AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

In b4 events met een drakkar

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.646
:haha:
Ook echt buiten in de sneeuw die curls. Je lijkt net een Viking zo :p
In mijn vorige huis trainde ik ook gewoon events buiten in de sneeuw en vorig jaar hier ook, loopt zelfs beter dan op mijn ongelijke gazon :D
De curls waren trouwens gewoon binnen maar er kwam wat sneeuw binnen via de opening aan de zijkant, die heb ik bewust open gelaten omdat ik altijd snel te warm heb :o

• #23.647
Hyper extensions

3 x 20 x bw

Bench press na elke set gewicht ophangen/plates wisselen en door

20-2
30-2
40-2
50-2
60-2
70-2
80-2
90-2

One armed strict fat dumbbell press 60mm

31-3*3
31-4*4
31-6*4

Chins

3 x 8 x bw

Wrist roller

1 set met 40kg, 3x omhoog

Front hold

2 sets met 10kg

Gewoon 35 minuutjes bezigheidstherapie.

• #23.648
Hyper extensions

5 x 10 x bw

Swiss ball plank/stir the pot

3 sets

Strict press

Timed set, 15 minuten, 50kg, 62 reps

Shrugs

Timed set, 15 minuten, 150kg, 93 reps

Pullover

Timed set, 10 minuten, 10kg plate, 147 reps

Standing triceps extensions

Timed set, 10 minuten, 10kg plate, 132 reps

Curls from hell

Timed set, 10 minuten, 10kg, 151 reps

Standing abs

Timed set, 5 minuten, super mini, 143 reps

• #23.649
Hyper extensions

3 x 8 x super mini
1 x 30 x bw

Crunches voeten/onderbenen op swiss ball

3 x 20

Swiss ball glute bridge roll out

2 sets

Swiss ball plank / stir the pot

1 set

Swiss ball Mckenzie press up

1 set

Squat

20-8
30-8
40-8
50-8
60-8
70-8
80-8

Standing leg curl

5 x 12*12 x super mini

Rolling thunder

20-4*4
45-4*4
60-4*4
75-1*0 L
80-1
85-1 PR is eigenlijk nog een paar kg zwaarder
90-0

Curls from Hell

5kg, 60 reps
10kg, 40 reps

Pull ups

6 x 4 x bw (94.6kg :( )

• #23.650
De avonturen van Sanca:

Vandaag naar de reumakliniek geweest voor opvolging van de dermatomyositis.
Ze hebben de spierkracht getest, hoogste score is 150 en ik had 146, uitzonderlijke kracht voor iemand met mijn ziekte dus ze geven niets tegen het spier- en krachtverlies, terwijl ik zondag nog 95kg woog en daar daarjuist amper 90kg (kan aan de weegschaal liggen?)
Cortisone moet ik nog tot 15 februari 40mg/dag en dan naar 30mg.
Over een week alweer onder de scan, nu om de botdichtheid te meten.
De gezwollen enkel moet ik in de gaten houden en eventueel voor onder de scan, shit just keeps on going :P

20190129_092313.jpg

Gisteren op het werk besloot deze bak om te vallen terwijl ik materiaal in de bak was aan het leggen, ik heb mijn hand net niet op tijd helemaal kunnen wegtrekken en het heeft een stukje uit de vinger gehapt.

20190129_150609.jpg

Abs incoming

20190128_225410.jpg

De avonturen van Sanca:
Ze hebben de spierkracht getest, hoogste score is 150 en ik had 146, uitzonderlijke kracht voor iemand met mijn ziekte dus ze geven niets tegen het spier- en krachtverlies, terwijl ik zondag nog 95kg woog en daar daarjuist amper 90kg (kan aan de weegschaal liggen?)

Je kunt jezelf niet meten met de gemiddelde mens, toen ik 70% spierkracht verlies had in de benen vond de neuroloog dit ook nergens terug bij van die testen, maar ik kon amper mijn eigen gewicht dragen. Wordt daar wel rekening mee gehouden?

De avonturen van Sanca:

Vandaag naar de reumakliniek geweest voor opvolging van de dermatomyositis.
Cortisone moet ik nog tot 15 februari 40mg/dag en dan naar 30mg.
Over een week alweer onder de scan, nu om de botdichtheid te meten.
De gezwollen enkel moet ik in de gaten houden en eventueel voor onder de scan, shit just keeps on going :P

20190129_092313.jpg

Gisteren op het werk besloot deze bak om te vallen terwijl ik materiaal in de bak was aan het leggen, ik heb mijn hand net niet op tijd helemaal kunnen wegtrekken en het heeft een stukje uit de vinger gehapt.

20190129_150609.jpg

Abs incoming

20190128_225410.jpg
Lol, hebben ze je zo'n knijpkrachtmeting laten doen?

:roflol: hoe is dat toch maar in hemelsnaam mogelijk :roflol:

Je kunt jezelf niet meten met de gemiddelde mens, toen ik 70% spierkracht verlies had in de benen vond de neuroloog dit ook nergens terug bij van die testen, maar ik kon amper mijn eigen gewicht dragen. Wordt daar wel rekening mee gehouden?
Nee, die tests zijn gebaseerd op ''normale'' mensen.. Dus zelfs als Sanca slaapt komt hij nog uit de test als captain America

• #23.657
Nee, die tests zijn gebaseerd op ''normale'' mensen.. Dus zelfs als Sanca slaapt komt hij nog uit de test als captain America
Klopt... helaas... eerst spraken ze nog van steroïden maar vandaag zeiden ze letterlijk, je bent uitzonderlijk sterk voor iemand met deze ziekte, ze keken raar op dat ik antwoorden dat ik daar op het strijdveld niets aan heb en op de vraag of ze iets konden geven pm dit op te vangen kreeg ik een keiharde njet.

Klopt... helaas... eerst spraken ze nog van steroïden maar vandaag zeiden ze letterlijk, je bent uitzonderlijk sterk voor iemand met deze ziekte, ze keken raar op dat ik antwoorden dat ik daar op het strijdveld niets aan heb en op de vraag of ze iets konden geven pm dit op te vangen kreeg ik een keiharde njet.
Yea, niets aan te doen wat dat betreft...……. Enige wat je kunt doen is proberen zo veel mogelijk vast te houden....

• #23.660
Yea, niets aan te doen wat dat betreft...……. Enige wat je kunt doen is proberen zo veel mogelijk vast te houden....
Dat zei hij ook, gewoon bezig blijven en dan zou het wel terug komen.
Ergens vind ik het gewichtsverlies niet heel erg omdat de fysiek er zeker niet door achteruit gaat maar het krachtverlies maakt me wel stilletjes aan weemoedig, al heb ik geen idee wat ik momenteel waard ben op de events.
Dat overweeg ik wel maar durf ik niet ivm de hartklep.

Terug
Naar boven