XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Power clean

2 x 2 x 50
2 x 2 x 60
2 x 2 x 70
2 x 2 x 80
2 x 2 x 90

Pendlay rows

5 x 5 x 90

Speed deadlift

8 x 1 x 130

Dips

4 x 8 x bw

Standing abs

5 x 20 x super mini

48.jpg
49.jpg
 
Ik zie niet goed wat er in die 2de foto gaan de is. Welke streken is die kleine kater aan het uitvreten? ;)
 
Ik zie niet goed wat er in die 2de foto gaan de is. Welke streken is die kleine kater aan het uitvreten? ;)
In beide foto's mijn veters aan't strikken ;)
 
Deadlift

70-2
120-2
150-2
180-2

Pendlay row

4 x 2 x 120

BTN Strict press

5 x 8 x 40

Speed squat

50 x 2 x 40

 
was dat twee sets van 50 reps of 50 sets van 2 reps?
 
Normaal heb ik om 12u wedstrijd maar ik ben, ondanks de rust, weer zo slap als een vod opgestaan, geen fut, geen energie.
Ik heb deze week de lupus medicatie niet genomen om van de diarree af te raken, was misschien niet het meest strakke plan ever :(
 
Ondertussen al 100x spijt Dat ik toch niet gewoon gegaan ben, verdomme.
 
Momenteel voel ik me weer beter en ik mag nog oprijden van de organisator maar het is 1u30 rijden en het begint om 12 dus eerste event ga waarschijnlijk missen dan, dat is ook maar niks.
 
Da's wel erg jammer.
Volgende keer misschien gewoon oprijden en als je daar bent beslissen of het deelnemen of toekijken wordt.
 
Da's wel erg jammer.
Volgende keer misschien gewoon oprijden en als je daar bent beslissen of het deelnemen of toekijken wordt.
Ik denk niet dat dit nog zal voorvallen, is ook de 1ste keer in 10 jaar nu.
Mja, mijn lichaam geeft al langer signalen dat er iets scheeld en ik loop massaal dokters af maar nog niemand gehad die me fatsoenlijk kon helpen, nu staat mijn hoop op Leuven, 3 augustus.
 
Welke signalen krijg je dan?
Ik merk het in de eerste plaats aan de lifts die voor geen meter gaan, weinig energie, ik blijf moe bij voldoende slaap, futloos, sluimerende ontstekingen, wondjes die niet genezen, moet mezelf dwingen te eten, al bijna 2 maanden diarree en tegenwoordig blijkbaar dus ook mentale dipjes terwijl mijn karakter vroeger mijn sterkste troef was.
 
Dat eten en die diarree kan door de hitte komen.
De rest lijkt me eigenlijk vooral een hoop opgestapelde vermoeidheid. Misschien is je slaap toch niet zo goed ls je zelf wel denkt.
 
Back
Naar boven