XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Goeie training, zeker die shrugs. Dips en benchen zijn gevaarlijk voor de schouders. Zeker bij dippen plaats je veel druk op je schouder. Je moet maken dat hij zeker goed doorbloed is en eventueel van die zalf gebruiken die spieren direct opwarmt. Je traint ook al altijd zwaar en low reps, is ook niet altijd even bevorderlijk:).

Nette training sanca.:cool:

Doe je rc werk Sanc?

Ik tot voor kort niet. Maar het heeft mij goed gedaan, en mijn presses ook.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.791
:rolleyes:

Goeie training, zeker die shrugs. Dips en benchen zijn gevaarlijk voor de schouders. Zeker bij dippen plaats je veel druk op je schouder. Je moet maken dat hij zeker goed doorbloed is en eventueel van die zalf gebruiken die spieren direct opwarmt. Je traint ook al altijd zwaar en low reps, is ook niet altijd even bevorderlijk:).

thanks voor de tips

Doe je rc werk Sanc?

Ik tot voor kort niet. Maar het heeft mij goed gedaan, en mijn presses ook.

nope, nog niet gedaan

Snel doen dan. Kan je bench ook zo maar eens omhoog schieten. Het verwaarlozen van je rotators kan op den duur een belemmering vormen in groei van je schouders en verdere upperbody. Maar bovenal voorkomt het een hoop problemen:)

Ik had een aantal links, maar moet ik even zoeken.

Bodybuilding.com - Dorian Kent - Rotator Cuff. Injury Prevention And Re-habilitation!

Train Your Weak Link For A Big Bench Press

TESTOSTERONE NATION - Cracking the Rotator Cuff Conundrum

TESTOSTERONE NATION - Shoulder The Load

Laatst bewerkt:
  • #2.794
Snel doen dan. Kan je bench ook zo maar eens omhoog schieten. Het verwaarlozen van je rotators kan op den duur een belemmering vormen in groei van je schouders en verdere upperbody. Maar bovenal voorkomt het een hoop problemen:)

maar wat doe je dan voor rc???

Er zijn verschillende programmaatjes te vinden op oa T-nation.
Al die namen van de oefeningen weet ik zo niet uit me hoofd eerlijk gezegd.

De eerste keren dat ik ze deed stonden me schouders in lichterlaaie. Heel vreemd gevoel maar wel fijn. Sindsdien voelen ze steeds beter en gaan me presses ook vooruit. Ik vond me schouders al wat stijf worden, alsof me armen vastgroeiden ofzo.. dat is nu ook beter geworden.

De eerste keren dat ik ze deed stonden me schouders in lichterlaaie. Heel vreemd gevoel maar wel fijn. Sindsdien voelen ze steeds beter en gaan me presses ook vooruit. Ik vond me schouders al wat stijf worden, alsof me armen vastgroeiden ofzo.. dat is nu ook beter geworden.

Hmm ook maar eens proberen dan :cool:

Vertel toch niet echt iets nieuws dacht ik :o

• #2.798

thanks, ik heb al 1 en ander gevonden, op T-nation gaven ze een linkje naar deze oefeningen, aanraders???

Rotator Cuff Exercises -- familydoctor.org

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #2.799
Kerel let aub op met die schouder! Desnoods een tijdje rust nemen.

Ik heb zelf 3 maanden niet kunnen trainen door een blessure en heb er nu nog af en toe last van als ik niet genoeg opwarm.

Terug
Naar boven