AndroidHealthClinic

Bezoekers in dit topic

  • Eergisteren invite gehad voor Kempen -105kg op 19 augustus maar ik moest vanmiddag ten laatste al dan niet toezeggen, omdat ik vrijdag pas naar Leuven kan gaan en dan eventueel weet hoe de gezondheid gaat evolueren heb ik maar niet toegezegd, helaas, ondanks ik er stiekem toch wel wat zin in heb, ach ja, soms heb je het niet voor het kiezen :rolleyes:
    Balen man!:sad:

    Wel mooie serie deads verzet en goed dat je luistert naarr je lichaam:D

    De operatie van het katje is geslaagd dus dat is ook alweer wat stress minder.
    :woot:
     
    Jammer van de wedstrijd.
    Wel weer een goeie training. :)

    Ben blij dat die kleine kater het goed maakt.
     
    Mooi dat je kat het goed maakt! Idd beetje balen van wedstrijd maar first things first he. Je zult zoiezo nog wel wedstrijden destroyen :)
     
    Heb je je huis trouwens nog proper gekregen? Je hebt het daar niet echt getroffen als ik het zo allemaal lees!
     
    Heb je je huis trouwens nog proper gekregen? Je hebt het daar niet echt getroffen als ik het zo allemaal lees!
    Gaat er niet helemaal uit neen, na het werk ga ik naar de verzekering maar ik heb geen idee of de brandverzekering of familiale dit dekt.
    Ja, dan denk je je droomhuis gevonden te hebben...
     
    Gaat er niet helemaal uit neen, na het werk ga ik naar de verzekering maar ik heb geen idee of de brandverzekering of familiale dit dekt.
    Ja, dan denk je je droomhuis gevonden te hebben...
    Dit is echt wel klote.
    Hopelijk blijft het bij deze ene keer.
     
    Dit is echt wel klote.
    Hopelijk blijft het bij deze ene keer.
    Ja, echt wel maar ik vrees ervoor om dat se buren zeiden, oh, nu al eieren en het is nog geen kermis... blijkbaar is het dan ook normaal dat ze de spiegels en ruitenwissers van de auto's vernielen.
     
    wordt hier nog getraind nekhaar? :)
     
    wordt hier nog getraind nekhaar? :)
    Ik zeg al een week, straks ga ik weer trainen maar het komt er maar niet van...
    3 weken verlof gehad, t/m gisteren, en echt geluierd en op tijd gaan slapen maar ik blijf vermoeid. De professor in Leuven wist het ook niet helemaal precies en heeft bijkomende testen gedaan maar daar heb ik nog niks van gehoord.
     
    Ik zeg al een week, straks ga ik weer trainen maar het komt er maar niet van...
    3 weken verlof gehad, t/m gisteren, en echt geluierd en op tijd gaan slapen maar ik blijf vermoeid. De professor in Leuven wist het ook niet helemaal precies en heeft bijkomende testen gedaan maar daar heb ik nog niks van gehoord.
    luisteren naar je lichaam , als ik een paar jaar terug niet de gear gedropped had en ff een pauze had ingelast had ik nog vol met psoriasis gezeten en was ik nog steeds ontzettend moe de hele dag . autoimmune bs is killing . al ben ik verder niet bekend met het ziekte beeld van lupus
     
    Woon jij in een ghetto ofzo? ???
     
    Ja, echt wel maar ik vrees ervoor om dat se buren zeiden, oh, nu al eieren en het is nog geen kermis... blijkbaar is het dan ook normaal dat ze de spiegels en ruitenwissers van de auto's vernielen.
    En dat wordt gewoon aanvaard alsof het normaal is? ???
     
    En dat wordt gewoon aanvaard alsof het normaal is? ???
    als ik vroeger ging stappen zag je precies hoe ik naar huis was gelopen , langs de gehele route de lantarenpalen uit :P en nee het is idd niet normaal maar welke jongere denkt nou normaal
     
    Ok jongens ik kan het niet meer verzwijgen. Ik heb een aantal zware jongens omgeving Limburg opgebeld en heb Sanca zijn huis laten bekogelen als retribution omdat xyzyxyzyx gebannd is.
     
    wasnt me , ik mag niet in be lb komen
     
    Front squat

    4 x 6 x 50

    Strict press

    4 x 6 x 40

    Pull through

    5 x 15 x super mini

    Chins

    4 x 6 x bw

    Push ups

    4 x 10

    Reversed grip oly bar curls

    3 x 8 x 30

    Lekker om weer iets te doen, ging goed vlot allemaal (klaar binnen 45 min).
    Nu eerst afwachten hoe ik hier van herstel, aangezien ik alleen maar vermoeider word ipv dat het betert, voor ik terug zwaarder ga.

     
    Front squat

    4 x 6 x 50

    Strict press

    4 x 6 x 40

    Pull through

    5 x 15 x super mini

    Chins

    4 x 6 x bw

    Push ups

    4 x 10

    Reversed grip oly bar curls

    3 x 8 x 30

    Lekker om weer iets te doen, ging goed vlot allemaal (klaar binnen 45 min).
    Nu eerst afwachten hoe ik hier van herstel, aangezien ik alleen maar vermoeider word ipv dat het betert, voor ik terug zwaarder ga.
    altijd goed om wat te doen ^^ karma voor de front sqauts en voor de effort
     
    Ik hoop echt dat het betert met die vermoeidheid. Ik kan er jammer genoeg over meespreken. Ik wens het je absoluut niet toe.
    Goed dat je toch de goesting gevonden hebt om wat met ijzer te smijten. :)
     
    De goesting is nooit weggeweest...

    Paused squat

    50-4
    80-4
    4 x 4 x 100

    Klokov press

    20-6
    30-6
    40-6
    2 x 5 x 50

    Snatchgrip shrugs

    70-5
    100-5
    120-5
    140-5 straps
    150-8

    Swiss bar bench press + Swiss bar pullover

    3x) 34-12 * 34-12

    Chins

    10 x 3 x bw

    Standing abs

    4 x 20 x super mini

    Reversed grip oly barbell curl

    20-20

    Biceps en triceps goed gescheurd.
     
    Back
    Naar boven