- Waardering
- 12.551
Ook echt buiten in de sneeuw die curls. Je lijkt net een Viking zo![]()
Die oefening heet ook viking-curls.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook echt buiten in de sneeuw die curls. Je lijkt net een Viking zo![]()

In mijn vorige huis trainde ik ook gewoon events buiten in de sneeuw en vorig jaar hier ook, loopt zelfs beter dan op mijn ongelijke gazonOok echt buiten in de sneeuw die curls. Je lijkt net een Viking zo![]()

)
De avonturen van Sanca:
Ze hebben de spierkracht getest, hoogste score is 150 en ik had 146, uitzonderlijke kracht voor iemand met mijn ziekte dus ze geven niets tegen het spier- en krachtverlies, terwijl ik zondag nog 95kg woog en daar daarjuist amper 90kg (kan aan de weegschaal liggen?)
Lol, hebben ze je zo'n knijpkrachtmeting laten doen?De avonturen van Sanca:
Vandaag naar de reumakliniek geweest voor opvolging van de dermatomyositis.
Ze hebben de spierkracht getest, hoogste score is 150 en ik had 146, uitzonderlijke kracht voor iemand met mijn ziekte dus ze geven niets tegen het spier- en krachtverlies, terwijl ik zondag nog 95kg woog en daar daarjuist amper 90kg (kan aan de weegschaal liggen?)
Cortisone moet ik nog tot 15 februari 40mg/dag en dan naar 30mg.
Over een week alweer onder de scan, nu om de botdichtheid te meten.
De gezwollen enkel moet ik in de gaten houden en eventueel voor onder de scan, shit just keeps on going
![]()
Gisteren op het werk besloot deze bak om te vallen terwijl ik materiaal in de bak was aan het leggen, ik heb mijn hand net niet op tijd helemaal kunnen wegtrekken en het heeft een stukje uit de vinger gehapt.
![]()
Abs incoming
![]()
De reumatoloog liften.Lol, hebben ze je zo'n knijpkrachtmeting laten doen?
Nee, die tests zijn gebaseerd op ''normale'' mensen.. Dus zelfs als Sanca slaapt komt hij nog uit de test als captain AmericaJe kunt jezelf niet meten met de gemiddelde mens, toen ik 70% spierkracht verlies had in de benen vond de neuroloog dit ook nergens terug bij van die testen, maar ik kon amper mijn eigen gewicht dragen. Wordt daar wel rekening mee gehouden?
Ja en de verpleegkundige pressen?
Klopt... helaas... eerst spraken ze nog van steroïden maar vandaag zeiden ze letterlijk, je bent uitzonderlijk sterk voor iemand met deze ziekte, ze keken raar op dat ik antwoorden dat ik daar op het strijdveld niets aan heb en op de vraag of ze iets konden geven pm dit op te vangen kreeg ik een keiharde njet.Nee, die tests zijn gebaseerd op ''normale'' mensen.. Dus zelfs als Sanca slaapt komt hij nog uit de test als captain America
Yea, niets aan te doen wat dat betreft...……. Enige wat je kunt doen is proberen zo veel mogelijk vast te houden....Klopt... helaas... eerst spraken ze nog van steroïden maar vandaag zeiden ze letterlijk, je bent uitzonderlijk sterk voor iemand met deze ziekte, ze keken raar op dat ik antwoorden dat ik daar op het strijdveld niets aan heb en op de vraag of ze iets konden geven pm dit op te vangen kreeg ik een keiharde njet.
ze iets konden geven pm dit op te vangen kreeg ik een keiharde njet.

Dat zei hij ook, gewoon bezig blijven en dan zou het wel terug komen.Yea, niets aan te doen wat dat betreft...……. Enige wat je kunt doen is proberen zo veel mogelijk vast te houden....
Dat overweeg ik wel maar durf ik niet ivm de hartklep.