XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.902
Ik zie 1 rep?:p

• #2.904
kijk naar mijn log voor een goed filmpje van 170 deadlift;)

:jk: sanca > judokadomie

En ook geen deadstop of zie ik dat verkeerd??? je laatste filmpje doet het bij mij trouwens niet

• #2.908
Jup nu doet hij het. Hoeveel had je vast met die shrugs, zag er zwaar uit :p

50kg dumbbells... ik heb ze ook geshrugged, alleen minder reps:)

die fotos van je zijn gaaf zeg wist niet dat ji er zo goed uit zeg en vooral die baboon rug :eek:

• #2.912
Nice sanca, deadlift moeten we eens samen doen, elkaar over de 200 drijven ;) rug en armen zien er goed uit, ook traps al serieus gegroeid. Je zou nog eens een vergelijkingsfoto moeten posten van jaartje terug, dan zie je hoe hard je gegaind hebt. respect

• #2.914
Nice sanca, deadlift moeten we eens samen doen, elkaar over de 200 drijven ;) rug en armen zien er goed uit, ook traps al serieus gegroeid. Je zou nog eens een vergelijkingsfoto moeten posten van jaartje terug, dan zie je hoe hard je gegaind hebt. respect

thanks, gaan we zeker nog ns samen doen!!!

check de foto's in mn sig voor de progressie te zien, eerst sanca's pictures 1 dan 4 ;)

Je hebt al een echte "gore dikke" rug Sanca. En die arms zijn ook sic:D Dat viel me familieleden ook al op. Hoor het ze nog zeggen. "t*ring, dat is toch niet normaal meer zeg"
whahaha.

Tof dat toch nog even wat filmpjes hebt gedumpt:thumbs:

• #2.916
Je hebt al een echte "gore dikke" rug Sanca. En die arms zijn ook sic:D Dat viel me familieleden ook al op. Hoor het ze nog zeggen. "t*ring, dat is toch niet normaal meer zeg"
whahaha.

Tof dat toch nog even wat filmpjes hebt gedumpt:thumbs:

whehehe :roflol: :roflol: :roflol:

thanks for the motivation bro' :wl:

ziet er goed uit sanca mooi die filmpjes

Wat meten je armen?

Top die filmpjes!

Nice filmpjes :)

Binnekort bij mij normaal ook deadlift filmpje, voor mijn eigen techniek te evalueren :D

Terug
Naar boven