Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toevallig heb ik donderdag weer een longtest moeten laten doen en daaruit blijkt dat de longen toch langzaamaan aangetast worden

Ik vind dat, gezien je situatie, je er erg goed mee omgaat en dat je op een leuke manier doorgaat mee trainen. Maar het lijkt me echt ruk. Is er een kans op stabiliseren of verbetering?Toevallig heb ik donderdag weer een longtest moeten laten doen en daaruit blijkt dat de longen toch langzaamaan aangetast worden![]()
Thanks, is niet altijd makkelijk, zeker niet icm 10u werkdagen en het gezin maar ik blijf stug doorgaan, ik heb het sowieso mentaal nodig en fysisch houdt me er beter bovenop.Ik vind dat, gezien je situatie, je er erg goed mee omgaat en dat je op een leuke manier doorgaat mee trainen. Maar het lijkt me echt ruk. Is er een kans op stabiliseren of verbetering?
Goh, not sure maar dat lijkt me niet meteen de verstandigste keuze(?), ik mag sowieso geen intramusculaire injecties wegens mijn hartklep.Stilzitten en het laten gebeuren is funest met zoiets lijkt me. En ik weet dat dit als vloeken klinkt voor jou. Maar kunnen steroids hierin helpen of vertragen?
Ik ben niet bekend met dat soort dingen en was geen suggestie ofzo. Weet dat het jou ding niet is.Goh, not sure maar dat lijkt me niet meteen de verstandigste keuze(?), ik mag sowieso geen intramusculaire injecties wegens mijn hartklep.
Iemand op Youtube beledigd me en zegt dat ik een geit benDie Kelly Snatch is wel weer zo'n living on the edge oefening.![]()

Not sure if serious?Iemand op Youtube beledigd me en zegt dat ik een geit ben
![]()
Leef de Zercher leef.