MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

Ik zou hem gewoon insturen ;)
 
Push ups

6 x 15

Swiss ball Mckenzie press

3 x 10

Hyper extensions

1 x 25 x bw
3 x 12 x super mini

Swiss ball glute bridge roll out

2 x 20

Hometrainer

20 minuten

Crunches
voeten op swiss ball

6 x 20

Swiss ball plank/stir the pot

1 set

Curls from Asgard om de 15a20 reps wisselen van grip, shitload grips

2 x 150 x super mini

20190202_221216.jpg
20190202_221143.jpg
20190202_220726.jpg
20190202_220716.jpg
 
Wat is met je topic gebeurd? Zie steeds foto's van naakte mooie (woorden van sanca maar wij weten wel beter) mannen. :eek:
 
Laatst bewerkt:
Swiss bar strict press

29-8
39-8
49-8
59-5

IFSA log lift elke rep clean

60-3 belt
70-3
80-1
90-1
80-2
70-3
60-5 presses uit door rol

Deadlift

70-2
110-2
150-2
180-1
180-1
180-2 straps

Pendlay row

8 x 2 x 110

Savickas press lock out

50kg 22 sec.
50kg 26 sec.
50kg 24 sec. Ik had wel meer verwacht

EZ-bar curls

14-50

Heerlijk :baard:


20190203_170103.jpg

UnCompress :

20190203_154421.jpg
 
Je blijft aan het werk op die werf...er komt geen einde aan...is het dan nooit opgeruimd? :D
 
Je blijft aan het werk op die werf...er komt geen einde aan...is het dan nooit opgeruimd? :D
Ik leid de loods van een bouwbedrijf dat een 70-tal arbeiders aan de gang heeft op een stuk of 10 verschillende werven (ik werk samen met de vrachtwagenbestuurder), elke dag komt er dus veel binnen en gaat er ook veel uit.
Ik moet de stock bijhouden, tijdig bijbestellen en bijvullen, vrachtwagens lossen en laden (en alles stockeren), bestellingen klaar maken, materiaal sorteren (planken, balken, stenen, steigers, bekistingsmateriaal, isolatie, rioleringsbuizen, etc.), materiaal naar werven rijden, af en toe wat slijp- en zaagwerk (of zoals vandaag, materiaal merken met de spuitbus), maar soms ook klusjes zoals dikke stroomkabels uitmeten en eventueel herstellen, zeecontainers schuren en verven en soms nog eens bijspringen op een werf.

En nog altijd ingeschreven in de bouwsector met al de voordelen en een mooi loon naar bouwnormen :D
De keerzijde is wel dat zowat het hele bedrijf 2 weken heeft thuis gezeten voor de sneeuw maar ik wel gewoon door heb gewerkt.
 
Ik leid de loods van een bouwbedrijf dat een 70-tal arbeiders aan de gang heeft op een stuk of 10 verschillende werven (ik werk samen met de vrachtwagenbestuurder), elke dag komt er dus veel binnen en gaat er ook veel uit.
Ik moet de stock bijhouden, tijdig bijbestellen en bijvullen, vrachtwagens lossen en laden (en alles stockeren), bestellingen klaar maken, materiaal sorteren (planken, balken, stenen, steigers, bekistingsmateriaal, isolatie, rioleringsbuizen, etc.), materiaal naar werven rijden, af en toe wat slijp- en zaagwerk (of zoals vandaag, materiaal merken met de spuitbus), maar soms ook klusjes zoals dikke stroomkabels uitmeten en eventueel herstellen, zeecontainers schuren en verven en soms nog eens bijspringen op een werf.
Je vergeet bij je werkzaamheden :

"af en toe een klein accidentje maken"

:p :roflol:
 
Je vergeet bij je werkzaamheden :

"af en toe een klein accidentje maken"

:p :roflol:
Ik ben al blij dat niet ik maar een collega vorige week de sectionale poort heeft gesloopt met ertegen te botsen :roflol:
Het probleem is dat ik het 'eekhoornsyndroom' heb, bij het minste ben ik afgeleid en als de aandacht verslapt gebeuren er al eens ongelukjes :)
 
Het wordt tijd dat je dr een maatje bijkrijgt...das wel aanpoten ...bikkel!! ..je hebt gouden handjes...savond pootjes op tafel en in slaap vallen ... pff knap hoor!! ;) oh ja ook nog ff een stevige workout dan hé?
 
Het wordt tijd dat je dr een maatje bijkrijgt...das wel aanpoten ...bikkel!! ..je hebt gouden handjes...savond pootjes op tafel en in slaap vallen ... pff knap hoor!! ;) oh ja ook nog ff een stevige workout dan hé?
Toen ik onlangs een paar weken heb uitgelegen door de operaties is er een vervanger gekomen maar die heeft me alleen maar met extra werk opgezadeld :mad:
Laat mij maar lekker mijn ding doen, mijn heftruck is mijn maatje, ik heb ook alle vrijheid en mag alles herinrichten en zo, soms voelt het meer als een hobby dan als werk :D
Officieel werk ik van 07u00 tot 15u45 maar meestal is het al snel 16u45 met uitschieters tot 18u30a19u00.
Tja, het is vaak een gulden middenweg zoeken maar de laatste tijd skip ik al wel eens vaker een training terwijl ik hou van elke dag trainen maar gezondheidsgewijs is het alleen maar goed dat ik het nu even rustig aan moet doen.
En op mijn werk ben ik ook continue in beweging en hef ik ook veel dus dat compenseert wel een beetje ;)
 
Je vergeet dat alles combineren met je belangrijkste baan, dbb!
Dat schiet er jammer genoeg ook op in maar ik blijf me ervoor inzetten wanneer ik kan!
 
snap ik zo'n vervanger ...weet niks te staan of waar het moet staan...das half werk..en jij moet hem weer corrigeren...:mad:

Vergeet je pauze niet hé? want die lunchbox moet wel leeg zijn...anders mag je niet thuis komen :p

Wel leuk dat je dr zo'n lol in heb :)
 
snap ik zo'n vervanger ...weet niks te staan of waar het moet staan...das half werk..en jij moet hem weer corrigeren...:mad:

Vergeet je pauze niet hé? want die lunchbox moet wel leeg zijn...anders mag je niet thuis komen :p

Wel leuk dat je dr zo'n lol in heb :)
Klopt en niets gesorteerd dus ik heb meer dan mijn werk gehad maar het kwam dan wel weer goed uit dat de werven stil lagen en ik dus genoeg tijd had ervoor :)
Ik ben altijd goed voorzien maar er is altijd wel wat over omdat ik ook altijd noodrantsoen koeken mee heb ;)
 
CoC °1

Paar setjes, 3-5 reps, met hold

CoC °2

Alleen met rechts omdat vingertje, paar sets singles tot net niet closed, met hold

:peachy::wortel:

3XL joink :eyebrow:
 
Back
Naar boven