AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.741
Zo begint het bij iedereen.....:sad:

Hmm 19 jaar en begin al kaal te worden. met daaronder een shitload aan actieve hersencellen :D
Trouwens mannen die vroeg kaal worden hebben meer testosteron las ik ergens.....
Niet per se.. haargroei heeft met meer te maken dan met genen ook al is testosteron ook wel een belangrijke factor. Haargroei/uitval = voornamelijk genen.

Hahaha it´s just the begining, je weet dat ik incline 105 doe en jij niet :D

stop de haat! spammerts

alles is gezegd.

• #2.747
  • #2.748
vandaag maar een half dagje moeten werken, ik ben nog aan't twijfelen of ik borst/trapz of benen ga doen :grumble: zaterdag in basic gym staat een fullbody op het plan

denkelijk word het borst/trapz vandaag :dunno:

aparte combo borst traps maar goed

trainse

vandaag maar een half dagje moeten werken, ik ben nog aan't twijfelen of ik borst/trapz of benen ga doen :grumble: zaterdag in basic gym staat een fullbody op het plan

denkelijk word het borst/trapz vandaag :dunno:

Als je daar nog over na moet denken ben je toch behoorlijk idioot. benen!

• #2.751
  • #2.752
Aparte combo maar wel een lekkere lijkt mij.
Work it man ;)

weed? hasj?

:D

• #2.756
Komt door die brute sanca raises gab, maar waarom kun je dan geen benen trainen?

i know, ik heb effe geswitched, normaal doe ik borst met rug en schouders appart
nu ter afwisseling borst/trapz en rug/schouders

moet nog kijken hoe het me bevalt ;)

sanca het word steeds gekker borst met rug??? weenie hoe ji je rug traint als ik me rug pak ben ik eg kapot

• #2.760
Komt door die brute sanca raises gab, maar waarom kun je dan geen benen trainen?

volgens mij ligt het niet aan de sancaraise hoor, die doe ik al lang, nooit last van ondervonden

ik denk dat ik mn schouders wat overbelast heb met vorige keer schouders en muaythai op dezelfde dag te doen en de dag erna flys (decline, incline, flat) toen is de miserie begonnen...

ik wou vandaag borst/trapz doen, morgen benen, vrijdag muaythai en zaterdag fullbody, dan hebben mn schouders een dagje extra om te herstellen, op muaythai zien ze ook vies af, benen zullen dan wel wat pijn doen maar daar heb ik niet zo'n last van als met mn schouder momenteel

Terug
Naar boven