AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

sterkte en hopen dat al die onderzoeken wat aan het licht brengen, wat het dan ook is, onzeker zijn over wat je zou kunnen hebben is ook helemaal waardeloos.

Veel succes met de ingreep en ik wens je een goed resultaat toe. Wanneer kanker valt is het schrikken maar het kan goedaardig zijn en daar moet je voorlopig van uit gaan.

Sterkte!

Heel veel sterkte.. :(

Thanks bro!
Ik trek me op aan de gedachte dat als het kanker of een andere enge ziekte zou zijn ze het ondertussen al wel in het bloed hadden gezien (?) maar de professor zei dus letterlijk dat dit is om te kijken of het goedaardig is of niet :(
Maandag moet ik alweer naar Leuven voor 2 onderzoeken en daarna krijg ik normaal weer meer info.
:( gotver
Sterkte

Kudt! Sterkte kerel...

Sterkte met het onderzoek.

Sterkte man! En heel veel succes met de onderzoeken en dergelijke! Hopelijk een goeie uitkomst!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.412
Bedankt, allen!

Axle dimel deadlift

10 x 10 x 53

Axle strict press 1ste rep clean

5 x 8 x 43

Axle Pendlay row

43-3
53-3
63-3
73-3
83-3
93-3
103-3
93-3
83-3
73-3
63-3
53-3
43-3

Axle curls

10 x 3 x 43

Standing abs

5 x 20 x super mini

Gewoon ongegeneerd gepompt, klaar binnen het uur.

Net gelezen... sterkte !

Succes morgen en hou je taai :kiss:

• #23.416
Bedankt allen xxx komt uiteindelijk wel goed allemaal!

Ai man, ik benijd je niet...

Sterkte morgen en de komende tijd!
En dan dit er ook nog eens bij :roflol:

20181125_155014.jpg

Mini landkaartje erbij...
Sterkte vandaag bro!

• #23.418
Update: longpunctie was goed.
Volgende week maandag moet ik binnen gaan in Leuven en dan gaan ze dinsdag biopsie doen van lymfeklieren en schouder om dan hopelijk een diagnose te kunnen stellen

Wel fijn dat de longfunctie goed is.
Maar wel veel onzekerheid en veel wachten met die onderzoeken en uitslagen. :(

Sterkte :kiss:

• #23.420
Wel fijn dat de longfunctie goed is.
Maar wel veel onzekerheid en veel wachten met die onderzoeken en uitslagen. :(

Sterkte :kiss:
Die onzekerheid is het meest kut nog, ongewild speelt er toch vanzelf van alles in je hoofd.
Ze twijfelen nu tussen lupus en/of een of andere spierziekte. In het slechtste geval kan het ook een soort kanker zijn maar de aanwijzingen duiden daar tot nu toe gelukkig niet op.
Gaat wel nog een stressvolle week worden op het werk nu, ik hoop dat ik het koppeke er een beetje bij kan houden :o

Terug
Naar boven