- Waardering
- 463
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voorlopige uitslagen van Leuven, ontstekingen in het hele lichaam met als ergste een paar klieren in of langs (?) de longen en daar willen ze me voor opereren![]()
Nope, daar zijn ze nog volop mee bezig, het meeste zorgen maken ze zich nu over het gewichtsverlies.Ze willen de symptomen dus behandelen met een operatie maar is er al geweten wat er onderliggend aan de hand is?
Nope, daar zijn ze nog volop mee bezig, het meeste zorgen maken ze zich nu over het gewichtsverlies.
De huiduitslag is al flink verminderd nu er minder zon is.
In januari woog ik 106kg, paar weken terug 94kg en nu lijkt het weer stabiel te blijven op +-97kg.
Nogmaals sterkteVoorlopige uitslagen van Leuven, ontstekingen in het hele lichaam met als ergste een paar klieren in of langs (?) de longen en daar willen ze me voor opereren![]()
dit zijn juist niet berichten die je wilt horen.Om me toe te leggen op strongman.Ik was even je log wat aan het doornemen. Waarom ben je destijds met muaythai gestopt eigenlijk?
Onderhands met 1 hand aan de baar en 1 hand rond de onderarm optrekken tot de kin over de baar is
Da's mijn schuld zeker 

Thanks bro!