Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Ik snap je... sterkte :kiss:

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.603
Na zoveel tegenslag breekt een mens uiteindelijk, helaas pindakaas.
Ik kan dat begrijpen. Heb het ook ooit aan de hand gehad en heb toen 4 jaar stil gezeten.
Gezien het plezier je er ooit aan beleefd hebt kan het toch zijn dat je uiteindelijk weer opnieuw begint. Maar als je er nu echt totaal geen zin meer in hebt zou ik daar niet te hard over nadenken. Als de goesting weer komt dan komt ze wel.
Eerst maar eens zorgen dat je gezondheid zich wat stabiliseert.

Ik ben er helemaal klaar mee maar blijf wel nog modereren.

Erg jammer om te horen, maar zeker te begrijpen met al de tegenslagen die je hebt meegemaakt de laatste tijd! Doen wat je leuk vind is het belangrijkste, als er geen plezier meer aan kan beleven dan nja is het tijd zeg maar... Komt misschien wel terug. Veel sterkte en succes met wat je verder gaat doen alleszinds

Ik begrijp je volledig. Ook ik heb nog steeds geen afstand gedaan van mijn strongman speelgoed, hoop ooit nog eens de sport op te kunnen pakken.
Maar trainen met een gada is heel leuk en goed om te doen zul je hopelijk straks zelf ervaren.

• #23.609
Daar een goed dieet bij en je hebt nog sneller een sixpack dan ik :D

Ik wens er je veel voldoening en plezier in!
Nog maar 20cm te gaan :D

alles wat in een mens breekt groeit uiteindelijk ook weer aan, en is uiteindelijk sterker dan dat het daarvoor was.
even rust en even afstand nemen is ok voor nu.
stay strong
Gisteren met glans geslaagd op de fietstest bij de cardioog en alles was oké met het hart en de hartklep, dat is ook al iets waard.
Misschien moet ik gaan wielrennen? :D

96kg 1m77 (cm gekrompen) en buikomtrek van 99cm maar ik was bloated as f**k door 3 dagen te junken, maar dat maakt allemaal niet meer uit als ik niet meer train :o

Ik kan dat begrijpen. Heb het ook ooit aan de hand gehad en heb toen 4 jaar stil gezeten.
Gezien het plezier je er ooit aan beleefd hebt kan het toch zijn dat je uiteindelijk weer opnieuw begint. Maar als je er nu echt totaal geen zin meer in hebt zou ik daar niet te hard over nadenken. Als de goesting weer komt dan komt ze wel.
Eerst maar eens zorgen dat je gezondheid zich wat stabiliseert.
Als je er geen plezier meer in hebt stopt het.

Erg jammer om te horen, maar zeker te begrijpen met al de tegenslagen die je hebt meegemaakt de laatste tijd! Doen wat je leuk vind is het belangrijkste, als er geen plezier meer aan kan beleven dan nja is het tijd zeg maar... Komt misschien wel terug. Veel sterkte en succes met wat je verder gaat doen alleszinds
Thanks.

Ik begrijp je volledig. Ook ik heb nog steeds geen afstand gedaan van mijn strongman speelgoed, hoop ooit nog eens de sport op te kunnen pakken.
Maar trainen met een gada is heel leuk en goed om te doen zul je hopelijk straks zelf ervaren.
Looking forward :cool:

• #23.610
De mensen die me een beetje kennen weten wel dat ik niet zo snel breek :P
Ik wilde alleen maar keihard bazinga roepen maar joke's on me want de wonde in de hals is terug open, ik vermoed door de strict press.

Rackpull

70-2
100-2
140-2
170-2
190-2 belt
220-2 straps, op film

Strict press

30-2
40-2
50-2
60-2
4 x 2 x 70

Rolling thunder

40-1*1
50-1*1
60-1*1
70-1*0

Wrist roller

40kg, omhoog en omlaag
70kg, omhoog, PR

Ik wilde meer doen maar de wonde begon pijn te doen, Deborah gelijk in paniek toen ik binnen kwam omdat er bloed aan de pleister hing :o

20190115_195343.jpg

Haha, ik vond de beslissing om te stoppen al zo plots :roflol: Blij dat het een grap is!

Dat van de wonde is wel minder goed nieuws...

Je hebt me wel geinspireerd met die wrist roller, Heb er zelf 1 gemaakt. Een stuk van oude trapleuning afgezaagd, gat in het midden geboord, touw erdoor
en klaar is Ron :) Weer 15 euro verdiend.

zou je het niet beter wat rustig aan doen tot die wonde genezen is?

• #23.614
Waar is de knop "vind ik NIET leuk" ?:D

Ja :o ik ga sowieso press met barbell niet meer doen tot het genezen is.
die druk met die rackpull helpt ook niet hé ... je kan het maar je rug lijkt me serieus gerond, waarom niet wat lichter trainen met betere vorm? of is het gewoon een uitlaatklep voor de frustrerende situatie?

• #23.617
die druk met die rackpull helpt ook niet hé ... je kan het maar je rug lijkt me serieus gerond, waarom niet wat lichter trainen met betere vorm? of is het gewoon een uitlaatklep voor de frustrerende situatie?
Op deze manier ben ik het sterkste en volgens mij bolt alleen de bovenrug(?)
Misschien onbewust wel ja :thinking:

• #23.618
Edit, ik ben al een paar weken rustig aan aan het doen en nu was het alweer 9 dagen geleden...

Haha had al zo een vermoeden met je karma xD mooi zo

Tja... eigenwijs en door willen he :rolleyes: hoe bekend... :o
Pas wel goed op jezelf.

Terug
Naar boven