Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.121
Toch knap dat je dan nog 14e van de 19 word!

Hoe dramatisch was het bij die andere 5 dan?
Niet iedereen kreeg de carry and drag en OH medley uit, ik heb de slee toch nog best ver getrokken en de eerste 3 implements sneller gedaan, de eerste 3 stones gingen er ook snel op en er sneuvelde er veel op de 4de en ik was dus sneller op de eerste 3 :)
Mijn yoke zat ook tussen de betere tijden ondanks de drops :baard:
Wel apart dat iemand die amper 210kg van de grond trekt wel een paar reps had op de gedeadlift...
Maar idd, 14de met 2 uitgebombde events valt nog mee!

Ik heb 't sleetje op 't einde getest met 100kg erbij, ging wel nog hoor ;)
Denk dat de hitte over de middag ook bij veel parten speelde, in de late namiddag was het beter te doen met de wind die opstak

• #23.123
Ik heb 't sleetje op 't einde getest met 100kg erbij, ging wel nog hoor ;)
Denk dat de hitte over de middag ook bij veel parten speelde, in de late namiddag was het beter te doen met de wind die opstak
Maar jij bent Snoob en had geen wedstrijd in het lijf zitten ;) heb je 'em 20m getrokken?

FB_IMG_1531122604008.jpg
FB_IMG_1531122626945.jpg
FB_IMG_1531122635979.jpg
FB_IMG_1531122661664.jpg

received_10214752941150689.png

Laatst bewerkt:
Maar jij bent Snoob en had geen wedstrijd in het lijf zitten ;) heb je 'em 20m getrokken?
Nah meter of 5-6, zie niet in waarom ik em 20m zou trekken :p
Tis vooral techniek hoor, smal pakken, achteruit hangen en duwen uit quads met kleine stapjes, momentum opbouwen en gewoon blijven duwen

• #23.125
Nah meter of 5-6, zie niet in waarom ik em 20m zou trekken :p
Tis vooral techniek hoor, smal pakken, achteruit hangen en duwen uit quads met kleine stapjes, momentum opbouwen en gewoon blijven duwen
Na 10m wordt het pas interessant :P
En farmers ervoor niet vergeten, lol.

Na 10m wordt het pas interessant :P
En farmers ervoor niet vergeten, lol.
Veel mensen hadden gewoon bagger techniek op sled pull, waardoor het zoveel lastiger wordt. Met inderdaad farmers ervoor ben je een vogel voor de kat.
Peter De Jong trok de slee vrij easy, had goeie techniek ondanks zeker niet de zwaarste van het deelnemersveld te zijn.

• #23.127
Veel mensen hadden gewoon bagger techniek op sled pull, waardoor het zoveel lastiger wordt. Met inderdaad farmers ervoor ben je een vogel voor de kat.
Peter De Jong trok de slee vrij easy, had goeie techniek ondanks zeker niet de zwaarste van het deelnemersveld te zijn.
De slee gaan roeien was idd niet de beste manier :roflol:
Ik was gewoon op, hele lijf was verkrampt :o

Wat een heerlijke foto's weer!:woot:

• #23.129
Net ingeschreven voor de Brabantse wal :piraat:

22 juli Ossendrecht

-Truckpull, hand over hand
-Thor's hammer 15kg
-Deadlift max, 3 beurten, raw
-Loading race
-Husafell walk, for distance, 116kg

Wat is Thor's hammer?
Waren er vorige jaren overheads? Lijkt me qua niveau een mooie wedstrijd mocht ik volgend jaar terug een wedstrijdje willen meepikken. Ook aangezien ik me voorgenomen heb geen wedstrijden mee te doen waar een zekere Jimmy ook maar iets mee te maken heeft :p

• #23.132
Wat is Thor's hammer?
Waren er vorige jaren overheads? Lijkt me qua niveau een mooie wedstrijd mocht ik volgend jaar terug een wedstrijdje willen meepikken. Ook aangezien ik me voorgenomen heb geen wedstrijden mee te doen waar een zekere Jimmy ook maar iets mee te maken heeft :p
Front hold. Vorig jaar zat er een OH medley in.

• #23.134
Deadlift

70-1
120-1
160-1
180-1
200-1
180-1
160-1
140-1
120-1
100-1

Thor's hammer front hold met de handen boven elkaar

2 sets met 14kg bar en 5kg plate op de bovenste sleeve
1 set met 14kg bar

Done.

• #23.135
Hyper extensions

5 x 10 x bw

Hometrainer

20 minuten

Awww zotteke

Ik vind echt dat Snuffeltje zn eigen log moet krijgen. Iedereen is toch gek op updates van die beestjes :heart:

Thanks!

Ik kaap je topic gewoon effe, voor mijn eigen poes... :D

• #23.140
Kan niet tippen aan Snuffeltje :baard:

Terug
Naar boven