MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.181
Dat eten en die diarree kan door de hitte komen.
De rest lijkt me eigenlijk vooral een hoop opgestapelde vermoeidheid. Misschien is je slaap toch niet zo goed ls je zelf wel denkt.
Het is door dokters bevestigd dat de diarree van de Plaquenil komt, daarom dat het ook stopte na ze niet meer te nemen maar dat is dus geen optie (ik neem ze sinds vandaag terug), tot ik in Leuven die medicatie krijg zonder bijwerkingen.
De ontstekingen zijn van de lupus, dit is al langer bevestigd. Verminderde eetlust is 1 van de 1ste symptomen van lupus.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over het haaruitval , zucht, je zou voor minder weemoedig worden.
Wondjes die moeilijk genezen zou ook mede door de cortisone zijn (neem ik niet meer).
Tja, op de slaapkamer is het kapot zweten in bed, en dat zal idd niet zo bevorderlijk zijn, normaal sliep ik altijd met het raam open maar dat is hier niet te doen, als de kerkklok slaat is het net of de kerk in slaapkamer staat.
Gisterennamiddag/avond voelde ik me alweer beter maar vandaag alweer terug opgestaan met datzelfde kutgevoel.

• #23.183
Misschien op maat gemaakte oordoppen...kost wat...maar ben je wel voorgoed verlost van die herrie.....anders de kerktoren maar ff verbouwen
Dat hadden de vorige eigenaars ook, nu snap ik waarom :roflol:
Die kerkklok die elk uur luidt is toch niet meer van deze tijd imo, om 00u00 dan ook nog eens vrolijk 12 keer en elk half uur 1 keer.

Die kerkklok die elk uur luidt is toch niet meer van deze tijd imo, om 00u00 dan ook nog eens vrolijk 12 keer en elk half uur 1 keer.

Die blijft snachts ook lawaai maken? :o

Wij wonen ook naast een kerk maar van tien uur savonds tot 6 uur sochtends is het stil.

Dat vind ik ook. Hoe achterlijk middeleeuws is dat, de hele nacht door de kerkklok het uur laten slaan?
Je zou voor de lol eens met een dikke PA installatie elk uur van de nacht 2 minuten lang vette black-metal door de buurt laten knallen. Wie zou daar mee akkoord gaan? Maar eerlijk gezegd: Ik zie het verschil niet.
Nachtlawaai is nachtlawaai.

Dat vind ik ook. Hoe achterlijk middeleeuws is dat, de hele nacht door de kerkklok het uur laten slaan?
Je zou voor de lol eens met een dikke PA installatie elk uur van de nacht 2 minuten lang vette black-metal door de buurt laten knallen. Wie zou daar mee akkoord gaan? Maar eerlijk gezegd: Ik zie het verschil niet.
Nachtlawaai is nachtlawaai.

Precies! Beetje respect voor de buren! Denk dat die oordopjes op maat een aanrader zijn.

• #23.187
De hele dag én nacht door...

Hier in het mooie Laakdal ook 12x om middernacht :) is traditie ...

De kerkklok bij ons in het dorp doet het ieder kwartier..... bij kwart over 1x, bij half 2x, bij kwart voor 3x en dan als klap op de vuurpijl bij het hele uur 4x, gevolgd door het aantal uur.... dus om middernacht mogen wij 16x naar die kutklok luisteren :roflol: Gaat gewoon ook hele nacht door.. Superkansloos vind ik het..

sterkte met alles Sanca.. aan je doorzettingsvermogen zal het niet liggen.. hoop dat je je gauw beter voelt!

De kerkklok bij ons in het dorp doet het ieder kwartier..... bij kwart over 1x, bij half 2x, bij kwart voor 3x en dan als klap op de vuurpijl bij het hele uur 4x, gevolgd door het aantal uur.... dus om middernacht mogen wij 16x naar die kutklok luisteren :roflol: Gaat gewoon ook hele nacht door.. Superkansloos vind ik het..
Wel god***domme!:scold:

En dan hebben vele mensen in België schrik als er in de buurt een moskee zou komen die niet al te luid 5 keer per dag wat geluid zou maken :D

Dat duurt wel iets langer en is veel irritanter

Gelukkig niet, 5x per dag 2 minuten lang blijkbaar, sommigen doen dit enkel op vrijdag om 13u.

• #23.198
Update, enorm veel zin om te trainen maar ik krijg me er niet toe gezet omdat blegh, erg apart dit maar voor alles is een eerste keer zeker :rolleyes:

Op Facebook gisteren een enorme rel geweest toen ik in de groep van ons dorp zei dat de kerkklok 's nachts luiden niet meer van deze tijd is. Meteen alle toetsenbordhelden erop, het liep in die mate uit de hand dat de beheerders de groep hebben stopgezet, niet door mijn post maar de negatieve reacties erop waren wel de spreekwoordelijke druppel en ze willen die helden geen platform meer geven. Ik kreeg privé berichten van inwoners die me gelijk gaven maar niet openbaar durfden reageren, leuk dorpje waar ik ben terecht gekomen...

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
Gelukkig niet, 5x per dag 2 minuten lang blijkbaar, sommigen doen dit enkel op vrijdag om 13u.
Valt goed mee in vergelijking met elk uur (4x per uur) dat gerammel op die kerkklokken.
Update, enorm veel zin om te trainen maar ik krijg me er niet toe gezet omdat blegh, erg apart dit maar voor alles is een eerste keer zeker :rolleyes:

Op Facebook gisteren een enorme rel geweest toen ik in de groep van ons dorp zei dat de kerkklok 's nachts luiden niet meer van deze tijd is. Meteen alle toetsenbordhelden erop, het liep in die mate uit de hand dat de beheerders de groep hebben stopgezet, niet door mijn post maar de negatieve reacties erop waren wel de spreekwoordelijke druppel en ze willen die helden geen platform meer geven. Ik kreeg privé berichten van inwoners die me gelijk gaven maar niet openbaar durfden reageren, leuk dorpje waar ik ben terecht gekomen...
Welkom in de achterlijke Limburgse buurten.
Zo bekrompen dat ze soms zijn. Vooral als het op hun Katholieke kerkje aankomt.

Geweldig :roflol:

Terug
Naar boven