MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

  • 1.5 pakje/dag aan €8/pakje, dat zijn al mooie steaks maar ik ben echt hardnekkig verslaafd :o
    De vriendin rookt ook en dat telt nu enorm op maar ze heeft al Champix in huis gehaald omdat we hebben besloten toch eens te kijken of papa Sanca kan raak schieten :D
    Al hebben we beiden een auto-immuun ziekte en is het niet zo vanzelfsprekend allemaal, we gaan het zien!
    Misschien bij de bulls-eye ook een mooi moment om samen te stoppen? :)
     
    Misschien bij de bulls-eye ook een mooi moment om samen te stoppen? :)
    Inderdaad, dan móet ik wel extra mijn best gaan doen om nog lang om de aardbol te vertoeven.
     
    Inderdaad, dan móet ik wel extra mijn best gaan doen om nog lang om de aardbol te vertoeven.

    Misschien kan je stoppen met roken en regelmatig cardio gaan doen voor een lang en gezond leven?

    Ik zoek een nieuwe looppartner... :P
     
    1.5 pakje/dag aan €8/pakje, dat zijn al mooie steaks maar ik ben echt hardnekkig verslaafd :o
    De vriendin rookt ook en dat telt nu enorm op maar ze heeft al Champix in huis gehaald omdat we hebben besloten toch eens te kijken of papa Sanca kan raak schieten :D
    Al hebben we beiden een auto-immuun ziekte en is het niet zo vanzelfsprekend allemaal, we gaan het zien!

    Is het wel verstandig dan champix te gebruiken in dat geval? Gezien het gebruik dan wel wordt afgeraden;)
    Helemaal wanneer het al niet zo vanzelfsprekend is;)

    Wanneer je er echt voor wilt gaan zet je imo alles op alles en stop je met roken. Hebt toch een mooi doel voor ogen lijkt mij:)
     
    Misschien kan je stoppen met roken en regelmatig cardio gaan doen voor een lang en gezond leven?

    Ik zoek een nieuwe looppartner... :P
    Ik was goed bezig met de cardio en deed het zelfs graag maar door het gewichtsverlies durf ik de laatste tijd niet meer te fietsen :(
    Hardlopen vinden mijn jumpers knieën niet zo leuk.
     
    Ik was goed bezig met de cardio en deed het zelfs graag maar door het gewichtsverlies durf ik de laatste tijd niet meer te fietsen :(
    Hardlopen vinden mijn jumpers knieën niet zo leuk.

    Goede schoenen en zachte ondergrond (finse piste) nemen veel druk weg van de gewrichten. Maar ik begrijp je zorgen over het gewicht :(
     
    Is het wel verstandig dan champix te gebruiken in dat geval? Gezien het gebruik dan wel wordt afgeraden;)
    Helemaal wanneer het al niet zo vanzelfsprekend is;)

    Wanneer je er echt voor wilt gaan zet je imo alles op alles en stop je met roken. Hebt toch een mooi doel voor ogen lijkt mij:)
    Oei? Dat moet ik eens bevragen dan want dat wisten we niet!

    Tja, ik ben onlangs 40 geworden, rook al sinds mijn 11 jaar en mocht ook al snel gewoon thuis roken, het zit er echt enorm diep ingeslepen en ik ben momenteel erg hyper door de cortisone en heb het gevoel dat nicotine me een beetje tempert...
     
    wandelen doet ookal veel goed voor conditie.
    Na t eten samen een blokje om... beetje kletsen over de dag... doet meer goed dan je verwacht en je valt er echt niet zomaar van af. ;)
     
    Oei? Dat moet ik eens bevragen dan want dat wisten we niet!

    Tja, ik ben onlangs 40 geworden, rook al sinds mijn 11 jaar en mocht ook al snel gewoon thuis roken, het zit er echt enorm diep ingeslepen en ik ben momenteel erg hyper door de cortisone en heb het gevoel dat nicotine me een beetje tempert...

    Zeker even doen;)

    Pfff sinds je 11e .... damn das al zeker een erg lange tijd!
     
    wandelen doet ookal veel goed voor conditie.
    Na t eten samen een blokje om... beetje kletsen over de dag... doet meer goed dan je verwacht en je valt er echt niet zomaar van af. ;)
    Op het werk heb ik ook al wel genoeg beweging :)
     
    Dat zei hij ook, gewoon bezig blijven en dan zou het wel terug komen.
    Ergens vind ik het gewichtsverlies niet heel erg omdat de fysiek er zeker niet door achteruit gaat maar het krachtverlies maakt me wel stilletjes aan weemoedig, al heb ik geen idee wat ik momenteel waard ben op de events.

    Dat overweeg ik wel maar durf ik niet ivm de hartklep.
    Dat lijkt mij een bijzonder dom idee in jouw geval.
     
    Maar samen is ook leuk en dat rondje extra.... heb je ook geen tijd om te roken allebei :p
    Stimuleer dat roken nou niet :roflol:

    Ik zou stoppen met roken. Heb makkelijk praten want ik geloof dat nicotine het enige is wat ik nog nooit aangeraakt heb van alle middelen die verboden zijn, maar ik denk dat het in jouw geval wel een positief effect op je gezondheid heeft als je stopt.
     
    Dat zei hij ook, gewoon bezig blijven en dan zou het wel terug komen.
    Ergens vind ik het gewichtsverlies niet heel erg omdat de fysiek er zeker niet door achteruit gaat maar het krachtverlies maakt me wel stilletjes aan weemoedig, al heb ik geen idee wat ik momenteel waard ben op de events.

    Laat die events maar even voor wat ze zijn. Geloof me, het gaat allemaal ook wel door zonder jou. Wellicht een leuke functie in de organisatie tijdens het event voor 1 seizoen?

    Ik weet niet of het verstandig is om nu aan de gear te gaan. Wellicht even geduld hebben tot alle testjes voorbij zijn. Doe je het toch dan is Nattybol inderdaad het beste :P:P:P
    Maar meer serieus: Waarom niet simpel anavar? In jouw geval ruim voldoende toch? Kun je makkelijk betalen wanneer de de sigaretten laat vallen :P
     
    Laat die events maar even voor wat ze zijn. Geloof me, het gaat allemaal ook wel door zonder jou. Wellicht een leuke functie in de organisatie tijdens het event voor 1 seizoen?

    Ik weet niet of het verstandig is om nu aan de gear te gaan. Wellicht even geduld hebben tot alle testjes voorbij zijn. Doe je het toch dan is Nattybol inderdaad het beste :P:P:P
    Maar meer serieus: Waarom niet simpel anavar? In jouw geval ruim voldoende toch? Kun je makkelijk betalen wanneer de de sigaretten laat vallen :P
    U wot?
     
    Back
    Naar boven