AndroidHealthClinic

Bezoekers in dit topic

Ik zou serieus de kerk gaan verbouwen.
 
Op Facebook gisteren een enorme rel geweest toen ik in de groep van ons dorp zei dat de kerkklok 's nachts luiden niet meer van deze tijd is. Meteen alle toetsenbordhelden erop, het liep in die mate uit de hand dat de beheerders de groep hebben stopgezet, niet door mijn post maar de negatieve reacties erop waren wel de spreekwoordelijke druppel en ze willen die helden geen platform meer geven. Ik kreeg privé berichten van inwoners die me gelijk gaven maar niet openbaar durfden reageren, leuk dorpje waar ik ben terecht gekomen...
:eek:
 
Update, enorm veel zin om te trainen maar ik krijg me er niet toe gezet omdat blegh, erg apart dit maar voor alles is een eerste keer zeker :rolleyes:

Op Facebook gisteren een enorme rel geweest toen ik in de groep van ons dorp zei dat de kerkklok 's nachts luiden niet meer van deze tijd is. Meteen alle toetsenbordhelden erop, het liep in die mate uit de hand dat de beheerders de groep hebben stopgezet, niet door mijn post maar de negatieve reacties erop waren wel de spreekwoordelijke druppel en ze willen die helden geen platform meer geven. Ik kreeg privé berichten van inwoners die me gelijk gaven maar niet openbaar durfden reageren, leuk dorpje waar ik ben terecht gekomen...
Geloofgekkies... daarom ver weg blijven uit die sekstes die ze dorpen noemen,
 
Ik ben nu echt benieuwd of ze op de kermis over een paar weken ook zo stoer gaan doen tegen me :baard:

Back to business, back on the grind.

Squat

50-10
70-6
90-3
120-6 belt

Strict press

40-6
50-6
60-3
65-3
70-3

Klokov press

40-8
40-10
40-12

Front squat

5 x 3 x 60

Verdomme, verdomme, verdomme, ik had de EZ-bar al klaargelegd om nog curls en extensions te doen.
Ik liep nog even naar binnen om mijn drinkbus terug bij te vullen en had de achterdeur op een kier laten staan, het katje begon met de vliegendeur te spelen en toen ik het riep liep het keihard met het slecht oogje tegen de hoek van de deur, meteen bloeden en het leek alsof het elk moment out kon gaan, onmiddellijk omgekleed en naar de dierenarts gevlogen, gelukkig bleek het allemaal mee te vallen maar nu is er wel een datum gezet voor het verwijderen van het oogje, dit zal maandag gaan gebeuren ondanks er een kans is dat het de narcose niet gaat overleven :(

De training voelde gelukkig wel goed :piraat2:
 
Ik ben nu echt benieuwd of ze op de kermis over een paar weken ook zo stoer gaan doen tegen me :baard:

Back to buisiness, back on the grind.

Squat

50-10
70-6
90-3
120-6 belt

Strict press

40-6
50-6
60-3
65-3
70-3

Klokov press

40-8
40-10
40-12

Front squat

5 x 3 x 60

Verdomme, verdomme, verdomme, ik had de EZ-bar al klaargelegd om nog curls en extensions te doen.
Ik liep nog even naar binnen om mijn drinkbus terug bij te vullen en had de achterdeur op een kier laten staan, het katje begon met de vliegendeur te spelen en toen ik het riep liep het keihard met het slecht oogje tegen de hoek van de deur, meteen bloeden en het leek alsof het elk moment out kon gaan, onmiddellijk omgekleed en naar de dierenarts gevlogen, gelukkig bleek het allemaal mee te vallen maar nu is er wel een datum gezet voor het verwijderen van het oogje, dit zal maandag gaan gebeuren ondanks er een kans is dat het de narcose niet gaat overleven :(

De training voelde gelukkig wel goed :piraat2:

We duimen met je mee voor het katje!
 
Hopelijk haalt ie het zodat ie lekker kan opgroeien tot een stoere piraten-kater.
 
Beste,

Deze kerkklok wordt na de instorting van het gewelf in 1958 mechanisch (nu electronisch) aangestuurd om per uur te luiden. Voorheen gebeurde dit manueel (trekken aan een koord) voor iedere religieuze dienst.
Als kerkfabriek hebben we sindsdien NOG NOOIT ook maar EEN klacht ontvangen.
Meer nog, vorig jaar is deze klok, bij de renovatiewerken, een half jaar buiten gebruik geweest. Toen kregen we herhaaldelijk de vraag wanneer de klok weer zou werken.

Hieruit kunt U concluderen dat U een zéér gevoelig onderwerp aanraakt, dat we niettemin zullen voorleggen aan de vergadering van de kerkraad in de maand september.

Hopelijk voldoet dit antwoord (voorlopig) en wens ik U desondanks voldoende nachtdienst in deze warme zomernachten.

Met vriendelijke groeten
*****
voorzitter kerkraad ****


Gewoonweg om te huilen dit, bah. ik heb er dan maar meteen weer op gereageerd maar ik denk dat het 0.0 zal uithalen.

Hallo,

Een goede nachtrust zal er dan voorlopig niet komen, helaas.

Heeft iedereen hier in het dorp dan airco of zo? Ik ben er 100% zeker van dat mensen die net zo dicht bij de kerk wonen als ikzelf er ook last van hebben, alleen durven zei niet tegen heilige huisjes te trappen maar dat durf ik wel. In Bilzen woonde ik ook dicht bij de kerk maar die luidde 's nachts niet, daar genoot ik trouwens van het mooie klokkenspel overdag.
Nonkel pastoor in Genk liet 's nachts ook de klokken niet luiden.
Als je het pas in september kunt voorleggen heeft het geen zin want het is nu in dit warme weer dat ik graag mijn raam 's nachts zou open houden, in de winter mag je wat mij betreft om het kwartier de klok luiden.
Als je denkt dat ik overdrijf nodig ik je altijd graag eens uit om te komen luisteren in mijn slaapkamer...

Ik heb van mijn buren vernomen dat er in het verleden ook 's nachts geen klok heeft geluid na een klacht(en)?

Mag ik ook vragen waarom die per sé 's nachts moet luiden?

Met vriendelijk groet en hopend op begrip,
Johan
 
Succes.
Misschien nonkel pastoor eens inschakelen om te onderhandelen? (of leeft die niet meer?)
 
Succes.
Misschien nonkel pastoor eens inschakelen om te onderhandelen? (of leeft die niet meer?)
Die man is eind 80, begin 90 jaar dus hier ga ik die man niet mee lastigvallen ;)
 
Die man is eind 80, begin 90 jaar dus hier ga ik die man niet mee lastigvallen ;)
Mja, da's iidd misschien niks meer voor zo'n oude man.

Het blijft verbazingwekkend dat er mensen zijn het het belangrijk vinden dat een klok in het holst van de nacht blijft slaan ... omdat ... daarom?
- Als ze zelf die klok zouden horen elk uur van de nacht, dan zouden ze zelf ook niet willen dat ze sloeg.
- Als ze de klok niet horen, waarom moet ze dan slaan?
 
Klacht neerleggen bij de politie, elke dag desnoods... als jij na 23u disturbed speelt staan ze er ook. O-a-a-a!
 
Hyper extensions

3 x 10 x bw

Front squat

20-10
40-3
60-3
80-3
90-3 belt
100-1

Shrugs

60-6
110-6
140-6
160-6 straps
170-4

Close grip bench

4 x 8 x 50

Illegal wide bench

3 x 10 x 50

Close grip bench

50-15

Pull ups

6 x 2 x bw

Kneeling abs

3 x 20 x super mini

 
Close grip bench + pullover

20-12 * 20-12
30-12 * 30-12
40-12 * 40-6
40-12 * 40-6

Dips + Straight arms pushdown

3x) 6 x bw * 12 x super mini

EZ triceps extensions + EZ curls

4x) 14-12 * 14-12

Chins + Reversed grip oly bar curls

3x) 4 x bw * 12 x 20

Swiss bar strict press

14-30
 
Deadlift

70-4
100-4
130-4
150-1
170-1
190-3 belt, straps

Speed deadlift

6 x 1 x 150

Power clean

70-2
80-2
90-3

Pendlay ŕow

3 x 8 x 90

Dips

3 x 10 x bw

EZ-curls

44-8
54-6
64-3

Eergisteren invite gehad voor Kempen -105kg op 19 augustus maar ik moest vanmiddag ten laatste al dan niet toezeggen, omdat ik vrijdag pas naar Leuven kan gaan en dan eventueel weet hoe de gezondheid gaat evolueren heb ik maar niet toegezegd, helaas, ondanks ik er stiekem toch wel wat zin in heb, ach ja, soms heb je het niet voor het kiezen :rolleyes:
Training ging vandaag best lekker, wel bewust wat gecut in volume. Morgen een dagje werken in het bouwverlof en dan moet ik er toch een beetje fris kunnen staan.
De operatie van het katje is geslaagd dus dat is ook alweer wat stress minder.

 
Back
Naar boven