- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en ? wat was de tijd?
Niet getimed

I know maar als het helpt... Ik heb deze voormiddag over de wekelijkse markt van Bilzen gewandeld en de mensen hadden precies meer aandacht voor de uitslag op mijn gezicht en armen dan voor de kraampjes.

De zon kan het sowieso triggeren ja. Ik kreeg al verschillende jaren elke zomer een cortisone spuit voor zonneallergie, ik kreeg bij de 1ste zon altijd blaasjes in de nek en op de handen (lang voor de hartkelp shizzle al). De dermatoloog denkt dat het toen ook al lupus was maar dat kan ze nu natuurlijk niet meer 100% bevestigen.Shit man! Zou dit iets met de hitte te maken kunnen hebben? Medicatie die nevenwerkingen heeft als je in de zon loopt?
Ik heb ook een tijd plaquenil moeten gebruiken. Ik moest om de 6 maanden naar de oog-arts (bijwerkingen). Hebben ze daar iets van gezegd?
Pffff, wat een gedoe met al die medicatie. Hopelijk komen er snel oplossingen.De zon kan het sowieso triggeren ja. Ik kreeg al verschillende jaren elke zomer een cortisone spuit voor zonneallergie, ik kreeg bij de 1ste zon altijd blaasjes in de nek en op de handen (lang voor de hartkelp shizzle al). De dermatoloog denkt dat het toen ook al lupus was maar dat kan ze nu natuurlijk niet meer 100% bevestigen.
Vorige zomer had ik geen last ervan en toen ben ik die spuit dus ook niet gaan halen, geen idee in hoeverre dat meespeelt in de veel grotere opstoten die ik tegenwoordig heb.
De medicatie voor de hartklep doet er ook niet echt goed voor volgens mij. De uitslag in het gezicht begon volgens mij bij Emconcor gebruik maar dt schrijven ze af als toeval. Net zoals ze de uitslag op mijn rug die ik toen kreeg na medicatie van een anders merk te gebruiken als toeval toeschrijven...
Maar ja, die medicatie is sowieso voor levenslang.
Dat klopt, ik heb een doorverwijzing naar de oogarts, moet ik alleen nog even een afspraak voor maken.