
2 x 2 x 70
2 x 2 x 80 belt
2 x 2 x 90
2 x 0 x 100 duizelig na clean, denk door de zon
3 x 1 x 100 1ste 2 snoeihard

Done.