- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En wat als je zo zwak als mij bent en je enkel kan pinchen met 10kgBij een echte grip pinch oefening gebruik je minimaal 2 schijven per hand ipv een zware schijf. 2 schijven van 10kg zijn veel zwaarder te pinchen dan een schijf van 20kg.

Zo deed ik ze ook voor ik die bumperpates had.Bij een echte grip pinch oefening gebruik je minimaal 2 schijven per hand ipv een zware schijf. 2 schijven van 10kg zijn veel zwaarder te pinchen dan een schijf van 20kg. De gladde zijde aan de buitenkant en volledig vlak, een rand in een schijf aan de gripzijde is niet toegestaan.![]()
Best wel pittig ja! Ik had ook een setje met 4 schijven gedaan maar die kon ik enkel met rechts even vasthouden.
HihihiHoe is t nu met je klachten?
Behalve je cake gainzzzz![]()
![]()

Ik doe eigenlijk al rustig... als ik helemaal niets doe krijg ik nog meer pijntjes overalMisschien toch iets rustiger aan doen gezien je vermoeidheidsklacht?

Hmzz dat moet idd ook niet.Ik doe eigenlijk al rustig... als ik helemaal niets doe krijg ik nog meer pijntjes overal![]()