Sanca Saxon
Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Training
50.000 likes
50 media-items
50.000 berichten
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 71.439
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 1%
Het is door dokters bevestigd dat de diarree van de Plaquenil komt, daarom dat het ook stopte na ze niet meer te nemen maar dat is dus geen optie (ik neem ze sinds vandaag terug), tot ik in Leuven die medicatie krijg zonder bijwerkingen.Dat eten en die diarree kan door de hitte komen.
De rest lijkt me eigenlijk vooral een hoop opgestapelde vermoeidheid. Misschien is je slaap toch niet zo goed ls je zelf wel denkt.
De ontstekingen zijn van de lupus, dit is al langer bevestigd. Verminderde eetlust is 1 van de 1ste symptomen van lupus.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over het haaruitval , zucht, je zou voor minder weemoedig worden.
Wondjes die moeilijk genezen zou ook mede door de cortisone zijn (neem ik niet meer).
Tja, op de slaapkamer is het kapot zweten in bed, en dat zal idd niet zo bevorderlijk zijn, normaal sliep ik altijd met het raam open maar dat is hier niet te doen, als de kerkklok slaat is het net of de kerk in slaapkamer staat.
Gisterennamiddag/avond voelde ik me alweer beter maar vandaag alweer terug opgestaan met datzelfde kutgevoel.

is traditie ...